Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Tok meg til takke med spawn of Uvurus i SMV, kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd etter patch.

 

Var først frustrerende å "miste" aimed shot, men fant fort ut at jeg gjør jo evig mye mer skade nå etter patch, så da var det ikke store tapet alikevel.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine Huntere har alltid vær BM - så også etter patchen. Jeg speccet dyp BM slik at jeg kunne temme et såkalt "exotic" pet, og i tillegg fire ekstra poeng å bruke i talent-treet.

 

En Ironhide Devilsaur var den jeg hadde i tankene, men etter at jeg så en Hunter med en slik for første gang, ombestemte jeg meg promte; animasjonene er det latterligste jeg noen gang har sett. De er heller ikke mye å skryte av DPS-wise i forhold til vanlige pets. Etter min mening er exotic pets en vits, men hører rykter om en 10% buff - da, og først da, vil jeg kanskje vurdere dem på nytt.

 

Jeg vil respecce til et 50/11/0 eller 49/12/0 build for å få "Go for the Throat". Focus er langt viktigere enn et "kult" pet.

Lenke til kommentar

Speccet meg 49/12/0 i dag og stakk til Ungoro for å teste hvor overpowered det var med gorilla som tank i instancer.

Etter å ha hentet meg en gorilla, stakk jeg til Ramparts, og cruiset igjennom den med kun en wipe på siste bossen. Gorillaen var da bare 65.

Stakk så vi å løpte gjennom Blood Furnace, denne gangen med gorillaen på 66, og løpte gjennom uten wipe.

Synes hunterens tanke pet er litt vell overpowered, eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

altså jeg skjønner ikke hvorfor folk waster så mye poeng i talent trees... 5/5 i frenzy er IKKE vits, og skal man spille pve er 2 points i rapid killing CRAP, og hvorfor har du ingen points i improved tracking? 5% dps er MYE.

 

Sånn tok meg 10 sek; http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

MYE bedre hvis du skal ha max dps, og ikke kaste bort ting på "tull"

Lenke til kommentar
altså jeg skjønner ikke hvorfor folk waster så mye poeng i talent trees... 5/5 i frenzy er IKKE vits, og skal man spille pve er 2 points i rapid killing CRAP, og hvorfor har du ingen points i improved tracking? 5% dps er MYE.

 

Sånn tok meg 10 sek; http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

MYE bedre hvis du skal ha max dps, og ikke kaste bort ting på "tull"

 

Viss du har det rette peten og det rette Macroene så kan du Faen gjøre 15% mer damage

Last ned Dr.Damage (addon) og den viser total damage som du kan gjøre med hvert angrep (alle classene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...