Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Nettopp levla opp en ravager, og har lite peiling på hva jeg skal bruke alle pointsa på. Noen som har tips? Mest fokus på dps siden jeg er pvp!

 

For PvE

Bruk det i Stamina/Armor delen, samt Avoidance, Eneste du trenger av offencive er Gore rank 2. Om du har noe igjen dytt det i FR eller SR.

 

For PvP ikke bruk ravager.. Gå for Scorpion isteden..

Endret av MightyPwnanzaKazzak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Say what?

 

Man waster da ikke poengene på stamina og armor. Man bruker det faktisk heller på AOE resistance til de forskjellige skolene. Armor og stamina utgjør såpass lite kontra det du kan spare deg inn ved å velge funksjonene som minimerer de magiske skadene, for når sant skal sies er det ikke ofte petet blir angrepet av melee i PvE...

 

Sjekk elitistjerks forumet for mer info rundt det med hvor man bør bruke poengene. Stamina og armor er ihvertfall komplett waste for PvE.

 

Eneste vettuge som kom ut av innlegget var vel igrunnen at skorpionene er bedre for pvp enn ravager akkurat nå...

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

bomp!

 

Noen som har sett noe på de nye talentsene? De er vel rett rundt hjørnet.

 

Jeg har sett mest på BM treet, ser artig ut med exotic pets, selv om jeg ikke vet helt hva det er. Finnes det noen exotic beasts man kan tame i Outland?

De andre nye talentsene i BM treet ser jo også ut til å være verdt å ta hele gjengen.

 

Er det noe mer som endrer seg med pet enn at de får et talent tre istedetfor training points?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har fått med meg omfatter exotic pets disse:

Chimaeras, Core Hounds, Devilsaurs, Worms, Silithids, Rhinos, Spirit Beasts. De to sistnevnte finnes bare i Northrend, og det er vel kun Core Hound man finner i Outlands, i form av Uvuros (en level 70 elite).

 

Edit: Kom på, man finner vel en Devilsaur i Netherstorm også. Og noen Chimaeras i BEM og SMV.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

ja det spørs vel litt hvordan det blir med disse eksotiske kjæledyrene, om de er noe bedre eller om det bare er for utseende og at de får en special ability. Er jo kanskje bra om de har endel mer HP, armor, dmg etc.

 

Ability saken til core hounds er jo litt tøff,

 

Fra Petopia:

"Lava Breath

 

Your pet breathes a double gout of molten lava at the target for [rank] Fire damage and reduces the target's casting speed by 50% for 10 sec."

 

debuffen der ser jo fin ut, og det ser ut til å være lang range, instant cast og bare 10 sec CD.

 

Fire ekstra pet talent points kan jo være verdt det og, ser også ut som at størrelsen på exotic pets er endel større enn vanlig, kan jo bli jævlig irriterende om det er flere BM huntere med i et raid.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Det jeg mest gleder meg til angående exp blir vel talent pointsa til pet'en.

 

Self healing/ressurecting pet er ikke å forrakte. Den har allerede reddet meg en gang eller to der oppe.

Lenke til kommentar
nå som patchen holder på og lastes ned så holder jeg på og utforske talent tre'et, jeg har altid brukt den populære 41|20|0 speccen.

så jeg lurer på om noen kan si meg hva dere syns om dette nye talent tre'et?

 

http://wotlk.wowhead.com/?talent=ctbMzgxRVuMesu0eVbR

 

http://www.wowhead.com/?talent=ctbMzxtRwuMxRt0eVbZx

 

mye bedre enn alt det tullet du valgte, 5/5 Frenzy er waste, og hvorfor velger du 2x mend pet over 2x animal handler? du velger heller 30% mindre CD på BW enn 5% ekstra dps? Du trenger heller ikke 3/3 Cobra strikes, du critter som en gris uansett..

Ingen vits å ha 2 min ned på rapid fire, disse kan fint brukes i 5% ekstra skade på survival. Valgte heller ikke å ta aimed shot da dette er crap for pve. Men kan hende aimed shot er greit å ha nå som den er instant, så kanskje en 51/16/4 build er bra, men aldri mer enn 51 points i BM

Lenke til kommentar
Føler hele bm er fucked, nei det er jo ikke det, men det er så mye forandringer, bye bye steady shot spam eller funker det enda selv med 2sec cd ?

 

Steadyshot spam ser ut til å funke rimelig bra i og med at den ikke "forskyver" autoshoot mer, du kan ha en autoshot midt i steadybaren om du skjønner, pew pew buttonsmash spam som i gamle dager nå.

 

 

og btw, ding 70 på huntern min \o/

Lenke til kommentar
hva skjer med min core hound nå vist jeg skal respecce fra et kaos BM tre til et ordentlig BM Tre? mister jeg Core Hounden? :s

 

Dersom du har en exotic pet ute når du respeccer så blir den borte.

Dersom du har den i stable og respeccer til en annen build, så vil du ikke kunne bruke den som pet.

Dersom du respeccer tilbake til top BM så vil du kunne hente ut en exotic pet i stable.

 

Kilde: Petopia (og egen erfaring)

 

ANG MC core hound. Pratet med en som hadde en, han sa det var vanskelig.

Han anbefalte dodge gear og noen til å slenge HOT`s på han.

Noen som har en fornuftig guide til å skaffe en MC core hound

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...