Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, betyr dette at ranged avstand blir forandret fra 8y til 5y? Altså at huntere kan skyte så snart de er ute av melee range? Håper hvertfall at forandringen hjelder for alle klasser, og ikke bare huntere. Er flere andre klasser som har samme deadzone, for eksempel den kjente deadzone kitingen av warriors, ute av range for deng, men også innenfor minimum range for intercept ^^

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Til du som ville ha armory profil:

 

Jeg ville om jeg kunne, men min account har ikke vært aktivert på 2-3 måneder så den er forsvnnet ut av armory :(

(Har tenkt og begynne og spille igjen snart så kanskje da)

 

Jeg kunne ha ramset opp men det gidder jeg ikke, Ub har jeg 20% critt og 2626 RAP. Blanding av Tier 4 og Tier 5 med equalt randoms (Chest fra Hydross, legs fra Void Reaver ol.)

 

Grunnen til alt jeg skriver er bare at folk sier at MM hunters suger etter TBC, noe etter min mening ikke er sant. De cloth PvE mobsene jeg hintet mest til er mobsene med en gang du kommer inn i TK og frem til Al'ar, etter feks den første mobben er død, skift target til neste (som du vet hva er i fra før) og start caste aimed shot, du vil ikke overagrroe og tanken vil få nok tid til å ta 2-3 sunder armors on, og da får du eit sykt bra "Start critt" på den mobben, noe som imo hever DPS noe sykt uten og overagrroe.

 

Beastmaster er helt klart ein veldig bra hunter specc nå, men mitt poeng er om du vet hvordan du spiller er Markmand MINST like bra om ikke bedere.

 

MvH Soni,

proud Markmandship hunter since 2005!

Endret av Soni1
Lenke til kommentar
Beastmaster er helt klart ein veldig bra hunter specc nå, men mitt poeng er om du vet hvordan du spiller er Markmand MINST like bra om ikke bedere.

Tviler jeg sterkt på. En 41/20-hunter vil nok alltid gjøre mer skade enn en MM-hunter, i hvert fall på lengre kamper. Jeg lurer også litt på hvordan du får 100% crit-sjanse på Aimed Shot.

 

Red.: Har forresten MM-spec selv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Tviler jeg sterkt på. En 41/20-hunter vil nok alltid gjøre mer skade enn en MM-hunter, i hvert fall på lengre kamper. Jeg lurer også litt på hvordan du får 100% crit-sjanse på Aimed Shot.
1. Med ein scorpid pet og nok mana pots er dette ikke så vanskelig. Før fixen stack poisonen på fult med rank 4 for 300-400? Pluss syk selv damage. Har ikke spilt etter det ble fixer (om det er fixet enda? husker ikke helt)2.Ikke hundre 100% critt nei :p Men Aimed shot critter sykt ofte på de cloth mobsa i TK lover deg, og vist du ikke critter får jo du eit nice 2,5k hit :)
1. Med ein scorpid pet og nok mana pots er dette ikke så vanskelig. Før fixen stack poisonen på fult med rank 4 for 300-400? Pluss syk selv damage. Har ikke spilt etter det ble fixer (om det er fixet enda? husker ikke helt) men det er helt klart BM som ville vunnet på ein boss der det bare er eit target som feks Morogrim / Hydross med ein scorpid pet som stacked med Beastrial Wrath oppe og macro, har selv sett det og det er rett og slett amazing :) Så godt poeng der, det er vanskeligere og vinne ein lang, singel target boss fight, men det går faktisk ann.2.Ikke hundre 100% critt nei :p Men Aimed shot critter sykt ofte på de cloth mobsa i TK lover deg, og vist du ikke critter får jo du eit nice 2,5k hit :)
Endret av Soni1
Lenke til kommentar
1. Med ein scorpid pet og nok mana pots er dette ikke så vanskelig. Før fixen stack poisonen på fult med rank 4 for 300-400? Pluss syk selv damage. Har ikke spilt etter det ble fixer (om det er fixet enda? husker ikke helt)2.Ikke hundre 100% critt nei :p Men Aimed shot critter sykt ofte på de cloth mobsa i TK lover deg, og vist du ikke critter får jo du eit nice 2,5k hit :)

Jeg en ganske sikker på at BM-hunteren også kan bruke skorpion-pet og mana potions. Giften har forresten blitt fikset/nerfed nå.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Huff den forgje posen min ble helt feil, jeg vet det har blitt fiksa :p Får skrive det om igjen da...

 

1. Ja Beastmastery og markmand i min mening er ganske mye equal i PvE for tiden. BM hunters kan lett utdanke ein MM hunter på lange SOLO target bosses som Void Reaver og Morogrim der petten får fred og etc, men på feks Hydross og The Lurker Below vil ein MM hunter vinne imo. Før stacket poison minst like mye som ein BM hunter sin når han hadde Beastial wrath pga, sykt RAP.

 

2. Ang 100% critt chance så har jeg selfølgelig ikke 100% :p men det er sykt ofte de faktisk critter på de cloth mobsa, og om ikke får du fremdeles eit nice 2,5k critt.

 

Hele min point of view er at BM hunters og MM hunter er rundt E Q U A L i PvE nå, det kommer bare ann på spilleren og mobsene du sloss mot ;)

Lenke til kommentar

Although aimed shot does a good amount of damage, it resets the Auto Shot timer.

 

In the time you are casting ONE Aimed Shot you could have cast

 

1. Auto Shot

2. Steady Shot

3. Arcane Shot

 

= aimed shot er crap, sjekk linken her http://elitistjerks.com/f31/t13107-hunter_...on_illustrated/

 

Scorpid pet buggen er fiksa nå ja, så for øyeblikket er pet'et med mest dps ravager

Og du critter jo ikkenoe oftere om de er cloth da!

Så jeg står på mitt, MM er driiitdårlig i forhold til BM og Surv

 

Edit: legger til litt jeg også da, på lurker below er det fult mulig å bruke pet!

Hydross aner jeg ikke for vi prøvde aldri ham

Så kan hende at på hydross er MM bedre enn BM, men MM vil igjen bli slått av surv ;)

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Både Hydross og Lurker Below er enkle fights for beast mastery huntere. Gjør dem ukentlig selv. Lurker Below er faktisk den bossen jeg drar mest fra på damage meteret. Blizzard har gjort mye for at pet-kontroll skal være enklere. Bedre mend pet, avoidance og at pets ikke kan få diverse debuffs og lignende.

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar
Although aimed shot does a good amount of damage, it resets the Auto Shot timer.

 

In the time you are casting ONE Aimed Shot you could have cast

 

1. Auto Shot

2. Steady Shot

3. Arcane Shot

 

= aimed shot er crap, sjekk linken her http://elitistjerks.com/f31/t13107-hunter_...on_illustrated/

 

Scorpid pet buggen er fiksa nå ja, så for øyeblikket er pet'et med mest dps ravager

Og du critter jo ikkenoe oftere om de er cloth da!

Så jeg står på mitt, MM er driiitdårlig i forhold til BM og Surv

 

Do as you wish.

Skulle elsket og tatt eit SSC run med deg jeg, fult run så kan vi diskutere det igjen. Samme faen om du har BT gear eller Tier 4.

 

Aimed shot er kanskje crap, men hørt om AGRRO? Dette er mobs som nettopp har vært sheepet, ikke så lurt og få auto + arcane + steadshot critt da er det vel?

Lenke til kommentar
Både Hydross og Lurker Below er enkle fights for beast mastery huntere. Gjør dem ukentlig selv. Lurker Below er faktisk den bossen jeg drar mest fra på damage meteret. Blizzard har gjort mye for at pet-kontroll skal være enklere. Bedre mend pet, avoidance og at pets ikke kan få diverse debuffs og lignende.
Joda Hobbyflekken, men dette gjelder da alle huntere og ikke bare Beastmastery? ;)Selv syntest jeg at Lurker Below er ein sikkelig bra fight for å score høy for MM hunter. (Ville bare adde at jeg har over 200 days played på min hunter)
At de var sheeped har du ikke sagt noen ting om før. Så da er det ikke så rart at man ikke tar det med i beregningen....
Sorry hobbyflekken :p men jeg har nevnt det med agrro?Det går ann og tenke litt selv og at selfølgelig kan du ikke få agrro om tanken har stått og holdt på i 30sec og du har nettopp begynt på mobben.Mine posts blir ofte uferdige og hullete kan ikke noe for det, skriver bare ned alt jeg får inn kanskje litt for fort.
Lenke til kommentar
Aimed shot er kanskje crap, men hørt om AGRRO? Dette er mobs som nettopp har vært sheepet, ikke så lurt og få auto + arcane + steadshot critt da er det vel?

La meg si det på en annen måte:

 

Aimed shot er kanskje crap, men hørt om AGRRO? Dette er mobs som nettopp har vært sheepet, ikke så lurt og få Aimed Shot-critt da er det vel?

Lenke til kommentar
soni1: prøv å respecc BM, ta ett raid og se forskjellen på den totale skaden du har gjort ;)Jeg har spilt både MM og BM i raids, noe du tydeligvis ikke har
Jeg har faktisk ikke det :p Gammel vane er vond og vend, jeg har faktisk tenkt og specce Bm når jeg begynner og spille igjen for å sjekke, men hvorfor spille BM når du som oftest ligger øverst og vel så det på damage metert? :)Kan tho kanskje si at guildene jeg var ikke sugde eller? 4 uker på morogrim? Rett etter TBC kom ut lagde Vashj EU elite guild, drepte High king 18 i verden, kom på 3 plass der.Men takk for tipset (Jeg spiller tho ikke, men ttror faen meg jeg skal begynne igjen og prøve BM for jeg er lei av folka og ville sjekke ut selv) Om det er noe stor forskjell vil jeg ikke engang tenke på hvordan meteret ser ut... :|
La meg si det på en annen måte:Aimed shot er kanskje crap, men hørt om AGRRO? Dette er mobs som nettopp har vært sheepet, ikke så lurt og få Aimed Shot-critt da er det vel?
Haha, joda da har tanken fått ca 4 sec til å få agrro burde gå fint med eit aimed shot critt da. Kanskje ikke alltid men..
Lenke til kommentar

Prøv å respecc du ;)

Var selv en hunter som aldri i livet skulle specce BM, men etter at en i guilden min prøvde dette speccet og toppa dmg meteret på gruul bytte jeg mening! Før dette da vi begge var MM lå vi på rundt 5-10 plass ;)

Det kan være at MM ble nerfa ytterligere etterhvert som tbc patchene kom (men det er jeg dog ikke sikker på)

 

Edit: jeg var selv ikke så kjapp til å levle, og begynte ikke å raide på lvl 70 før sent i sommer

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Edit: legger til litt jeg også da, på lurker below er det fult mulig å bruke pet!

Hydross aner jeg ikke for vi prøvde aldri ham

Så kan hende at på hydross er MM bedre enn BM, men MM vil igjen bli slått av surv ;)

 

Tuller du? Er det fult mulig å bruke pet på Lurker Below? :O .......

Hydross er ein litt spesiel fight, men tror nok MM ville vunnet over Surv.

 

Hele guild bestanden min bestod av 3 hunters, Soni-MM, Hauabaua-Survival, Wnxmeteor-BM.

 

Trash = MM top

Lange solo target fight = BM top

De fleste bosser = Bm og MM ca equal

Karazhan vinner BM uansett, elendig instance for MM :p

Survial top? Aldri selv om playeren var ein av de bedere :) men som oftest var det egentlig nesten helt likt, alle var top 5-7, ofte 1, 2 og 3, hunterpower <3

 

Vet det blir rotete og teit, men ja...

Lenke til kommentar

Er vel ett par patcher siden at det pet'et ble immun mot sprout (eller var det spout det het?)

 

Mot noe trash så er kanskje MM bedre, det kan jeg være enig i, men BM henger somregel greit med der også ;)

 

Hvis dere var topp 3 da, skulle dere vært 2 med BM specc + en surv og alle i samme grp

Da hadde dere knust alle andre på dps'n(enda mer enn dere gjorde?)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...