Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Markman Suger? haha her har vi noen som ikke kan hunter nei ;) *Flame*

 

Beastmastery er bare best for huntere som ikke kan spille, det er instant win buttons all the way.

 

Jeg spilte selv for rundt 2 måneder siden som Raid Leader i ein guild på Vashj EU, Serpentshrie og Tempes Keep guild. Var alltid top 5, Markmand 7/41/16 tror jeg det var. Du må tenke teknikk, få skaffe sykt mye AP, og resonable critt. Gearet var ikke av beste kvalitet med det dugde. Scorpid pet + shot rolations og vite når du bør bruke mana pots og aimed/ multi shot er ein viktig del.

 

Har spillt markmand siden August 2005, og jeg syntes det er og alltid har vært den beste hunter speccen.

 

Er sant at Beastmastery hunters kanskje er bedere tho, men markmand kan være minst like bra om du vet hvordan du bør spille.

(Ja jeg blir sykelig irritert når noen sier MM sucks...)

 

kanskje fordi det er sant? MM er atm et ubrukelig specc for PvE. Jeg ville ikke hatt med MM huntere selv, da ville jeg bedt dem respecce eller finne et annet guild å raide med. Både Surv og BM er bedre DPS samt bedre group buffs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehm? jeg har da spilt hunter i 2 år jeg også før jeg solgte kontoen for ei lita stund sia

Jeg prøvde både MM, BM og surv i raid og MM kunne på INGEN måte måle seg med BM speccen!

Fakta er at siden TBC kom så har MM vært bare crap!

 

Tviler på at du kunne ha vært en god hunter når du bruker aimed shot :no:

Det er jo det angrepet som gir dårligst dps og dpm da!

Les litt her feks: http://elitistjerks.com/f31/t13107-hunter_...on_illustrated/

 

Jeg lå alltid innen top 5, og som regel innen top 3(bare warlocks og en og en anna shadowpriest som lå over meg) og jeg hadde heller ikke noe bra gear i forhold til dem!

Endret av daruu
Lenke til kommentar
kanskje fordi det er sant? MM er atm et ubrukelig specc for PvE. Jeg ville ikke hatt med MM huntere selv, da ville jeg bedt dem respecce eller finne et annet guild å raide med. Både Surv og BM er bedre DPS samt bedre group buffs.

 

MM er ikke eit ubrukelig spec nei, da jeg spilte joina selv den beste hunteren på serveren guilden min, og jeg mener den beste, han var helt rå Bm hunter. Eneste på leeeeenge av hunterene jeg har spilt med som rett og slett knuste meg i DPS. Etter meg og han snakket ein stund, jeg fikset interfacen og playstyle, var det meg og han på topp all the way, vi konkurerte om å være først hele tiden og det var ca 50-50 på hvem som var best (om vi ser LANGT bort fra Morogrim...)

 

Vet det blir litt mye selv skryt i denne posten men det er sant, markmand ship riktig played er minst like bra som Beastmaster (Markmand er faktisk 10 ganger bedere på trash (med flere mobs enn 1-2) enn BM)

 

Get more experience.

Lenke til kommentar
Beastmastery er bare best for huntere som ikke kan spille, det er instant win buttons all the way.

Tullball, det er nesten ingen forskjell på å raide som BM eller MM. Hvordan får man forresten "instant win" mot raidbosser?

 

Scorpid pet + shot rolations og vite når du bør bruke mana pots og aimed/ multi shot er ein viktig del.

Håper da virkelig ikke at du fletter inn Aimed Shot i rotasjonen din.

Lenke til kommentar

Der er jeg helt uenig, hunter i Kara er mye vanskeligere og toppe DPS imo, siden den gruppen du går med skal helst være så godt som overhode muligt er det ofte dumme rogues så topper deg enkelt.

 

SSC trash og TK trash derrimot... so easy, alltid på top så lenge ikke petten dør for ofte.

 

Aimed shot burkest selføgelig bare på cloth users, ca 3,5sec cast og 5000 dmg? Du bør revurdere den statementen ;)

 

(Har mellom 3000-3400 RAP buffed i raid med 22%-30% critt)

 

(Har ikke lest linken men skal nå snart og komme med ny post.)

 

Aimed shot we bare i begynnelsen på cloth mobs, starte off med eit ca 5k critt, så multishot, så arcaneshot (Om enchacement shammy er med og stormstrike er oppe) så auto + steady.

 

Var kanskje litt hard mot BM hunters, les lenge ned på posen min så ser du at selfølgelig tar det skills og spille BM bra også, men dårlige BM hunter kan enkelt få bra dps var det jeg mente.

Endret av Soni1
Lenke til kommentar
Erm?

Jo, først babler du i vei om hvor bra MM er i raids bare du har en god skuddrotasjon og vet når du skal bruke dine øvrige evner - i dette tilfellet Aimed Shot (slik leste jeg det, i hvert fall). Jeg betviler så hvor effektivt det er å bruke Aimed Shot i raids, hvorpå du svarer at du bare bruker det på cloth-brukere, altså i PvP. Argumenterer du nå for at MM er best uansett situasjon, at det er best i PvE eller at det er best i PvP?

Lenke til kommentar
På Void Reaver fikk BM-hunteren vår over 6% mer damage dealt (inkludert pet) enn andreplassen på damage meteret, som forøvrig var en warlock. :)

 

Egentlig ingen bombe det der :innocent:

 

Litt morsom diskusjon egentlig. Jeg er vel en av disse hunterene som etter Soni1 sin mening ikke kan spille klassen (BM all the way). Nå har jeg riktignok ikke raidet så mye (kun clearet Kara/Gruul), men per dags dato har jeg ennå ikke møtt en MM hunter som gjør mere damage enn hva jeg klarer på et overall run. Det fine med å være BM hunter per i dag er at du lett tar bedre gearet MM huntere (hvilket de fleste andre hunterene i guilden er) på damagemeteret. Er overhodet ikke noe problem. Men å forklare en inngrodd MM hunter at BM spec per dags dato er bedre (i pve) er komplett umulig :tease:

 

Til Soni1:

 

Link armoryprofilen din. Ville vært morsomt å se gearet ditt som gir deg så mye som 3000-3400RAP (raidbuffet). Synes 22-30% crit som MM ikke er all verden. Selv har min hunter (ikke ubergearet, 6 epic resten blått endog 1 grønn) bare 20.25% crit (ubuffet).

Lenke til kommentar
Aimed shot burkest selføgelig bare på cloth users, ca 3,5sec cast og 5000 dmg? Du bør revurdere den statementen ;)

 

Problemet er at Aimed Shot reseter autoshot-timeren, så det eneste man kan bruke det for er å pulle mobs til en tank med MD for at tanken skal få så mye aggro som mulig. Å bruke Aimed Shot for å oppnå høy dps er ca like dumt som å være meleehunter.

 

Forøvrig vil jeg ikke si MM er direkte ræva for hunteren personlig, men det gir både hunteren og raidet mye mindre enn det både BM og SV gjør. Det eneste du som MM tilfører en raidgruppe er Trueshot Aura, som sannsynligvis er den minst ettertraktede buffen i hele spillet. som SV gir du alle i raidgruppa som benytter attackpower et boost, som BM får du både et sterkt pet som ofte kan redde en del situasjoner (i tillegg får du ubegrenset med resurrections av pet siden du bruker mindre tid og mindre mana både til resurrect pet og mend pet) + Ferocious Inspiration som er oppa ca 75% av tiden.

 

Endgame raiding handler ikke bare om hva du selv klarer å tilføre raidet i form av dps, men hvordan du klarer å gjøre de rundt deg bedre.

Lenke til kommentar

"We're planning to shrink the min range on ranged attacks to reduce or eliminate the "dead zone". The only point to the dead zone was to ensure the min range on ranged weapons was enough such that ranged weapon attacks wouldn't be used while also being melee'd (at least by mobs... players have a bit of slush built in)"

 

Aiaiaiaiai, dette er jo nesten for godt til å være sant!

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...1&pageNo=15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...