Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To kamerater av meg mener jeg bør specce survival fordi da holder trapsa bedre osv.

 

Sier også at å specce BM er bare TULL og dritt siden man "baserer" dpsen sin på pettet(mener de) når det kommer til raiding (kara), og mener survival er bedre, cause of traps...

 

Det skal merkes at ingen av dem har spilt hunters før på end game, og har heller ikke spilt mye endgame på main heller.

 

Hva skjer med dpsen? Blir vel relativt dårligere?

 

Speccen min: http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar

Uansett hva du speccer så vil du ikke toppe dmg meteret i kara (hvis du ikke har mye bedre gear/er mye mere fokusert enn de andre)

Huntere er veldig avhengig av buffs og riktig gruppeoppsett(+ shoot rotation) for å gjøre mye dps, og dette er da mye lettere å få til i 25 man

Derfor kan det være greit å specce survival, evt kanksje også BM med improved trap

 

BM er den klart beste speccen for hunter per i dag, evt survival hvis dere har ett par BM huntere i guilden ifra før. Da ville jeg ha vurdert å specce survival for å booste dps'n dems ytterligere

Når du er BM så gjør pet'et ca 30% av all dps'n din

Lenke til kommentar
Om du kan spille hunter, gå Markmand og prøve og skaffe deg rundt 20% critt, 130 Hit rating og så, så mye Ranged attackpower du kan skaffe deg, om du får nok range, petten din ikke dør for mye da kan du enkelt toppe damage i Karzahan.

 

 

Er Hit rating så viktig altså? Gidder ikke fokusere så mye på det jeg....

Lenke til kommentar

For raiding i spesielt endgame content så er det kun 2 speccs som duger. Første er BM hunter. Veldig god dps og nå som pets har fått avoidance og vi har fått den nye mend pet så er det ikke no prob med å holde pets i live uansett encounter.

Den andre er surv specc. Dårligere dps enn en BM specca hunter, men gir en veldig god boost til melee med exposed weakness. Denne speccen er veldig gear dependend. Agi all the way. I starten så bør en ha minst 600 agi unbuffed. Sitter selv med 881 agi unbuffed og 1060 agi raidbuffa. Hver gang jeg critter så proccer exposed weakness som gir 25% av min agi som AP mot det targetet.

Traps er bare å glemme i endgame pve, bruker de veldig sjeldent, samt når du bruker de så er det heller ikke verdens undergang om de blir resisted

Lenke til kommentar

I typ Karazhan tier instances vil du ikke ha godt nok gear til å fult ut utnytte hvor bra Survival scaler med agility. Derfor vil Beast Mastery huntere gjøre mye mer skade. Her kommer det meste av dps'en fra et talent som øker hastigheten på våpenet ditt. Du må IKKE undervurdere dette treet. Det har klart høyest dps potensiale før Black Temple. Og ja, du kan toppe damage meterene med Beast Mastery i Karazhan.

 

Når det kommer til hit rating bør du sikte på +8 % eller mer. Alt fra +7 % og opp er akseptabelt, men "cap'en" er på 9 %. Å treffe på hvert eneste skudd øker dpsen mye, og å nå rundt 8,6% er det annbefalte (dette er den gamle hit capen, som nå er økt til 9 % etter nøyere testing). Den holder mål uansett, og du vil ikke registrere noe særlig med bom om du ligger på +8,6 % hit.

 

Husk at Dwarves og Trolls har +weapon skill, som også har en effekt på hvor mye hit rating du trenger. Dette forsvinner i neste patch, så det er kanskje ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få AotH og AotC mens jeg levlet en gang. Tro meg når jeg sier at det var irriterende å måtte logge av og dermed miste en av dem.

 

Om du kan spille hunter, gå Markmand og prøve og skaffe deg rundt 20% critt, 130 Hit rating og så, så mye Ranged attackpower du kan skaffe deg, om du får nok range, petten din ikke dør for mye da kan du enkelt toppe damage i Karzahan.

Knis.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Marksman SUGER i forhold til både BM og Survival (ja jeg har prøvd alle 3)

 

Men hit rating er viktig ja du bør helst må toppa den så fort som mulig

 

Markman Suger? haha her har vi noen som ikke kan hunter nei ;) *Flame*

 

Beastmastery er bare best for huntere som ikke kan spille, det er instant win buttons all the way.

 

Jeg spilte selv for rundt 2 måneder siden som Raid Leader i ein guild på Vashj EU, Serpentshrie og Tempes Keep guild. Var alltid top 5, Markmand 7/41/16 tror jeg det var. Du må tenke teknikk, få skaffe sykt mye AP, og resonable critt. Gearet var ikke av beste kvalitet med det dugde. Scorpid pet + shot rolations og vite når du bør bruke mana pots og aimed/ multi shot er ein viktig del.

 

Har spillt markmand siden August 2005, og jeg syntes det er og alltid har vært den beste hunter speccen.

 

Er sant at Beastmastery hunters kanskje er bedere tho, men markmand kan være minst like bra om du vet hvordan du bør spille.

 

 

(Ja jeg blir sykelig irritert når noen sier MM sucks...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...