Gå til innhold

Gratis poker på nettet`? Hvor?


Even89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holdempoker.com

Helt gratis og du slipper også å laste ned noe program.

Hmm, dette var gøy.. Kan spille med "lekepenger" og trene meg opp til pokerkvelder med kara ^^

:thumbup:

 

Poker er knall, og chips er et minimum om man spiller med andre mennesker. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte chips, selv om jeg kjøpte da ingen visste hva det var og det kosta hest (Kina-import).. :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Nettsteder som tilbyr programvaren PrimaPoker for online spilling er å foretrekke!

Sjekk ut www.primapoker.com for linker til nettsteder som bruker denne programvaren eller sjekk ut en av disse pokersidene som bruker pp:

www.expekt.com

www.bet365poker.com

www.nordicbet.com

 

Ellers så er www.ladbrokes.com en bra pokerside. Spilte forresten mot Ronnie O'Sullivan på ladbrokes :p Han er en av verdens beste snookerspillere!

 

Det morsomste synes jeg er å spille såkalte freeroll spill. Man satser ikke penger, men kommer man blandt de beste vinner man likevel penger. Det er ikke snakk om store summer, men det blir litt morsommere!

 

Avslutningsvis vil jeg bare advare mot å begynne å bruke penger på online pokerspill. For å ta et skrekkeksempel ble en av mine studiekamerater helt hekta på poker (uten at noen egentlig visste om det) og endte opp med å selge pc'en og prosjektoren sin før han endte studiene og flyttet hjem til mor. Han var ikke typen til å ta så store risikoer med tanke på penger, og har i ettertid sagt at det var alt for lett å bli hektet og å bruke penger som man egentlig ikke hadde.

Lenke til kommentar
Avslutningsvis vil jeg bare advare mot å begynne å bruke penger på online pokerspill. For å ta et skrekkeksempel ble en av mine studiekamerater helt hekta på poker (uten at noen egentlig visste om det) og endte opp med å selge pc'en og prosjektoren sin før han endte studiene og flyttet hjem til mor. Han var ikke typen til å ta så store risikoer med tanke på penger, og har i ettertid sagt at det var alt for lett å bli hektet og å bruke penger som man egentlig ikke hadde.

selvbeherskelse. Poker er et spill så går på dyktighet. Hvis bankrollen din kun går "nedover" så er det på tide å slutte. Kammeraten din var tydligvis en stor fisk ;)

 

Play money fungerer greit til å lære seg reglene i poker (Regner det er hold em det går i). Hvis du gjør det godt når du spiller med playmoney så betyr ikke dette at du vil gjøre det like godt når det kommer til real money. Play money går så å si kun på flaks siden nesten alle spillerene er med til river.

 

Skal en spille gratis poker på nett der en samtidig kan vinne penger så er freeroll veien å gå. Sjekk ut denne linken: http://freeroll.no

Lenke til kommentar

www.expekt.com - Kan også være med på freeroll (kl 14:00 og 19:00), registreringa starter en time før. Helt gratis å være med, og du kan gå ut med 50$ eller 130$. Ganske ok. Du kan også spille gratis på expekt.

 

Uansett, www.qxl.no - søk på pokersett.. Mange fine chips, til en lojal billing penge :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...