Gå til innhold

Ny skriver, 1000kr, hvilken skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Jeg har også lest noen tester av både Epson og Canon. Jeg har dessverre ikke sett Epson-printeren i virkelighet og kan derfor ikke uttale meg om den, men generelt sitter jeg med inntrykk at du skal væreproff fotobehandler eller lignende for å merke de store forskjellene i kvalitet.

 

Jeg har selv Ip4000 og er SINNSYKT fornøyd med den.Patroner er enkle åskifte, software og drivere som følger med er bra og brukervennlige og det er går kjempebra å printe direkte på hvite Cd'r. Har selv gjort det mange ganger.

 

Jeg synes bildekvaliteten på riktig papir (viktig!!) er kjempebra og den er meget rask med sort/hvite tekstutskrifter.

 

Uten å hverken sammenligne med eller uttale meg om Epson-printeren.kan jeg på grunnlag av egne erfaringer anbefale deg Canon på det varmeste. Legg til noen hundrelapper kan du også få Ip4000 med innebygd trådløst nettverkskort.

 

Edit: Glemte å si at med sin relativt firkantet form, passer den utmerket inn i defleste hyller og påde fleste skrivebord og utnytter plassen meget bra i forhold til mange "boblete" skrivere.

Jeg slenger meg på her og må også si meg meget fornøyd med min Canon PIXMA IP 4000. Enkel å installere, både patroner og via CD'en i Windows. Foto-utskrifter på Canon's eget fotopapir (Photo Paper Pro / Plus) gir meget gode bilder. Det neste blir nytt digitalkamera!

 

Har også skrevet på en del DVD-plater, med helt greit resultat. Ikke samme som en original DVD, men mye tøffere enn tusj :p

 

Ikke er patroner og fotopapir dyrt heller, betalte 80,- for patronene når jeg kjøpte de sammen med skriveren.

 

Har enda ikke byttet noen av patronene, og nå er det flere måneder og utskrifter siden jeg kjøpte den! :thumbup:

 

Anbefales! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...