Gå til innhold

Battlefield 2-server hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
[iC' date=16/07/2005 : 14:34] Om dere skal lage flere servere, kan dere da lage èn eller to som IKKE har friendly fire?

Hadde vært flott å ikke bli drept av alskens uheldige bilsjåfører, og selv bli straffet når jeg er uheldig. :blush:

Det er ikke lov å straffe folk som bare er uheldige på serveren (se regelverk), straff er bare akseptabelt når noen dreper lagmedlemmer med vilje, eller de gjør noe som er så idiotisk at de måtte regne med å drepe folk på laget. Vi vil kicke/banne folk som misbruker straffing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Champ' date='15/07/2005 : 18:23'] når det gjelder ranking så tror jeg nok det kommer , men vi må nok ha litt tålmodighet , trenger en liten innkjøringsperiode på serveren først, det er der dere må hjelpe oss og fylle serveren slik at vi får kjørt den litt ;-)

:p

Skrevet
[iC,16/07/2005 : 14:34] Om dere skal lage flere servere, kan dere da lage èn eller to som IKKE har friendly fire?

Hadde vært flott å ikke bli drept av alskens uheldige bilsjåfører, og selv bli straffet når jeg er uheldig. :blush:

Det er ikke lov å straffe folk som bare er uheldige på serveren (se regelverk)

Det er jeg 110,23% sikker på at over halvparten av folka driter så jævlig i.

Du aner bare ikke hvor ofte jeg har blitt straffet når det er opplagt at det er et uhell.

Et eksempel er når et fiendtlig fly flyr rett i Blackhawk-helikopteret mitt, og alle sammen dør.

Det står ikke at passasjerene i mitt blackhawk "is no more", eller at de blir drept av fienden.

Det står at JEG teamkilla dem! Når slikt skjer er det kjempeofte at de forbanna stokk dumme idiotene (pardon my language) punisher meg! :realmad:

Heldig vis skjer dette omtrent aldri på de norske serverne jeg har spilt på. :)

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+3124
Skrevet
Blir det noen rankede gamer.no servere etterhvert ?

Jeg slenger meg med på denne.. Ja.. når kommer ranked gamer.no server..?

Skrevet

Når TST gidder å fikse det. Når?... det veit ikkje eg.

Skrevet

Det er visst veldig, veldig lang ventetid for å få ranked server. Vi har søkt for 3-4 uker siden, men det er fremdeles ikke skjedd noe som helst. Vi får bare smøre oss med tålmodighet.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...