Aasgaard Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 [iC' date=16/07/2005 : 14:34] Om dere skal lage flere servere, kan dere da lage èn eller to som IKKE har friendly fire?Hadde vært flott å ikke bli drept av alskens uheldige bilsjåfører, og selv bli straffet når jeg er uheldig. Det er ikke lov å straffe folk som bare er uheldige på serveren (se regelverk), straff er bare akseptabelt når noen dreper lagmedlemmer med vilje, eller de gjør noe som er så idiotisk at de måtte regne med å drepe folk på laget. Vi vil kicke/banne folk som misbruker straffing.
w00tson Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Blir det noen rankede gamer.no servere etterhvert ?
viranth Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Champ' date='15/07/2005 : 18:23'] når det gjelder ranking så tror jeg nok det kommer , men vi må nok ha litt tålmodighet , trenger en liten innkjøringsperiode på serveren først, det er der dere må hjelpe oss og fylle serveren slik at vi får kjørt den litt ;-)
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 [iC,16/07/2005 : 14:34] Om dere skal lage flere servere, kan dere da lage èn eller to som IKKE har friendly fire?Hadde vært flott å ikke bli drept av alskens uheldige bilsjåfører, og selv bli straffet når jeg er uheldig. Det er ikke lov å straffe folk som bare er uheldige på serveren (se regelverk) Det er jeg 110,23% sikker på at over halvparten av folka driter så jævlig i. Du aner bare ikke hvor ofte jeg har blitt straffet når det er opplagt at det er et uhell. Et eksempel er når et fiendtlig fly flyr rett i Blackhawk-helikopteret mitt, og alle sammen dør. Det står ikke at passasjerene i mitt blackhawk "is no more", eller at de blir drept av fienden. Det står at JEG teamkilla dem! Når slikt skjer er det kjempeofte at de forbanna stokk dumme idiotene (pardon my language) punisher meg! Heldig vis skjer dette omtrent aldri på de norske serverne jeg har spilt på.
Elendil Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 jeg får "feil ip adresse" hele tiden.. alt stemmer med det som er oppgitt her? Hva gjør jeg feil?? Du får Gamer.no i browserensøkeren no.
Lorentzt Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Forsøkte meg en tur nå, men var mutters alene Noen som vet hvordan jeg får voice delen (mic-headsett) til å fungere?
Elendil Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Er som regel tomt, og det er synd. Hadde den vore Ranked ville den selvfølgelig vore meir aktiv.
Belfez Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 for ta meg en tur inn nå håper det ikke er punish gjeng der da
Passasjer Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg er her nå, mutter alene...Funker fint, men litt folk hadde ikke skadet...
Bandidos-Pelle Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ikke for å virke negativ, men serveren deres må bli ranket for å få virkelig futt i seg. Det er først da den fylles opp hele tiden.
Markaren Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Det er enkelt og greit ikke noe vits i å spille på en uranked server!
Solefald Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 kva hardware spec er det på den serveren til gamer?
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Blir det noen rankede gamer.no servere etterhvert ? Jeg slenger meg med på denne.. Ja.. når kommer ranked gamer.no server..?
Elensar Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Blir det noen rankede gamer.no servere etterhvert ? Jeg slenger meg med på denne.. Ja.. når kommer ranked gamer.no server..? Når TST gidder å fikse det. Når?... det veit ikkje eg.
TST Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Blir det noen rankede gamer.no servere etterhvert ? Jeg slenger meg med på denne.. Ja.. når kommer ranked gamer.no server..? Det er visst veldig, veldig lang ventetid for å få ranked server. Vi har søkt for 3-4 uker siden, men det er fremdeles ikke skjedd noe som helst. Vi får bare smøre oss med tålmodighet.
tjalla Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Regelverket på bf2.no er glimrende, så kan anbefale serveradmins/regelmekkere å kikke litt der. Spesielt punktet ved baserape av utagbare baser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå