Gå til innhold

[GTA]Fancy Maling til bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, i GTA SA, har jeg nå modda bilen til en skikkelig tøffing, men! Er det bare noen biler som kan ha Sånne tøffe logoer og slikt? Eller kan alle det, isåfall, er det bare noen moddeverksteder som har de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror ikke dette finnes.

Enkelte biler kan ha to ulike farger (fartsstripe), men det er alt så vidt jeg vet.

Da vet du ikke alt. Når du har klart alle import missions i san fierro åpner det en ny fender butikk. Den har ganske mye mer en de vanlige. :thumbup:

Skrevet
Da vet du ikke alt. Når du har klart alle import missions i san fierro åpner det en ny fender butikk. Den har ganske mye mer en de vanlige. :thumbup:

Hvor åpner denne butikken?

Har 99,4%, så denne skulle nok være åpnet hos meg :) Jeg får vel gå rundt å lete, eller er den markert på kartet?

Skrevet (endret)

Den åpner i San Fierro en plass (det er jo bare to steder i SF hvor man kan trimme biler, så det skal da ikke være så vanskelig å finne det på et kart ;) ).

Anyways, det er mange boliger der, og jeg vil se på det som et slags "downtown", da det ligger et stykke unna alle de store bygningene og industristedene (jeg tar sikkert helt feil når det gjelder betydningen av "downtown" :p ).

Hippy Shop finnes forresten også der. Du må gjøre ferdig Hippy Shop-oppdragene for å få 100% totalt.

BTW: Det er bare noen veeeldig få biler som kan trimmes her!

Jeg har så langt bare funnet tre. Disse er Elegy, Jester, og den moderne stasjonsvognen (ikke Ladaen).

Sjekker du her vil du få se en av måtene Elegy kan trimmes på. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)
[iC,14/07/2005 : 20:14] BTW: Det er bare noen veeeldig få biler som kan trimmes her!

Jeg har så langt bare funnet tre. Disse er Elegy, Jester, og den moderne stasjonsvognen (ikke Ladaen).

Disse bilene kan moddes der:

Elegy

Flash

Jester

Stratum

Sultan

Uranus

Da har jeg noe å leke meg med i kveld :)

edit: Man trenger tydeligvis ikke gjøre all import/export for å få tilgang.

To unlock Wheels Arch Angels: Complete Driving School in San Fierro and then complete San Fierro Mission titled: "Yay-Ka-Boom-Boom". After receiving a phone call from Jethro, purchase Wang's Cars and finish the first asset mission to unlock Wheels Arch Angels.
Endret av arehei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...