pellemann Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 jeg trenger å lagre en nettside på disk, slik at den er tilgjengelig når jeg ikke er på nett, med bilder og tekst. bruker opera 8. prøvde lagre "ctr + s" men den lagret kun teksten. noen tips? takk
zjulik Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Må være innstillingene i Opera. CtrlS funker utmerket både i IE og Firefox.
pellemann Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 kanskje jeg må prøve IE selv om jeg ikke liker det..
pellemann Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Funke med IE. Ingen som har tips ang opera?
PT Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 File > Save with images as. Av en eller annen grunn er det fjernet i senere Operaversjoner. Howto: Alt + P » Advanced » Toolbars » Under Menu setup markerer du Opera Default og trykker på duplicate » Åpne din operamappe/profile/menu/standard_menu(1).ini » På linje 706 står det 'Platform Mac, Item, 50977=Save document with images as' - bytt ut med 'Item, 50977=Save document with images as' Start Opera på nytt, og du er ferdig
olafura Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 File > Save with images as. Av en eller annen grunn er det fjernet i senere Operaversjoner. Howto: Alt + P » Advanced » Toolbars » Under Menu setup markerer du Opera Default og trykker på duplicate » Åpne din operamappe/profile/menu/standard_menu(1).ini » På linje 706 står det 'Platform Mac, Item, 50977=Save document with images as' - bytt ut med 'Item, 50977=Save document with images as' Start Opera på nytt, og du er ferdig Det er ikke fjernet bare flyttet. Klikk "save as" og i save dialog velg under Save as type: HTML file with images :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå