Gå til innhold

Tynt, lite kamera til max 3000?


Anbefalte innlegg

(Sitter i England. Kan ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet :p Bruker derfor A og O i steden for :) )

 

Hei! Jeg har skikkelig kamera, men vil ha meg et som jeg kan putte i lommen, sA derfor vil jeg ha ett som er syltynt og helst 5 mp. Er Apen for alle merker, men har sett en del pA SONY CyberShot og NIKON S2. Men som sagt er jeg Apen for andre forslag.

 

Takker for alle svar. (Legg gjerne med en link :) )

 

Mvh

TorbjOrn

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Sony CyberShot DSC-T7? Har 5 mp og koster rundt 3000. Noen som har noen erfaring med dette?

Fått slakt for bildekvalitet noen steder, mye skryt andre steder.

 

Ellers er det så tynt at det er vanskelig å holde, og du kan bare glemme å sette det på bordet... det må ligge. Men spesielt lite, sånn arealmessig, er det ikke.

 

Vokalisten i Motley Crue (Tommy Lee, er det ikke det han heter?) har et slikt kamera. Han var innom å kjøpte det der jeg jobber for en stund siden.

Lenke til kommentar
Vokalisten i Mötley Crüe heter Vince Neil

Tommy Lee er trommis

Offtopic:

Ok... kjenner ikke til denne gruppen så godt... men det var Tommy Lee som skulle ha det. Det var vel vokalisten som var innom og kjøpte det for Tommy Lee tror jeg det var (var jeg som ekspederte han, men en annen av de i butikken fortalte meg i ettertid hvem som var hvem... har nok gått litt i surr for meg). Hele gruppa var forøvrig innom dagen før og siklet på kameraet ("Wow, that camera is sooooo cooool... it's aaawsome" :!: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...