Gå til innhold

MPX Notebook KN1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er det noen som kan gi meg en link til en usb-->ps2 omformer?

5530922[/snapback]

 

Sånn sak følger jo med omtrent samtlige usb tastatur og møss'es... Hvis du sende meg adressen din kan jeg sikkert sende deg ti stykker....

 

Går det ikke an å koble til skjerm til denne?

5530979[/snapback]

 

Joda.... Men kun via s-video... Hverken dvi eller vga sak ut.....

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er fullstendig blind, eller er det ikke en ps2 utgang på KN1? Jeg hadde tenkt å plugge i et eksternt tastatur, men fant jo ikke noen port å stappe ledningen inn i!

5529391[/snapback]

 

 

Bærre usb, men man får slik en tøff usb-ps2 ting, jeg bruker det..

Funker gull. Har en 1xusb-2xps2 så kan ha tre tastaturer på maskina :p evt et tastatur ekstra + mus.. eller tre mus, eller .. ja.. u get the point :p

5529596[/snapback]

 

 

Og hvor får jeg tak i en slik sak? finner kun ps2-->usb dingser, og det har jeg jo ikke noe bruk for.

5530382[/snapback]

 

 

jeg kjøpte da denne på komplett, men ser de ikke har den akkurat nå. Hm, ellers har jeg sett dem på elkjøp og..

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er fullstendig blind, eller er det ikke en ps2 utgang på KN1? Jeg hadde tenkt å plugge i et eksternt tastatur, men fant jo ikke noen port å stappe ledningen inn i!

5529391[/snapback]

 

 

Bærre usb, men man får slik en tøff usb-ps2 ting, jeg bruker det..

Funker gull. Har en 1xusb-2xps2 så kan ha tre tastaturer på maskina :p evt et tastatur ekstra + mus.. eller tre mus, eller .. ja.. u get the point :p

5529596[/snapback]

 

 

Og hvor får jeg tak i en slik sak? finner kun ps2-->usb dingser, og det har jeg jo ikke noe bruk for.

5530382[/snapback]

 

 

jeg kjøpte da denne på komplett, men ser de ikke har den akkurat nå. Hm, ellers har jeg sett dem på elkjøp og..

5532301[/snapback]

 

Koster ikke de en 100-lapp eller to? Ikke verdt det spør du meg. Kjøp utstyr med USB :w00t:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er fullstendig blind, eller er det ikke en ps2 utgang på KN1? Jeg hadde tenkt å plugge i et eksternt tastatur, men fant jo ikke noen port å stappe ledningen inn i!

5529391[/snapback]

 

 

Bærre usb, men man får slik en tøff usb-ps2 ting, jeg bruker det..

Funker gull. Har en 1xusb-2xps2 så kan ha tre tastaturer på maskina :p evt et tastatur ekstra + mus.. eller tre mus, eller .. ja.. u get the point :p

5529596[/snapback]

 

 

Og hvor får jeg tak i en slik sak? finner kun ps2-->usb dingser, og det har jeg jo ikke noe bruk for.

5530382[/snapback]

 

 

jeg kjøpte da denne på komplett, men ser de ikke har den akkurat nå. Hm, ellers har jeg sett dem på elkjøp og..

5532301[/snapback]

 

Koster ikke de en 100-lapp eller to? Ikke verdt det spør du meg. Kjøp utstyr med USB :w00t:

5532309[/snapback]

 

 

hm, får naisprice på datadeler og denslags, så jeg betalte vel en tjueings for den :)

Lenke til kommentar

 

Er jo ikke en slik jeg tenker på. Jeg har et ps/2 tastatur, trenger derfor en omformer med en hun(han?) ps2 plugg på den ene enden og en usb plugg i den andre enden. Slik at jeg kan sette min ps2 plugg inn i den andre, og deretter plugge usb'pluggen inn i bærbaren, slik at jeg får mitt tastatur til å fungere på bærbaren.

 

Er litt surt å måtte kjøpe et nytt usb-tastatur når jeg ganske nylig har kjøpt det tastaturet jeg har. :cry:

Lenke til kommentar

 

Er jo ikke en slik jeg tenker på. Jeg har et ps/2 tastatur, trenger derfor en omformer med en hun(han?) ps2 plugg på den ene enden og en usb plugg i den andre enden. Slik at jeg kan sette min ps2 plugg inn i den andre, og deretter plugge usb'pluggen inn i bærbaren, slik at jeg får mitt tastatur til å fungere på bærbaren.

 

Er litt surt å måtte kjøpe et nytt usb-tastatur når jeg ganske nylig har kjøpt det tastaturet jeg har. :cry:

5537755[/snapback]

 

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4987 dette er det du vil ha ;) Det var det jeg ville ha iallefall :p

Lenke til kommentar

 

Er jo ikke en slik jeg tenker på. Jeg har et ps/2 tastatur, trenger derfor en omformer med en hun(han?) ps2 plugg på den ene enden og en usb plugg i den andre enden. Slik at jeg kan sette min ps2 plugg inn i den andre, og deretter plugge usb'pluggen inn i bærbaren, slik at jeg får mitt tastatur til å fungere på bærbaren.

 

Er litt surt å måtte kjøpe et nytt usb-tastatur når jeg ganske nylig har kjøpt det tastaturet jeg har. :cry:

5537755[/snapback]

 

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4987 dette er det du vil ha ;) Det var det jeg ville ha iallefall :p

5538325[/snapback]

 

Hæ? Det er jo akkurat samme som jeg viste til. Sjekk bildene. Det går fra USB til PS2 som du sier du trenger. Eller..? Du har et PS2 tastatur du skal ha på USB-porten, sant? Ikke rart du ikke finner hva du trenger når du ikke ser på produktsopesifikasjonene :tease:

 

Kobling(er): 1 x 4 pin USB Type A - hann

Kopling(er) (den andre siden): 2 x 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) - hunn

Lenke til kommentar

 

Er jo ikke en slik jeg tenker på. Jeg har et ps/2 tastatur, trenger derfor en omformer med en hun(han?) ps2 plugg på den ene enden og en usb plugg i den andre enden. Slik at jeg kan sette min ps2 plugg inn i den andre, og deretter plugge usb'pluggen inn i bærbaren, slik at jeg får mitt tastatur til å fungere på bærbaren.

 

Er litt surt å måtte kjøpe et nytt usb-tastatur når jeg ganske nylig har kjøpt det tastaturet jeg har. :cry:

5537755[/snapback]

 

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4987 dette er det du vil ha ;) Det var det jeg ville ha iallefall :p

5538325[/snapback]

 

Hæ? Det er jo akkurat samme som jeg viste til. Sjekk bildene. Det går fra USB til PS2 som du sier du trenger. Eller..? Du har et PS2 tastatur du skal ha på USB-porten, sant? Ikke rart du ikke finner hva du trenger når du ikke ser på produktsopesifikasjonene :tease:

 

Kobling(er): 1 x 4 pin USB Type A - hann

Kopling(er) (den andre siden): 2 x 6-pin mini-DIN (PS/2-stil) - hunn

5538385[/snapback]

 

 

Jeg kikket da ikke på din link, jeg bare gikk ut fra hva Blazter sa :p

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har en MPX notebook KN1 som han har hatt mye trøbbel med.Kjøpte den i Juli 05,og etter ca 1 mnd.døde pc totalt.Lampen som lyser grønt i front lyste,men med en gang den ble forsøkt startet,slukket den og pc var fortsatt helt død.Sendte den inn på reperasjon,fikk den tilbake og ingenting var feil.Nå har den funket fint i 6 mnd. men nå er det samma problemet igjen.Fikk ny lader av MPX,som trodde det var feilen,men neida,lampa lyser grønt helt til powerknappen blir trykket på,da slutter det å lyse,og ikke en lyd.

 

Er det noen som har noen erfaring med dette og kan gi noen gylne tips?

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har en MPX notebook KN1 som han har hatt mye trøbbel med.Kjøpte den i Juli 05,og etter ca 1 mnd.døde pc totalt.Lampen som lyser grønt i front lyste,men med en gang den ble forsøkt startet,slukket den og pc var fortsatt helt død.Sendte den inn på reperasjon,fikk den tilbake og ingenting var feil.Nå har den funket fint i 6 mnd. men nå er det samma problemet igjen.Fikk ny lader av MPX,som trodde det var feilen,men neida,lampa lyser grønt helt til powerknappen blir trykket på,da slutter det å lyse,og ikke en lyd.

 

Er det noen som har noen erfaring med dette og kan gi noen gylne tips?

5546262[/snapback]

 

Send den inn til den er i orden. Porto begge veier dekker MPX.

Lenke til kommentar
Til den som spurte om man kunne koble ekstern skjerm til KN1 tidligere i tråden!

 

Jeg var nok litt kjapp i forrige innlegg vedrørende dette. I tillegg til S-video har maskinen også VGA tilkobling.

5544979[/snapback]

 

Hvis du leser mitt innlegg rett ovenfor ditt, så ser du at jeg har svart på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...