Gå til innhold

Hvilket kabinett synes du er best?!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lian Li PC-V2100B

 

lianli.jpg

 

I tillegg til å være et av de aller peneste kabinettene som finnes, så er den svært romslig og rommer hele 12 stk. 3½"-brønner.

 

Vakker både utvendig og innvendig. Rett og slett drømmekabinettet.

 

 

Men jeg kommer mest sannsynlig aldri til å gå til anskaffelse av et slikt kabinett, og grunnen er Lian Lis syke overprising.

Lenke til kommentar

jeg og :love: har det i sølv.. anbefales på det sterkeste!

 

-god kjøling(2x120cm(en med blå led og en med støvfilter(den som blåser inn) og 1x 92cm vifte

 

-PENT! kjempe fint

 

-veldig lett å bygge i, masser av smarte løsning

 

-LETT!!! kun 5-6kg

 

- bra kvalitet!

 

-masse stuff! usb,fireware 1394 og lyd på toppen, følger med støv klut, lås til side dør og de 2 frontdørene :cool: til og med "pipe alarm hvis noen bryter opp side døra" hehe.. og så er det vinger under kassa(føtter)

Lenke til kommentar
Jeg liker dette:

Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium

 

liker ikke dette kabinettet jeg.

synes det er trangt, upraktisk dør, vifte/led styring er problematisk pga at døra har en "s" form som gjør at skrubryteregår atti døra og du for ikke låst det skikkelig.

dårlig med vifteplasser pluss at de medfølgende viftene bråker

angrer på kjøpet :mad:

Lenke til kommentar

jeg og :love: har det i sølv.. anbefales på det sterkeste!

 

-god kjøling(2x120cm(en med blå led og en med støvfilter(den som blåser inn) og 1x 92cm vifte

 

-PENT! kjempe fint

 

-veldig lett å bygge i, masser av smarte løsning

 

-LETT!!! kun 5-6kg

 

- bra kvalitet!

 

-masse stuff! usb,fireware 1394 og lyd på toppen, følger med støv klut, lås til side dør og de 2 frontdørene :cool: til og med "pipe alarm hvis noen bryter opp side døra" hehe.. og så er det vinger under kassa(føtter)

har dette jeg og men med vanlig dør, liker ikke kabbiser med gjennomsiktig dør og neon osv det blir for pimpa :p

 

jeg synes det er veldig bra, men har byttet ut til noen veldig stille SilenX 12cm vifter @ 11dB :)

 

:love::love: Pantera - Cemetery Gates soloen :love::love:

Lenke til kommentar

Hva med nye CM Stacker 810

1e4df8e05bf0c9e4a996e8ca00a3b57f.jpg

PSU på bunn

cebit2005-coolermaster-003.JPG

 

  New Release,Arrive at the end of July

 

Cooler Master went back to the drawing boards after introducing the CM Stacker a year ago, and we have managed to incorporate the essential features of a server from the existing CM-Stacker to create the powerful CM-Stacker 810. The CM-Stacker 810 supports up to 4 CPU motherboards ranging from Micro-ATX to full size Extended-ATX. Unique power supply cage re-design to fully support standard ATX or redundant power supplies. We maximized the airflow by reconstructing the motherboard tray to support two 120mm super silent exhaust fans. Back from the root, CM-Stacker 810 will continue to have the ability to utilize up to three 120mm fan from the 4-in-3 Device Modules. Most importantly, the CM-Stacker 810 maintained the spacious interior working space and expandability from the eleven 5.25” bays from the previous version to meet and expand your imagination. Once again, the CM-Stacker 810 will put Cooler Master one step ahead of our competitors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...