marius90 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hva er det beste programmet for dvd avspilling, men mest funksjoner for lyd osv må ikke være gratis
iMono Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 WinDVD og PowerDVD... WinDVD er dyrest, men PowerDVD vant i en test rett foran... Søk på Google. Bruker selv PowerDVD og er veldig fornøyd
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 FFDShow + AC3filter I Media Player Classic. WinDVD/PowerDVD er stygge greier syns jeg.
marius90 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 når jeg kjøpte mitt skjermkort radeon x800xl så fulgte powerdvd 5 med , men det har jo ingen lyd muligheter, ikke dts engang, amn må altså betale mer for å få dts lyd og sånn, det synes jeg er dårlig men er egentlig ganske fornøyd med media player jeg, men støtter media player dts?
marius90 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 FFDShow + AC3filter I Media Player Classic. WinDVD/PowerDVD er stygge greier syns jeg. nøyaktig hva gjør det ffdshow programmet, jeg lastet det ned, men skjønenr ingenting av det, er det ferdig konfigurert eller må jeg gjøre innstilninger??
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 FFDShow + AC3filter I Media Player Classic. WinDVD/PowerDVD er stygge greier syns jeg. nøyaktig hva gjør det ffdshow programmet, jeg lastet det ned, men skjønenr ingenting av det, er det ferdig konfigurert eller må jeg gjøre innstilninger?? FFDShow er et Codec så du kan spille DVD i et hvilket som helst program.
marius90 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 hvorfor støtter ikke, creative media source dvd? man kan ikke spille dvd med creative media source, men kan det heller ikke når man har instalert ffdshow
_Adler_ Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Du kan jo prøve VLC. Det er ganske bra, men Power DVD (de mer profesjonelle versjonene) har flere innstillinger når det gjelder lyd. Media Player Classic, med utvalgte codecer installert, kan også anbefales.
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 WMP funker ganske bra også:... Kan man se DVD på Windows Media Player?
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Du må bare ha en tredjeparts DVD dekoder. Funker det med WinDVD-dekoderen i K-Lite Mega Codec-pakken? Edit: Jeg fant dette. Funker det bra? (ops... det var visst betal-ware) Endret 11. juli 2005 av endrebjorsvik89
marius90 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Du kan jo prøve VLC. Det er ganske bra, men Power DVD (de mer profesjonelle versjonene) har flere innstillinger når det gjelder lyd.Media Player Classic, med utvalgte codecer installert, kan også anbefales. ja men når man endelig har annskaffet seg power dvd så må ma kjøpe tillegs pakker for avanserte lydinstillinder, det synes jeg er noe ordentlig møkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå