GRendal Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Hei, lurer på om noen av dere har en bra Talentbuild for en Gnome Warlock? Takker Rask grinde build for lvl 1-35
Plomma2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Uhm.. Gå for noe innen demonology tenker jeg. Siden Warlocks med VW er en genial solo-klasse då ville det vel være bra å 'forbedre' VW? Er egentlig ikke helt sikker.Warlocken min er bare level 31 :o
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 takker, men kan noen 60 warlocks uttale seg?
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Blizzard sine sie warlock forumet der 1. vil gjerne ha svar fra norske folk, synes det er mye hyggeligere. 2. Lykke til med å finne noe i det virrvarret der.
JRL Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 slik jeg har forstått det, så er deamon build mer duel build. Destruction er vel greist for grinding. er ikke lock selv, så kan ikke si så mye mer en det
ChrchBrnr Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 slik jeg har forstått det, så er deamon build mer duel build. Destruction er vel greist for grinding. er ikke lock selv, så kan ikke si så mye mer en det umm... Destruction Build er definitivt ikke for grinding.. gå affliction og få improved voidwalker/imp i demonology Affliction build gjør deg istand til å holde på i det uendelige uten pauser, destruction build vil draine mana fra deg like kjapt som fra en mage og da får du downtime, pluss at destruction gir deg få muligheter til å overleve en eller to mer i aggro enn du hadde planlagt. Jeg er nå rein Destruction lock og det er digg, men spiller kun warlocken i pvp nå for tiden. Ble dritt lei av scholo/strat ubrs så jeg rerolla en druid på en pvp server (locken er på en pve server) Har vært level 60 siden påsketider
Balle Klorin Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg gikk for det meste Demonology og litt Afflication fram lvl 55. Etter lvl 55 stoppa jeg så og si helt med solo questing. Nå kjører jeg Afflication/Destruction build for å gjøre mer skade, kan vel si den er PVP rettet. Men fram til nå har den funket ganske bra i MC.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Finnes ingen grindebuild fra level 1-30... Men fra 10-30 derimot.
ChrchBrnr Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Finnes ingen grindebuild fra level 1-30...Men fra 10-30 derimot. Les hele threaden før du poster sånt ^^ h3nrik Skrevet 09/07/2005 : 16:26 da'a! du mener vel 10-35?
WarpX Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Vil du virkelig pine deg selv med å spille Alliance Warlock? Den mest uferdige og forsvarsløse klassen i WoW. Soul Shards...sier ikke mer. Jeg har en lvl 60 Warlock (alliance). Den er dumpa nå. I tillegg gikk jeg lei av Alliance som virka som en haug med unskilled kids... zerg ftw Endret 10. juli 2005 av WarpX
pdkorva Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 WarpX Skrevet 10/07/2005 : 21:57 Vil du virkelig pine deg selv med å spille Alliance Warlock? Den mest uferdige og forsvarsløse klassen i WoW. Soul Shards...sier ikke mer. Meninga med den var?
WarpX Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Meninga med den var? Meninga var å få deg til å komme med spørsmål om hva meninga var
Kryp2 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vil du virkelig pine deg selv med å spille Alliance Warlock? Den mest uferdige og forsvarsløse klassen i WoW. Soul Shards...sier ikke mer. Drakedog...sier ikke mer.
Aasgaard Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det spørs veldig om du skal soloe eller spille i gruppe, og i så fall sammen med hvilke klasser. Hvis du skal soloe og/eller spille sammen med en healer (som jeg gjorde) vil jeg foreslå noe slikt (slang sammen nå): Affliction Talents (18 points) Improved Corruption - 5/5 points Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds. ** "Må ha" Improved Life Tap - 2/2 points Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%. ** "Må ha" Improved Drain Life - 3/5 points Increases the Health drained by your Drain Life spell by 6%. ** Beste alternativet for å komme seg til neste nivå Fel Concentration - 5/5 points Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell. ** Veldig hendig når du drainer mye (som du gjør solo for å minske nedetid) Amplify Curse - 1/1 point Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%. ** Ikke noe man må ha, men i kjekt i tilfeller hvor Curse of Agony brukes. Nightfall - 2/2 points Gives your Corruption and Drain Life spells a 4% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%. ** veldig godt talent Demonology Talents (8 points) Demonic Embrace - 5/5 points Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%. ** 15% stamina blir litt, improved imp er også bra, men bortkastet om du stort sett kommer til å bruke VW som tank uansett. Improved Voidwalker - 3/3 points Increases the effectiveness of your Voidwalker's Torment, Consume Shadows, Sacrifice, and Suffering spells by 30%. ** Fin for soloing eller når du spiller sammen med andre ikke-tanks. Hvis du spiller mye sammen med warrior/paladin vil du nok bruke de 8 poengene fra demonology på noe annet. Dette er en build som sikter på levling med minimalt med nedetid, på level 60 kan det godt tenkes du vil ha ting annerledes. Jeg har mye av det samme i affliction, men ned til Shadow Mastery (5/5), samt Ruin i Destruction. 30/0/21 med andre ord, rimelig standard build.
rallrall Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Yep, peis på med imp void (eller succ) og affliction, dest er kongelig det, men du vil slite med NOK mana breaks etterhvert.. Er 43 lock nå, har helt slutta med voiden, bruker kun succen når jeg soloer. Får et par slag på meg, ok, men går fort som f Jeg respecca fra dest og deamon til aff og deamon (kun ned til imp succ) etter sisten patchen og grinder mye mer effektivt nå. Dark pact <3 edit: ga succ litt kred og Endret 16. juli 2005 av guruthos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå