Gå til innhold

Kan unlocke våpen - Medic eller sniper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men du må bruker .50cal sniper...funker merkelig nok ikke med .50 cal mounted... :thumbdown:

 

og kan man skyte piloten i Cobra heli med .50 cal? for de har pansret glass som skal tåle minimum .50cal beskytning...

50. MG har ikke samme størrelse på skudddene som 50. M82.

Men jeg skjønner hva du mener.

Det er forresten ingen heli-glass som er skuddsikre (med mindre de er modifiserte).

Lenke til kommentar
[iC,09/07/2005 : 02:14]
men du må bruker .50cal sniper...funker merkelig nok ikke med .50 cal mounted... :thumbdown:

 

og kan man skyte piloten i Cobra heli med .50 cal? for de har pansret glass som skal tåle minimum .50cal beskytning...

50. MG har ikke samme størrelse på skudddene som 50. M82.

Men jeg skjønner hva du mener.

Det er forresten ingen heli-glass som er skuddsikre (med mindre de er modifiserte).

sikker? jeg var rimelig sikker på at .50cal riflene brukte .50 BMG ammunisjon, nøyaktig den samme som Browning M2 og andre modeller...

 

http://world.guns.ru/sniper/sn02-e.htm <- ifølge den bruker de .50 BMG iallefall

 

 

AH64 har iallefall armert cockpit som skal tåle .50 (om dette ifølge militær logikk bare gjelder bunn og sider (ettersom det er der man er mest sannsynlig å bli beskutt i virkeligheten) vet jeg ikke da..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Men dette er er fortsatt et spill....

det er sikkert laget slik så helikopteret ikke skal bli skutt ned alt for lett..

ved et lite søk på forumet her, vil dere finne flere som har erfaring med å skyte ned, eller bli skutt mens dem sitter i helikopteret.

 

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=439454&hl=

 

dette gjøres lettest...eller det er kanskje eneste mulighet...før helikopteret letter ved heliplass og når dem står stille ved flagget...

 

jeg skøyt piloten mens helikopteret sto over et flagg...ente med at helikopteret bare falt rett ned og gunnerman forran forsto sikkert lite...så ble helikopteret sprengt av andre folk...

 

men det skal også sies at caliber 50 er alt for dårlig i spillet....det er langt i fra noe one shot one kill...i så fall må man treffe hode...å det nøyaktig..

 

i virkligheten hadde det spilt liten rolle hvor hen man traff.

i gulfkrigen ble det skutt en soldat fra 2,5 km hold....

Endret av Haakon_A
Lenke til kommentar
Men dette er er fortsatt et spill....

det er sikkert laget slik så helikopteret ikke skal bli skutt ned alt for lett..

ved et lite søk på forumet her, vil dere finne flere som har erfaring med å skyte ned, eller bli skutt mens dem sitter i helikopteret.

 

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=439454&hl=

 

dette gjøres lettest...eller det er kanskje eneste mulighet...før helikopteret letter ved heliplass og når dem står stille ved flagget...

 

jeg skøyt piloten mens helikopteret sto over et flagg...ente med at helikopteret bare falt rett ned og gunnerman forran forsto sikkert lite...så ble helikopteret sprengt av andre folk...

 

men det skal også sies at caliber 50 er alt for dårlig i spillet....det er langt i fra noe one shot one kill...i så fall må man treffe hode...å det nøyaktig..

 

i virkligheten hadde det spilt liten rolle hvor hen man traff.

i gulfkrigen ble det skutt en soldat fra 2,5 km hold....

I teorien kan man drepe med G3'en på vel over 3km hold også...høyst usannsynlig, og du må nok skyte med geværet i kurvbane, men det går ann :whistle:

 

rekkevidden har lite å si på .50 cal. det er den massive traumaen prosjektilet vil forårsake når det første treffer. Har hørt at dragsuget alene vil dra av deg armen så lenge den bare er borti... :hmm:

Lenke til kommentar

rekkevidden har lite å si på .50 cal. det er den massive traumaen prosjektilet vil forårsake når det første treffer. Har hørt at dragsuget alene vil dra av deg armen så lenge den bare er borti... :hmm:

tror det er cv90 som er så kraftig, den er på 30mm .... .50cal er ikke så kraftig tør jeg påstå.... på .50 bruker man jo sånn "multi purpose" amunisjon, dvs et lite sprenghode i kula.. har hørt at hvis du blir truffet i brystet av en sånn kule spretter hodet og armene dine av :no: ikke behagelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...