Gå til innhold

Mount fra en annen rase:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er gnome, og lurte på hvordan jeg kan oppnå epicmount fra en annen klasse, evnt hva er den letteste måten å får reputation feks fra Darnasuss? Leste noe engang om at man kunne levere ting og tang inn for å få rep.

Du begynner med å levere 60 wool cloth, så øker reppen litt (dette gjøres en gang), så leverer du 60 silke etter du har levert ullen, så 60 mageweave, så tilslutt 60 runecloth, og så en fortsettende 20 runecloth for å øke reputationen ;) .

Tror det er sånn

Lenke til kommentar
De er med leatherworking trenerene i alle byene, og selvfølgelig gjelder det også horde, trudde du aliance skulle få ha mount fra annen rae men ikkje horde?

Poenget her var nå da å få vite hvor jeg skal levere, ville ikke forundre meg at det var bare alliance som fikk da, de fikk jo paladin gjorde de ikke? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Å dæven, det er ganske mye  :ermm:

det er en god del gull ja...

 

er vel noe sånt som 500-600? vet ikke prisene på runecloth :blush: .

heller epic mount fra egen faksjon da...

Selger du runecloth til 1g stacket blir det ikke mer enn 75G. 1g er også gjennomsnitt prisen på de fleste AH. Synes nå at 75g er latterlig lite til å kunne "velge" epic mounts.

Lenke til kommentar
Å dæven, det er ganske mye  :ermm:

det er en god del gull ja...

 

er vel noe sånt som 500-600? vet ikke prisene på runecloth :blush: .

heller epic mount fra egen faksjon da...

Selger du runecloth til 1g stacket blir det ikke mer enn 75G. 1g er også gjennomsnitt prisen på de fleste AH. Synes nå at 75g er latterlig lite til å kunne "velge" epic mounts.

går runecloth for så lite?

 

trodde det ihvertfall gikk for 4-5-6 ganger mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...