Gå til innhold

Mount fra en annen rase:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå begynt den STORE oppgaven dette er. Heldigvis så har jeg en venn som spiller (56 warrior) han skal gi meg ALL clothen hans...

+ at han skal være med meg å grinde etterpå cloth med sin 60 rogue..

 

Er godt på vei, så alt overskudd fra farming går til cloth.. siden begge har råa til mount

 

Går for frostsaber BTW...

 

*Tenke* Dwarf priest med devount på frostsaber * Tenke* :thumbup:

Ugh.. :no:

Lenke til kommentar
Nå har jeg og 2 venner startet med dette prosjektet vi også.. kjøte 300 runecloth på AH men kan ikke levere dem :S er det noe man må gjøre først?

300 runecloth er som 1% eller mindre av alle du må kjøpe..Det er lurt å tenke seg nøye om før man begynner...dumt å kjøpe for 300g og så da ikke orke mer. for du må betale for 600-700g...jeg er human og har kjøpt for 700g ca. og humans fåre 5 mere rep points for hver turnin. så....tenk får du begynner

Lenke til kommentar
Nå har jeg og 2 venner startet med dette prosjektet vi også.. kjøte 300 runecloth på AH men kan ikke levere dem :S er det noe man må gjøre først?

300 runecloth er som 1% eller mindre av alle du må kjøpe..Det er lurt å tenke seg nøye om før man begynner...dumt å kjøpe for 300g og så da ikke orke mer. for du må betale for 600-700g...jeg er human og har kjøpt for 700g ca. og humans fåre 5 mere rep points for hver turnin. så....tenk får du begynner

ja.. men hva skal man gjøre før man kan levere inn runecloth? må man gjøre alle de andre questene først? wool, silk, mageweave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...