Gå til innhold

Mount fra en annen rase:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å dæven, det er ganske mye  :ermm:

det er en god del gull ja...

 

er vel noe sånt som 500-600? vet ikke prisene på runecloth :blush: .

heller epic mount fra egen faksjon da...

Selger du runecloth til 1g stacket blir det ikke mer enn 75G. 1g er også gjennomsnitt prisen på de fleste AH. Synes nå at 75g er latterlig lite til å kunne "velge" epic mounts.

Du tar så feil som det går an. Fra å gå i fra Honored til Revered er det 12000 rep. Fra Revered til Exalted er det 21000

 

Altså, du trenger 33000 fra honored til exalted. og siden du får 50 rep pr stack blir det:

33000 / 50 = 660 Runecloth stacks.

 

dvs hvis du betaler 1g pr stack så blir det jo 660g. Jeg holder på med det samme, skal ha kodo for min undead priest. Prisene på denne serveren er rundt 1,50g pr stack, så jeg regner med å betale ca 2x Epic mount for en kodo.

Lenke til kommentar
Du tar så feil som det går an. Fra å gå i fra Honored til Revered er det 12000 rep. Fra Revered til Exalted er det 21000

 

Altså, du trenger 33000 fra honored til exalted. og siden du får 50 rep pr stack blir det:

33000 / 50 = 660 Runecloth stacks.

Humans får 55 rep points per turn-in forresten (racial trait).

Lenke til kommentar
Å dæven, det er ganske mye  :ermm:

det er en god del gull ja...

 

er vel noe sånt som 500-600? vet ikke prisene på runecloth :blush: .

heller epic mount fra egen faksjon da...

Selger du runecloth til 1g stacket blir det ikke mer enn 75G. 1g er også gjennomsnitt prisen på de fleste AH. Synes nå at 75g er latterlig lite til å kunne "velge" epic mounts.

En stack med runecloth selger jo for 1g til vendor, i form av heavy runecloth bandage..

 

 

Jeg lurer på hva som skjer hvis man blir exhalted i Gadgetzan (er bare friendly der selv..)? De har jo en del forskjellige mounts utenfor murene.. Det hadde vært morsomt å vært human på raptor ^^

Lenke til kommentar

Har nå begynt den STORE oppgaven dette er. Heldigvis så har jeg en venn som spiller (56 warrior) han skal gi meg ALL clothen hans...

+ at han skal være med meg å grinde etterpå cloth med sin 60 rogue..

 

Er godt på vei, så alt overskudd fra farming går til cloth.. siden begge har råa til mount

 

Går for frostsaber BTW...

 

*Tenke* Dwarf priest med devount på frostsaber * Tenke* :thumbup:

Lenke til kommentar
De er med leatherworking trenerene i alle byene, og selvfølgelig gjelder det også horde, trudde du aliance skulle få ha mount fra annen rae men ikkje horde?

Poenget her var nå da å få vite hvor jeg skal levere, ville ikke forundre meg at det var bare alliance som fikk da, de fikk jo paladin gjorde de ikke? :p

OT:

 

hehe, jo, men fikk ikke horde shaman? som er _umulig_ å ta i PVP?

 

Må si at jeg heller ville hatt shamans, som kan skade litt på min side enn en paladin som ikke kan annet en shield/heal, stikk...

Lenke til kommentar
Jeg er gnome, og lurte på hvordan jeg kan oppnå epicmount fra en annen klasse, evnt hva er den letteste måten å får reputation feks fra Darnasuss? Leste noe engang om at man kunne levere ting og tang inn for å få rep.

du MÅ skaffe deg ram! Da blir du ridene rundt på en bitteliten geit, og ingen horde klarer å drepe deg når du rir forbi, fordi de får totalt latterkrampe!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg er gnome, og lurte på hvordan jeg kan oppnå epicmount fra en annen klasse, evnt hva er den letteste måten å får reputation feks fra Darnasuss? Leste noe engang om at man kunne levere ting og tang inn for å få rep.

du MÅ skaffe deg ram! Da blir du ridene rundt på en bitteliten geit, og ingen horde klarer å drepe deg når du rir forbi, fordi de får totalt latterkrampe!

Har du sett en gnome på en epic saber?

 

:!: De er så små at du nesten ikke ser dem. Ser ut som en "førerløs" mount

Lenke til kommentar
Jeg er gnome, og lurte på hvordan jeg kan oppnå epicmount fra en annen klasse, evnt hva er den letteste måten å får reputation feks fra Darnasuss? Leste noe engang om at man kunne levere ting og tang inn for å få rep.

du MÅ skaffe deg ram! Da blir du ridene rundt på en bitteliten geit, og ingen horde klarer å drepe deg når du rir forbi, fordi de får totalt latterkrampe!

Haha kanskje noe jeg bør vurdere for min Gnome Warlock :p

 

En annen ting som er litt merkelig er at Gnome Warlocks har større mount enn Human Warlocks.

Lenke til kommentar
Hadde vært enklere å starte en tauren ^^

det er jo unikt å være orc på raptor f eks, eller human på mech strider :dribble:

Det er jo bare dverg og gnome som kan ha strider

Og takk og lov for det.. :)

 

Men man kan jo kjøpe epic mount i alterac valley.. Trenger exalted rep, tar kanskje lengre tid men jeg tror det vil være billigere.. Dog jeg har aldri sett dem.. Kanskje noen har et bilde ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...