Gå til innhold

Terrorangrep i London?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det måtte komme :(

Som flere sier, Bush/Tony har skapt ett så stort hat mot den vestlige verden ved å leke Onkel Politi at syke mennesker gjør syke ting. Nå er det på tide å bli kvitt både terrorister og regjeringer...

Jada, for terror, hat og syke mennesker eksisterte jo ikke før Bush/Tony. :roll:

 

 

Selvfølgelig eksisterte terrorismen før Bush kom til makten. Men er det ikke litt påfallende at de store angrepene på vestlig jord har skjedd etter at han kom til makten?

9/11, Spania, og nå London...

 

Bush har en alt for aggresiv utenlandspolitikk hvor han overkjører de han kommer over, er ikke rart det blir konflikter av det da :no:

Lenke til kommentar
Det måtte komme :(

Som flere sier, Bush/Tony har skapt ett så stort hat mot den vestlige verden ved å leke Onkel Politi at syke mennesker gjør syke ting. Nå er det på tide å bli kvitt både terrorister og regjeringer...

Jada, for terror, hat og syke mennesker eksisterte jo ikke før Bush/Tony. :roll:

 

 

Selvfølgelig eksisterte terrorismen før Bush kom til makten. Men er det ikke litt påfallende at de store angrepene på vestlig jord har skjedd etter at han kom til makten?

9/11, Spania, og nå London...

 

Bush har en alt for aggresiv utenlandspolitikk hvor han overkjører de han kommer over, er ikke rart det blir konflikter av det da :no:

Og på hvilken måte har 'Bush overkjørt de han kommer over' når vi snakker om pre 9/11?

 

Og nei, det er ikke påfallene at terroristene aksjonerer når man forsøker å bekjempe dem. Men alternativet er å gi terroristene fred til å bygge opp sin makt, og dermed kunne gjøre enda større aksjoner senere.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg virkelig å bli forbannet.

Hva skal vi gjøre for å få vekk terrorisme? Vi kan nesten ikke gjøre en dritt.

 

-Krig: Funker ikke. Hatet blir bare større og større til vesten da.

 

-Hjelp: Å sende hjelp ned til landene i midtøsten har vi også merket ikke funker. Da blir det kidnapping og halshogging.

 

-Atombombe: Og sende en elelr flere atombomber ned til landene der terroristene er, funker ikke. Da blir mange millioner uskyldige mennesker drept, og verden får store miljøproblemer.

 

-Ikke gjøre en dritt: Da får ikke terroristene den oppmerksomheten de vil, og setter inn flere angrep for å få mer oppmerksomhet (tror jeg). Og da tror de også at vi ikke gjør noe tilbake, derfor kan de bare utrydde oss.

 

HVA SKAL VI GJØRE?

 

Verden blir et farlig sted å bo.

 

 

Det var en som nevnte hvor i Norge det kom til å bli det første terrorangrepet.

Mulig det blir i Oslo, men for min del tror jeg de kommer til å gå på vanndemninger.

Vis de tar f.eks. demningen nær meg, regner de med at nærmere 10 - 20 000 personer vil bli drept, og vannstanden i Oslo vil stige med over 1 meter (det er over 200 km fra meg til Oslo).

Lenke til kommentar

Slutter meg til tn_00 sitt meget gode innlegg.

 

Uansett hva vi gjør/ikke gjør så blir det feil. Disse ekstreme Mullahene må ha en syndebukk å presentere for folket sitt likevel.

 

Det er jo mange mennesker på den østlige halvkule som går rundt og tror at de har det så pyton fordi "vi vantro" får være i fred.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg virkelig å bli forbannet.

Hva skal vi gjøre for å få vekk terrorisme? Vi kan nesten ikke gjøre en dritt.

Jo, det er ting vi kan gjøre. En av dem er i gjeninsette NORMALE folk til administrering. Omtrent ALLE myndighetsinstitusjoner verden over er innfiltrert av rike og/eller onde mennesker med stor innflydelse, som gir F i folkets vé og vel.

 

M.a.o. en aldri så liten revolusjon!

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg virkelig å bli forbannet.

Hva skal vi gjøre for å få vekk terrorisme? Vi kan nesten ikke gjøre en dritt.

Jo, det er ting vi kan gjøre. En av dem er i gjeninsette NORMALE folk til administrering. Omtrent ALLE myndighetsinstitusjoner verden over er innfiltrert av rike og/eller onde mennesker med stor innflydelse, som gir F i folkets vé og vel.

 

M.a.o. en aldri så liten revolusjon!

Mao du tror på Iluminati og konspirasjonsteorier?

Kan godt tenke seg at du har rett, vi har jo Bondevik som statsminister...

 

Sier det på nytt jeg : For å fjerne terrorisme så fjerner vi religion, blir mye bedre for alle sammen i lengden.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg virkelig å bli forbannet.

Hva skal vi gjøre for å få vekk terrorisme? Vi kan nesten ikke gjøre en dritt.

Jo, det er ting vi kan gjøre. En av dem er i gjeninsette NORMALE folk til administrering. Omtrent ALLE myndighetsinstitusjoner verden over er innfiltrert av rike og/eller onde mennesker med stor innflydelse, som gir F i folkets vé og vel.

 

M.a.o. en aldri så liten revolusjon!

Mao du tror på Iluminati og konspirasjonsteorier?

Kan godt tenke seg at du har rett, vi har jo Bondevik som statsminister...

 

Sier det på nytt jeg : For å fjerne terrorisme så fjerner vi religion, blir mye bedre for alle sammen i lengden.

Så når jeg synger om Jesusbarnet på julaften (eller ellers i året, for den slags skyld) så bidrar jeg til terrorisme? Synes jeg lukter hjernevask her. Hva har folk sin personlige religionsutøvelse med terrorisme å gjøre? Du kan da vel ikke skjære alle over en kam? (Selv om det er politisk korrekt å gjøre det.)

 

Problemet med Islam er at det er ikke bare religion - det er politikk.

Lenke til kommentar
Send alle unger på skole, ikke send penger, send snekkere, bygg skoler, send lærere, gi staten noen goder hvis de sender barna på skoler. Koster skjorta, men vil gi bedre resultat enn masseutryddelse!

Javisst. Det er vel derfor Taliban og andre tilsvarende grupper gjør sitt beste for å brenne ned skoler, spesielt jenteskoler, samt å drepe så mange utlendinger de kan. Det er heller ikka alle land som har noe effektivt statsapparat, noen har ikke engang en reell stat.

 

Skal en rydde opp, må en total-løsning til, det blir i praksis å sette hvert område under administrasjon inntil ting roer seg ned. Det blir dyrt.

Lenke til kommentar

Virker som enkelte mener man skal bekjempe terrorisme med at Bush og co skal gjøre mindre....

 

Det er en krig mot terror, selvfølgelig øker det risikoen for slike hendelser. Det hører til sjeldenheten at kune den ene parten kriger.

 

Dette er et angrep på det vestlige samfunnet og hva det står for. Intet annet. Det har ikke noe med å forsvare midtøsten, om ikke så er det bare for å forsvare det mot vestlig påvirkning. Frihet og slikt.

 

Dette er gjøremålet til noen feige jævler og pekefingere kan kun rettes ett sted.

 

Registrerer at jeg som forsvarsansatt nok har Norges tryggeste jobb nå. Skulle terrorsitene ramme oss så er vel landets tryggeste sted å være på Haakonsvern. Og det sier sitt.

 

Terroristene fortjener hverken forståelse eller sympati. Dette er uakseptabelt og må slåes hardt ned på.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Selvfølgelig eksisterte terrorismen før Bush kom til makten. Men er det ikke litt påfallende at de store angrepene på vestlig jord har skjedd etter at han kom til makten?

9/11, Spania, og nå London...

Jeg ser du er født 1987. Da kan nok ikke huske terrorangrepene i Europa på 80-tallet. Hint: det var mange. F.eks. Røde arme fraksjon (Baader-Meinhof). Det finnes mange eksempler.

Lenke til kommentar

Vi kan ikke:

  • Ha noen verdensomspennende revolusjon der vi avsetter alle dumme statsledere og insetter kloke i stedet
  • Fjerne religion
  • Isolere oss fra regioner i verden vi ikke liker
  • Bombe i senk regioner i verden vi ikke liker

Fordi det ikke er relistisk, eller praktisk mulig å gjennomføre.

 

Det vi kan gjøre er å kjempe for:

  • å fjerne fattigdom
  • å fjerne regimer som undertrykker befolkningen samtidig som de sprer antivestlig hatspropaganda
  • å ikke under noen omstendigheter akseptere terror som aksjonsform
  • å ikke unnskylde terrorister, men forfølge dem på tvers av alle landegrenser og straffe dem
  • globalisering
  • frihandel
  • å fjerne tollmurer mot fattige land
  • demokrati i alle nasjoner
  • at menneskerettighetene respekteres i alle nasjoner

Demokratiske land i velstand, og som er gjensidig avhengig av handel med omverdenen, produserer lite av både religiøse fanatikere og terrorister.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig eksisterte terrorismen før Bush kom til makten. Men er det ikke litt påfallende at de store angrepene på vestlig jord har skjedd etter at han kom til makten?

9/11, Spania, og nå London...

 

Bush har en alt for aggresiv utenlandspolitikk hvor han overkjører de han kommer over, er ikke rart det blir konflikter av det da :no:

Her taler du uvitenhet.

 

9/11 var under planlegging lenge før Bush kom til makten og Al Quida angrep amerikanske interesser lenge før dette også.

Lenke til kommentar
Virker som enkelte mener man skal bekjempe terrorisme med at Bush og co skal gjøre mindre....

Tar vi vestlige et oppgjør med den "kabalen" som har styrt oss i mange århundreder, og de østlige tar et oppgjør med sine "religiøse" ledere, SÅ ER VI FAKTISK KVITT PROBLEMET!!!!!!!!!!!

 

Det er en krig mot terror, selvfølgelig øker det risikoen for slike hendelser.

Bullshit!! Krigen mot "terror", er en krig mot DEG og dine friheter, intet annet!!

 

Slutt å lure deg selv!

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Nå vil islamister, spesielt de som tolker islam ekstremt som for eksempel salafi-jihadi-retningen av islam, mislike vesten rett og slett på grunn av levemåten her. Vi er vantro: damene vår kler seg "horete", vi praktiserer religionsfrihet, vi fremmer kommersiell makt (altså penger) osv osv. Det gjør oss til et godkjent mål. Med å skade og drepe oss så gjør de Allahs verk, og belønningen er Paradis med masse jomfruer og hele pakka. Dette blir de lært fra de er små.

 

Jeg tror betydningen av religion er større enn betydningen av at "Vesten vil ta olja vår" og lignende. Slike ytre faktorer øker nok bare meningen deres om at de har rett. De vil ikke ha et samfunn slik som oss, de vil at resten av verden skal leve med deres tro - den fundamentalske sorten (Rule of Allah). Og frem til det har skjedd (hørte jeg aldri?) vil de kjempe for dette.

 

Snakker her om den ekstreme sorten av islam, ikke muslimer generelt. Men vanlige muslimer blir selvsagt påvirket av de sterke kreftene som styrer islam, blandt annet av mullaher og område/landsledere som støtter mer ytterliggående forgreninger.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...