Gå til innhold

Vanskligheter med valg av klasse


Anbefalte innlegg

Jeg klarer aldri og bestemme meg for hvilken klasse jeg skal fortsette og spille på.. noen som har hatt samme problem og har noen tips?

 

her er screen av character lista mi:

 

Edit: har forresten flere servere med mange lvl 10-20. men de kommer jeg ikke til og spille på uansett

post-172-1120678078_thumb.jpg

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prester er veldi ettertraktede i raid og.l. alltid plass til en extra healer ;)

Angrer selv litt på at jeg ikke tok priest.

 

Har selv både en rouge og en warrior i tilleg til Paladinen jeg spiller med nå. Klarte ikke helt å bestemme meg jeg heller :p

Lenke til kommentar
Prester er veldi ettertraktede i raid og.l. alltid plass til en extra healer ;)

Angrer selv litt på at jeg ikke tok priest.

ja okey, det vet jo jeg også :)

det jeg tenkte på var mere solo orientert. jeg soloer mye, elsker penger :D

 

Så da lurer jeg på; Hvordan er priest solo? går det ann og grinde bra med dem?

 

I overgår så tjente jeg 24G med roguen min, fra lvl 31-34. Grindet og solgte drops på AH og til vendor, brukte ikke noen proffesions. er det mulig med priest?

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg valgt å spille videre med magen tror jeg. Du er få levler unna mount, og du har en stilig character du kan deale seriøst damage med. Nå vet jeg ikke hvordan situasjonen med mager er på Al'Akir, men jeg har inntrykk av at det er plass til en mage mer på de fleste servere.

 

En annen mulighet er å satse på warrioren. Du har jo heller ikke mange levler til mount med han, og du vil være ganske ettertraktet i endgame hvis du er god. På Burning Blade ser jeg støtt meldinger som "LFM - only tank and healer".

 

Hvis du trives med å spille støtteclass er paladinen den du bør gå videre med. Du gjør rimelig god damage, og du kan heale veldig godt hvis du velger den rette builden. Paladiner ser stilig ut, akkurat som warriors takket være platearmoren.

 

Hvis valget var mitt ville jeg vel mest sannsynlig gått videre med magen,

hilsen level 57 paladin. (catch my drift?)

Lenke til kommentar
Hvis jeg var deg ville jeg valgt å spille videre med magen tror jeg. Du er få levler unna mount, og du har en stilig character du kan deale seriøst damage med. Nå vet jeg ikke hvordan situasjonen med mager er på Al'Akir, men jeg har inntrykk av at det er plass til en mage mer på de fleste servere.

 

En annen mulighet er å satse på warrioren. Du har jo heller ikke mange levler til mount med han, og du vil være ganske ettertraktet i endgame hvis du er god. På Burning Blade ser jeg støtt meldinger som "LFM - only tank and healer".

 

Hvis du trives med å spille støtteclass er paladinen den du bør gå videre med. Du gjør rimelig god damage, og du kan heale veldig godt hvis du velger den rette builden. Paladiner ser stilig ut, akkurat som warriors takket være platearmoren.

 

Hvis valget var mitt ville jeg vel mest sannsynlig gått videre med magen,

hilsen level 57 paladin. (catch my drift?)

Takk for et bra svar :)

 

Paladin har litt for lite dps synes jeg. bruker Sword Of Serenity Atm og har Mograine's Might til lvl 39.

 

Åssen er dps for deg? og med hvilket våpen?

 

Btw.. paladinen har fordet meste bare stm/str utstyr med noe int

 

Magen er fire speccet (pyroblast/blastwave) så der ikke dps noe problem i det hele tatt.

Men jeg har for mye nedetid, men så har jeg bare 3k mana.

 

Warrior er morro det, men tanking er ikke helt min ting.

Lenke til kommentar

Druiden kunne jo vært noe. Da kan du være tre forskjellige classer, en miniwarrior (bear og direbear), minirogue (catform) og caster (normal form). Itillegg får du jo travelform og aquaticform. Altså veldig allsidig og moro, men kan kanskje bli kjedelig i lengden pga den lave dps'n.

Lenke til kommentar

Sant det han sier over der, druid er meget gøy i forskjellige situasjoner. F. eks. i pvp er druider seige som f cuz of healing, cat form, og spamming med moonstrike osv osv...

 

I BG rocker i alle fall druider noe villt!

 

EDIT; Det var post nr 100 det... :D

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar

Driud er en vanskelig klasse synes nu jeg da... Har en lvl 38 druid nu. Den er god i pvp og PvE, men Druiden er langt ifra noen dps maskin. Så ikke forvent deg å lvle fort opp. Grinding går trekt og som følge av det blir det fort skjedelig....

 

Men jeg har også samme problemet som deg og KO- ahr flere rundt lvl 30, og klarer ikke å bestemme meg hva jeg skal være. Det kommer helt annpå hvilken humør jeg er i som avgjør hva jeg er. Det har vel kansje noe å si at jeg er litt lei wow for øyeblikket, så jeg tror jeg legger wow på hylla for en måntes tid, og heller teste ut guild wars for å se om jeg kan sette meg til ro med det....

Lenke til kommentar
Åssen er dps for deg? og med hvilket våpen?

347 - 480 damage

121 dps

 

Dette er med Blessings of Kings aktivert, men det er jo fordi jeg _alltid_ bruker den :)

 

Selvsagt bruker jeg også Seal of Command, og jeg får da også en god del holy damage. Høyeste critten min var på 2500 (omlag 1000 vanlig dmg og 1500 holy dmg).

 

Våpenet jeg bruker er Ice Barbed Spear - sammen med et komplett Imperial-sett.

Lenke til kommentar

Paladin er ganske deprimerende i pvp til tider, de fleste bare stikker når de ser at de kommer til og dø. noen ganger er jeg heldig og Hammer of justice varer akkurat lenge nok til og drepe dem :)

 

Druid er veldig morro når man quester, men som sagt jeg liker og grinde. Priesten er ikke akktuell og levle opp. er så lei alle de questene fra lvl 10-30 nå at jeg for lyst til og grine når jeg tenker på det.

 

Horde er heller ikke aktuelt, rett og slett fordi jeg er for knyttet til servern jeg er på nå.

 

Rogue er utrolig artig i pvp og pve. men den har ikke nok "morro" skills. og jeg føler at det er noe som mangler som jeg ikke kan sette fingern på

 

Det er frustrerende og være meg :p

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Paladin er ganske deprimerende i pvp til tider, de fleste bare stikker når de ser at de kommer til og dø. noen ganger er jeg heldig og Hammer of justice varer akkurat lenge nok til og drepe dem :)

 

Druid er veldig morro når man quester, men som sagt jeg liker og grinde. Priesten er ikke akktuell og levle opp. er så lei alle de questene fra lvl 10-30 nå at jeg for lyst til og grine når jeg tenker på det.

 

Horde er heller ikke aktuelt, rett og slett fordi jeg er for knyttet til servern jeg er på nå.

 

Rogue er utrolig artig i pvp og pve. men den har ikke nok "morro" skills. og jeg føler at det er noe som mangler som jeg ikke kan sette fingern på

 

Det er frustrerende og være meg :p

Jeg er helt enig i det du sier. Paladin har jeg prøvd og det er rett og slett kjedelig, rogue mangler et eller annet. Jeg valgte til slutt å starte en priest som nå er level 55. Vil anbefale dette ettersom jeg får ofte forespørsler av folk som jeg ikke kjenenr om å bli med i instancer. :w00t: Dessuten er ShadowPriest drit fett.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i det du sier. Paladin har jeg prøvd og det er rett og slett kjedelig, rogue mangler et eller annet. Jeg valgte til slutt å starte en priest som nå er level 55. Vil anbefale dette ettersom jeg får ofte forespørsler av folk som jeg ikke kjenenr om å bli med i instancer. :w00t: Dessuten er ShadowPriest drit fett.

jeg sier ikke at paladin er kjedelig, bare litt deprimerende til tider.

 

men og lvle priesten gidder jeg antagligvis ikke (vet aldri omjeg plutselig gidder).

Lenke til kommentar
Druiden kunne jo vært noe. Da kan du være tre forskjellige classer, en miniwarrior (bear og direbear), minirogue (catform) og caster (normal form). Itillegg får du jo travelform og aquaticform. Altså veldig allsidig og moro, men kan kanskje bli kjedelig i lengden pga den lave dps'n.

Greit nok at druid er allsidig men å kalle catform for "minirogue" går bare ikke ann.

Eneste likheten er stealth, en katt har ikke engang en skikkelig stun!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...