Gå til innhold

Vanskligheter med valg av klasse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter jeg lagde denne posten har jeg spilt: mage. paladin. warlock og mage :/

 

btw complexion, hvorfor har du 2 paladiner på samme server? :p

Er du trøtt eller? :p

 

Har en på Silvermoon og en på Burning Blade :)

ja, var ganske trøtt der ja :p

 

hadde stått opp kl 6 om morran den dagen hehe

Lenke til kommentar

Sorry for å si dette Complexion menne når du bruker seal of comand så legger du ikke sammen DMG(hilsen lvl 60 paladin) Trodde også at det var sånn i starten men fant ut at det var Den dmg som ble høyest som du tok! Eks tok duel mot en venn av meg lvl 59 rouge.. for da og teste dette! og altid når jeg fikk SoC da sa han 810 dmg...og på min skjerm viste det 810+750 Dmg = altså du tar den høyest dmg. det er den du tar på din motsatnder!

 

 

Sorry hvis det skuffer deg! btw vi spiller på samme server

 

Nick: poddi

server : Burning tragisk

osv

 

edit: hehe

eh... misforso jeg deg helt nå kanskje... eller kommer du med en helt idiotisk påstand om at SoC og vanlig damage ikke legges sammen??

 

hvis du slår og får vanlig damage på 1000, og SoC damage på 1000... påstår du da å si at i realiteten gjør du bare 1000 damage, og ikke 2000???

 

i så fal er du helt på jorde...

omg faen har du en paladin selv? K men jeg tror jeg vet det litt bedre en deg! så plz ikke svar mot meg når jeg har Testa med en venn!

 

Er du dum legger du sammen skaden ville jeg tatt en rouge lvl 60 på 2slag da! som regel så jeg socer får jeg på 1 rouge 760+ 670 eller noe sånt og det tilsaver 1500 Dmg..fy faen det er du som er helt på jordet her da! Pga han har 2934 Hp vennen min når jeg fikk seal of comand på han Mistet han det som viste mest DMG på Skermen min! så Plz STFU når du ikke vet hva du snakker om !

 

Edit : ..."leif er en fin bil"

jeg spiller en lvl 57 paladin...

 

men hvis det er som likferd sier over... at det er en bug med at SoC damagen som vises er meele damage + SoC damage... da kan vel du forklarer hvordan jeg flere ganger klarer å få mindre SoC damage enn meele damage??? ville ikke det bety at det er mindus damage på SoC???? :nei:

 

jeg har flere ganger opplevd lignende treff:

 

Meele damage= (crit) 750

SoC damage= 500

 

så hvis likferd har rett... så betyr dette at seal of command gjør -250 damage... altå en negativ... mindre damage enn det jeg ville gjort uten SoC... jeg synes IKKE dette virker logisk... :thumbdown:

 

og tilbake til det andiss sa (det jeg quoter) ... hvis det bare er den høyeste som gjelder...

 

kan ikke noen få tak i hva som faktisk er den korrekte beskrivingen på SoC, den som brukes i WoW når du holder musa over SoC...

 

går ikke den sånn omtrent slik.... (?) :

seal of command kan skade like mye holy damage som det ditt meele weapon kan gjøre, når man slår en fiende...

 

veit ikke helt med norsk(/engelsk) kunskapende deres men... jeg ville tolket det som at man LEGGER TIL (!!!) en mengde holy damage som er like mye som den meele wåpnet ditt kan gjøre...

 

men hvis vi bare skal kaste bort litt tid , og se på hvordan situasjonen ville vært om Andiss faktisk på en eller annen merkelig grunn skulle ha rett.... :

SoC inntreffer CA 1 av 2 ganger du slår... altså CA 50%.... og bare halvbarten av disse gangene er den mere enn det meele attacket er....

så nå er vi nede i 25%... og de gangene den faktisk inntreffer OG er mere enn meele attacket... snakker vi om at det BARE er ca 80-100 mere damage

(gjennomsnitt, med et lvl 55+ våpen med ca speed på 2,20)

og så tar vi en titt på SoR (seal of Righteousness)....

denne gjør 133 damage i tilleg til vanlig dammage og inteffer CA 3/5 ganger... alså 60%...

 

oppsumering... SÅ OM Andiss har rett med at det bare er den høyeste summen som gjelder... snakker vi om at SoC gjør på gjennomsnitt 33 damage MINDRE... som intreffer godt under halvparten av gangene...

 

så jeg lurer fært på hvorfor 90% av alle paladinnene bruker SoC når den er vesentlig dorligere enn SoR.... og hvorfor i ***** skulle Blizzard sette inn et talet angrep som er DORLIGERE enn et angrep man får uten et eneste tallent points....

:thumbdown::nei:

 

SÅ enten bruker 90% av alle palladinner et andgrep som suger hart... ELLER så er ANDIS HELT BORTE I NATTA!!!!! (jeg går for den siste)

 

EDIT: et lite tilleg:

 

skal vi ta en titt på en sticker på wow official forum: link og rull ned å finn Seal of Command

 

eller du kanskje liker denne bedre, fra thottbot.com : link

 

vi vil begge stedene se att det står følgende:

 

...giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon.

 

og om ikke min Lingua engelsk-norsk skoleordbok (fra 2004, tillat ved bruk ved eksamen) ikke er helt "N00B" så er :

Additional adj. ekstra; i tilleg; ytterligere

 

så... hm... er det en bonde som gjødslet i nærheten... eller er det bare andiss som har driti seg ut???

 

så jeg kan vel avslutte inlegget mitt med en kommentar som du selv kom med litt tidligere:

 

så Plz STFU når du ikke vet hva du snakker om !

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar

Det er ikke helt 100% rett å si at skaden som viser nå er x + y tilsammen. Er ikke så nøye uansett, for poenget er at spillet gir oss feil informasjon.

 

Etter mine observasjoner og tester så viser den nå for mye normal Melee-skade når SoC proccer. SoC skaden stemmer. I combat-loggen vises kun SoC skaden. Den egentlige normale melee skaden ved proc er derfor lavere enn det viser i overhead display. Dette skjedde etter 1.4 patchen (Se her)

 

Som nevnt i sted så ligger det en fix i neste patch:

Seal of Command - Should now correctly report damage in the overhead display and the combat log.

SoC er forresten våpenets skade før armor og resists regnes ut (Holy dmg). Derfor er denne vanligvis høyere enn normal skaden (hvit tekst) som er resultatet etter armor-saves o.l.

 

SoC kommer forresten selvfølgelig i tillegg til vanlig melee skade.

 

BTW: Vennligst ikke quote innlegg, som quoter et innlegg, som qouter et innlegg, som...

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

 

og om ikke min Lingua engelsk-norsk skoleordbok (fra 2004, tillat ved bruk ved eksamen) ikke er helt "N00B" så er :

Additional  adj.  ekstra; i tilleg; ytterligere

 

så... hm... er det en bonde som gjødslet i nærheten... eller er det bare andiss som har driti seg ut???

Greit skjønner hva du mener , men du skjønner klart at du ikke skal legge sammen DMG det blir jo helt feil! For da ville paladin Vært uber owerpowerd.. SoC'r du 2 ganger rad eks 750 holy + 890 Melee= 1640 dmg gør du det 2 ganger ville Ca de fleste vært døde Ganske fort ja, så derfor kan dette ikke stemme!

 

PS: Den neste patchen sies det at de skal rett opp SoC buggen så da vil det stå den Dmg du tar i Combat logg altså den totale.

 

PS: jeg har prøvd det ute med en venn som Nevnt tidligere (se lengre opp i Quoten) da tok jeg den DMG altså som var høyest av det som Viste på min skjerm.. dette er min erfaring med SOC

 

Edit : skrivefeil

 

*Gigantisk quote fjernet*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Greit skjønner hva du mener , men du skjønner klart at du ikke skal legge sammen DMG det blir jo helt feil! For da ville paladin Vært uber owerpowerd.. SoC'r du 2 ganger rad eks 750 holy + 890 Melee= 1640 dmg gør du det 2 ganger ville Ca de fleste vært døde Ganske fort ja, så derfor kan dette ikke stemme!

 

PS: Den neste patchen sies det at de skal rett opp SoC buggen så da vil det stå den Dmg du tar i Combat logg altså den totale.

 

PS: jeg har prøvd det ute med en venn som Nevnt tidligere (se lengre opp i Quoten) da tok jeg den DMG altså som var høyest av det som Viste på min skjerm.. dette er min erfaring med SOC

 

Edit : skrivefeil

 

*Gigantisk quote fjernet*

om SoC damage skal regnes med i DPS'en vil jeg ikke uttale meg om... dette er noe som er opp til den enkelte hvordan han ønsker å tenke.. og det er ikke noen fasitt på det...

Lenke til kommentar

Anyways.. har "bestemt" meg for og spille med paladinen min.

 

Er lvl 39 nå. Dinget på en skikkelig tilfredstillende måte!

Jeg soloet 2 lvl 36 eliter samtidig! og når kampen var ferdig hadde jeg 70%hp og 80% mana igjen. brukte ikke shield, blessing of protection eller lay on hands.

 

Det var digg det!

Lenke til kommentar

OMG... jeg dinga akkurat lvl 40. dro til IF fikk mount questet. hadde da 5 min på meg til å dra til SW før servern gikk ned. var 1 min unna servern gikk ned pga av lagg :realmad:

 

Så nå sitter jeg her da. Med en tidligere stor høyttaler som er totalt knust, og en hånd som silblør under en bandasje :/ Og blodårer som står ut i panna som feite meitemark!

 

Jeg har _aldri_ blitt så sint før. Fy faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...