Gå til innhold

kan noen annbefale et gratis Downloadings program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil gjerne finne et bra program får downloading av filmer. kan noen gi meg en link til hvor jeg kan finne et?

vil heslt ikke ha noe komplisert :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på piratnedlasting er dette forbudt på dette forumet. Alle her er lykkelig lovlydige og ærbødige overfor kapitalinteressene!

Skrevet

Trenger da for faen ikke være ulovlig, la moderatorer være moderatorer og slutt å hakk på folk.

sjekk ut DC++, eller brukt torrents

Skrevet
Flashget er et fint program. Lurer du på P2P(aka. "ulovlig"), så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg for da kommer en "snill" moderator hjem til oss begge og banker oss.

Når ble P2P ulovlig?

Azureus og dc++ er ivertfall to gode programmer.

Azureus bruker bittorent-protokoll, mens dc++ er vanlig P2P.

Skrevet
Flashget er et fint program. Lurer du på P2P(aka. "ulovlig"), så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg for da kommer en "snill" moderator hjem til oss begge og banker oss.

Når ble P2P ulovlig?

Han spurte etter program til å laste ned filmer, så jeg antok han mente ulovlig. Var kanskje feil å bruke ordet p2p.

Skrevet

Så sant me ikkje har fått nyånsverkslov, er det fremdeles lovlig å laste ned film og musikk. Det som derrimot ikkje er lov er å laste opp eller å laste ned programvare.

Når den nue åndsverksloven kommer blir også nedlasting av film og musikk forbudt.

Skrevet

Når ble P2P ulovlig?

Han spurte etter program til å laste ned filmer, så jeg antok han mente ulovlig. Var kanskje feil å bruke ordet p2p.

Men når vart filmer det samme som piratkopierte filmer? ;)

Skrevet

Flyttes fra diskuter spill og tilbehør til programvare.

Men berre som ein liten oppklarande ting:

p2p er ikkje ulovleg på forumet, men linker til bittorent-sider som har piratkopiert eller kopibeskytta materiale er pisk på pungen for.

Skrevet

P2P som bittorrent bruker både inn- og utlinjen, kommer nok derfor inn under kategorien systemer som da også laster opp filer, og da er jeg ikke sikker på om det er like lovlig under eksisterende norske lover.

Ellers, et greit nedlastingsprogram er wget, brukes for ftp og http, ingen opplastingsdel, skal nok være trygg.

Skrevet

alså visst du skal ha nedlastings program så bruk

DC++ til enkelt filer og

BitTorrent v3.4.2 (ikkje versjon 4 den suger) til store filer som filmer og slikt

FOR ALL DEL IKKJE BRUK

BEARSHARE som har spyware popup , STOPP BEARSHARE NÅ :thumbup:

Kazaa der 80% av filene er falske ,

WinMX der mange filer er falske,

Groogster har spyware og falske filer,

imash har spyware men god hastighet. lite filer og på imash.

Skrevet

hei.

edonkey er et fint program. finner mye der, men man sitter i kø ganske lenge da for å få filer, men eller funker det no fint :) PS: du kan få noe spyware av Edonkey, blant annet noe som heter WTOOLS.EXE tror jeg den het. forferdelige greier. det fikk iallefall jeg når jeg installerte det sist på laptopen min. måtte fjerne det fra 2 maskiner her. uff, uff.

Limewire. det er nok det beste download programmet jeg har prøvd. der finner du alt. du finner iallefall mye på den nyeste versjonen av programmet. jeg brukte det for lenge siden, har det bare på laptopen. du får heller ikke Spyware Limewire. det er ikke så mange falske filer der. ikke som jeg har sett.

Skrevet (endret)
hei.

edonkey er et fint program. finner mye der, men man sitter i kø ganske lenge da for å få filer, men eller funker det no fint :) PS: du kan få noe spyware av Edonkey, blant annet noe som heter WTOOLS.EXE tror jeg den het. forferdelige greier. det fikk iallefall jeg når jeg installerte det sist på laptopen min. måtte fjerne det fra 2 maskiner her. uff, uff.

Limewire. det er nok det beste download programmet jeg har prøvd. der finner du alt. du finner iallefall mye på den nyeste versjonen av programmet. jeg brukte det for lenge siden, har det bare på laptopen. du får heller ikke Spyware Limewire. det er ikke så mange falske filer der. ikke som jeg har sett.

eMule er bedre enn edonkey... Uten spyware!

LimeWire er veldig greit, men kun for enkeltfiler.

Vil anbefale BitComet til fullstendige filer.

Endret av Dell_9200
Skrevet (endret)
GNU Netcat er et veldig praktisk program som både kan laste opp og ned, både som klient og tjener. Hva mer trenger man? ;) Endret av MS-DOS modus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...