Gå til innhold

"FirstPrice" mot normale varer (test)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av FirstPrice varer har jeg prøvd:

 

Pytt i panne m/kylling (denne var tørr og kostet ikke så veldig mye mindre enn vanlig pytt i panne) anbefales ikke

 

Loff (smakte like bra som all annen loff, men prisforskjellen var ikke så stor) ingen vurdering

 

Parisienne (fant denne på kiwi og den var søren med 1 meter lang, sprø og smakte utsøkt! og kostet bare 14 kr!!!) anbefales på det sterkeste

 

Nudler (kommer i 5 pk. til ca. 10 kr? billige og gode) anbefales

 

Søtt salt og syrlig (godtepose, 30 kr for 500 gr. dvs 6 kr/hg eller 60 kr/kg. Harde og seige biter, men god smak) anbefales ikke til de som ikke liker å tygge for mye

 

PS: Tung-i-ramen nudlene er de beste EVER!

Lenke til kommentar

colaen smaker som dau papsimax som har stått en uke og tappa på flaske etterpå.

:scared: ikke verd 5 spenn for en halvliter.

 

smakte pinne isen dems. den med saft ver helt ok. men ble litt fort lei den. den med vanilje og sjokolade likte jeg ikke. en lys sjokolade med karamell-bismak og rar vanilje-is inni... :cry: brødet var ELENDIG stein tørt etter en dag. seigt og ekkelt når det var "nytt"...

 

edit:leif er dum

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Mine erfaringer med Firstprise

Veldig subjektiv testing da.

 

Ketchup:

Den var helt rennende, noe jeg ikke liker. Det er mulig det var noe med flaska mi, men om det gjelder alle er det et stort minus når det gjelder meg. Ketchupen skal ikke renne av pølsa. Den smakte greit nok da.

 

Shampo:

Fungerer greit. Jeg vasker håret dagelig, og jeg har ikke merket noe forskjell på håret. Nå er ikk jeg så nøye på det, så derfor går det greit for meg.

 

Bagueter (halvstekte):

Disse er yppelige. Jeg syntes de er bedre en andre produkter som er dyrere.

 

Potetsalat:

Den sugde maks. jeg fikk noe alergisk utslett på armene, under armhulene leggen og av alle steder rundt de edlere deler. det klødde noe forferdelig, og det har aldri skjedd meg før. Og jeg har spist mye rart. Ellers smakte den godt, bedre en mange av de andre der ute.

 

Det var vel det trur jeg, om jeg har prøvd mer av det så er det ubevist.

Lenke til kommentar
Hadde vært noe om vi tok en Euroshopper vs. Firstprice :dribble:

I dag skal jeg og noen venner grille euroshopper pølser. 25 kroner for en pakke med 18stk. :D

 

Han foran oss som tok en pakke var litt skeptisk til disse. Han så at det var mye krydder inni og det betyr at det er mye rart i den pølsen.. Tipper han har rett, men litt søppelmat må kroppen ha

Lenke til kommentar
Test 2-liters-vaniljeisen til First Price er du snill. Har aldri tørt å sette tenna i den. Nudlene kan faktisk anbefales :)

Den er kjempedeilig! ;)

 

På is er firstprice en vinner i både smak og pris :)

 

På stort sett alt annet vinner de bare i sistnevnte :p

 

F.eks. smaker firstprice fiskepinner som sagmugg :sick:

Lenke til kommentar

Firstprice tortilla chipsen er også fantastisk god. Både med salt- og ostesmak. (Kanskje litt i overkant sterk ostesmak). Bacon snacksen til FirstPrice er også helt suveren, den beste jeg noensinne har smakt (bortsett fra den man får på kino;))

Lenke til kommentar
Gidder du å teste kjeksen? Cafe cookies mot firstprice sak, vil gjerne like å vite, men tør ikke å prøve selv :p

De er faktisk veldig gode! Kompis av meg hadde dem og jeg var temmelig usikker på dem, men etter jeg smakte har jeg kjøpt dem selv.. Er jo nesten halvparten av prisen jo!

 

EDIT: Nei, fan! Var kanskje Euroshopper jeg prøvde.. Det er vel det de har på Rimi?

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Dette er siden til KIWI.

 

Les teksten, så skjønner du at de prøver virkelig å hjernevaske oss.

 

 

Det er som den Placebo effekten. De skal overbevise oss om at det smaker godt  :thumbdown:

Akkurat som absolutt alle andre produkt som også har reklame. (og det er ganske mange)

 

Med andre ord: når det gjelder markedsføring så er FirstPrice akkurat som de andre.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...