Gå til innhold

Skikkelig fest musikk!?


Mannn28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rammstein er jo rå festmusikk....tar alltid av ;) Ellers funker ofte sånt som er morsomt, f.eks. Rune Rudberg - Ut Mot Havet :)

Noen av de beste av Rammstein : Reise Reise, Mein Teil, America, Mutter, Zwitter, Mein Herz Brennt, Sonne, Sensucht.....ok, ble litt mye å ramse opp kom jeg på...hehe...

Lenke til kommentar
Creedence Clearwater Revival.

:yes: jager også bort teckno-fjortisser :)

Skjønner egentlig ikke hvorfor alle her er så EKSTREMT i mot techno-musikk generelt :no: Techno kan være kanske fet fest musikk det :yes: Personelig har jeg ikke vært på så mange "rocke-fester" :nei: Min mening er at alle bør være åpne til forskjellige musikk genre! :thumbup:

Lenke til kommentar
Creedence Clearwater Revival.

:yes: jager også bort teckno-fjortisser :)

Skjønner egentlig ikke hvorfor alle her er så EKSTREMT i mot techno-musikk generelt :no: Techno kan være kanske fet fest musikk det :yes: Personelig har jeg ikke vært på så mange "rocke-fester" :nei: Min mening er at alle bør være åpne til forskjellige musikk genre! :thumbup:

jaja, selvfølgelig. fet med litt techno på fest. men det er irriterende med jyplinger som bare skal ha på fjortiss techno som [sett inn eksempel].

Lenke til kommentar

Du har jo sputtnik, too far gone - zetorn. og de fleste sangene fra 96% låvedans.

ellers har du jo pokemon theme (slager på fest :thumbup:) og diverse sesam stasjon sanger. Boney M - Oh cristmas tree :D in flames funker alltid, REM (skikkelig hardcore), Alan Jackson - Remember When, Backstreet Boys og Backstreet girls fungerer jo fint. CS remixer og slike sanger er bra vist det er en cs fest det er snakk om. bambee, Bare egil band ruuler jo, Beastie Boys :yes:, Run DMC, Bertine Zetlitz, Dub Pistols, O-zone, Andrea Bochelli - Time To Say Goodbye :cool:, sigvart dagsland, Beats and Styles - Dynamite :love:, DDE, Dina, Finntroll - Rivfader, Veggie Tales - God is Bigger Than the Boogieman

 

der har du litt fest musikk :)

Lenke til kommentar

Øy, LAN kvalifiseres ikke som fest azz, meste parten av dere har aldri vært på fest hvis du ser på den musikken der, kan f.eks ikke spille slayer på fest... og heller ikke ramones.... uffameg, ta en tur ut å hør da, det er lov, for di fleste av dere sikkert da... men fins ikke et sted du hører det der på en normal lørdag azz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...