Gå til innhold

Hvor mye spiller du i forhold til da spillet kom?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Da jeg sluttet å spille for et par måneder siden var jeg nysgjerrig på hvor mye folk spillte wow for tiden, nå som det er ferie også. Er det mange som fortsatt spiller like mye som de første månedene etter spillet kom? Er det like moro? :) Skriv hva dere syntes..

Endret av Aldrack
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

fra jeg våkner opp foran PCen til jeg sovner foran PCen...

Skrevet (endret)

spiller fra 20:00 når det er raid/instance og fra ca 23:00 og uteover natten når det er vanlig.

når spillet komm spilte jeg hele tiden.

Endret av Henrik2k
Skrevet

Spiller vel mer nå enn når der kom ut, men nå er det jo ferie så..

Om det er like gøy? Tjaaa..Avhengig, vet ikke om det er gøy eller en dårlig vane lenger :/

Skrevet

Under betaene og ved release spilte jeg vel fra jeg sto opp til jeg la meg ~12-18 timer daglig. Dette er selvsagt med unntak av skoledager, da jeg "bare" fikk presset inn 3-6 timer daglig.

Så var det vel en periode fra midten av mars til midten av Juni hvor jeg ikke spilte så mye World of Warcraft at det gjorde noe. Jeg hadde også en WoW-fri periode på en mnd.

Nå spiller jeg fra jeg står opp til jeg legger meg om dagen ~12-20 timer i døgnet igjen :)

Skrevet

Har hatt en lang pause fra spillet nå, ble mildt sagt lei til slutt. Sikkert mye fordi jeg lagde nye karakterer hele tida og dermed ikke har fått noen opp til 60. Og nå for tida er det jo så fint vær :)

Skrevet

Spiller stadig alt for mye... alt for mye..alt for mye.. håpte jeg skulle gå lei og gjøre noe mere fornuftig... nei... spiller stadig alt for mye...alt for mye... :p

Skrevet (endret)

Når spillet kom spilte jeg det ikke.

Nå har jeg kjøpt det og spiller ca 4 timer om dagen. Har blitt hekta, men jeg vet ikke hvorfor..

Tim.

[edit: 4 timer om natten, altfor bra vær til å sitte inne hele tiden :)]

Endret av Tim Pop
Skrevet

Tror jeg spiller litt for mye, fordi nå har foreldrene mine satt ned spilletid foran datan til 2 timer pr dag :wallbash: (men om jeg overholder den regelen, er en annen sak...)

Men jeg har nettopp startet meg en del nye chars, mye å gjøre da...

Begynner du å gå lei duden din og WoW, lag deg en ny char! spillet blir liksom helt nytt igjen! ;)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Spiller dessverre mer nå enn da det kom ut. Nå spiller jeg hver dag hvis ikke noe annet ligger på dagsplanen.

Henger mest på AH når det ikke er noe raid.

Skrevet

Om dagen spiller jeg lite. Begynner å bli lei faktisk :( .

PvP'en er non eksisterende utenfor BG, og bg kan knapt kalles pvp - mer mindless zerg tactics. Blir ofte drept mer av guards i alterac enn players og.

Hele ideen med instanced pvp er helt ræva. Går heller ikke ann å holde tritt utenfor alterac i pvp systemet fordi det er så latterlig lett å få hk's der.

Alterac rewarder også de som pvper minst og looter mest.

PvP er alfa og omega'en hvorfor jeg starta WoW. Open Pvp! Supert tenkte jeg.

Signa ikke opp for carebear pvp i en instance der en tilbakestående med iq 5 kan få mer hk enn meg fordi han er en mage etc.

Huff :mad: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...