Gå til innhold

1 mann + 1 kveld + 18 lettøl = ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steike! Og eg som aldri gadd å drikke på øl eg kjøpte fra sverige som var på 2.5% på fester? Jaja!

 

Schmelck: Kormyevanligøl må du drikke for å bli like beruset som du er nå? Selv drikker eg 10-12 halvlitere for å bli full (ikke drittings)  så drikke meg full på lettøl kommer eg aldri til å teste for da rykker sikkert blæren eller leveren.

Tja.... da jeg drakk en haølvflaske på onsdag så fikk je 1.7 i promille.

 

Pers info:

 

ca 185cm høy, veier vel rundt 70kg (null muskler). 23 år.

 

Tror jeg sier at 15 lettøl holdt for meg, skal sjekke promillen om en liten stund bare for å være sikker!

 

Holder på åm spy av lettøl nå.

 

Min midlertidige konklusjon:

 

Lettøl:

*Ganske så effektiv ved "mindre inntak" (alá >9).

*Svært dårlig ved større inntak, du blir dårlig, og vil ikke drikke mer.

*Billig, ihvertfall for de første 9 ølene!

 

 

Skal snart sjekke den enedlige promillen!!

 

EDIT: Hvis du IKKE vil bli drita så er lettøl knall, ellers kjøre 4,7%

 

Hva sier dere skal jeg kjøre samme testen med "svensk folkeøl, altså 3,5%"?

 

EDIT2: For å være sikker så skal jeg sjekke 01:27...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
To stk:

Hmm, enten har hu ene skiftet både klær og gaussian blur eller så er det jeg som er på bærtur, men det er da 3 forskjellige damer på de bildene?

stemmer det, mente at det var to stk. jenter på bilddet.

Her i leil9igheten så er det 3 jenter og 2 gutter. Christian og Siri (et par), Elin og Erik (meg og dama9 + en jente jeg ikke husker hva eheter, hehe... Tok en mildertig kontroll nå på 1.80!!!!

 

Kommer med enndelig test om 10min!

Lenke til kommentar
Hvis noen tilfeldigvis bor på frogner i Oslo og tenker "WTF? er det fyrverkeri?" Kan jeg si at noen i nabogårdan akkurat fyrte opp kanskje 10 rakketter fra taket sitt..

 

Uff nå merker jeg at jeg faktisk er litt full....

hehe.. Jeg bor der, og måtte kikke ut vinduet akkurat! :)

 

..bra du sa ifra! For jeg rakk ikke å se hva det var..

 

 

Keep 'em coming!

Lenke til kommentar
Sammendra av Schmelck

etter tolking av det du skriver om deg selv er du ikke den største karen i gata, og da er det ikke så rart om du ikke tåler mer alkohol enn 15 lett øl :ermm:

Stemmer helt, vil si at jeg er ganske så gjennomsnittlig ikke stor, men ikke syltynn...

 

Men kan forsirkre dere om at jeg har drukket mange ganger før, ta gjerne en titt her: http://mrnasty.net/bilder/index.html <-Mange bilder fra mine fester ol....

Lenke til kommentar
Mr.Nasty.net faktisk :ermm:

hehe, ja... vi på gruppa ble mrhardware.net <-meg (grunnet hw fetish), mrnasty.net <-Ole m, gunnet at han er ekkel, mrsoftware <-andré har alltid et nytt programm på lager, mrinternett <-helge, uansett hva du har sett på nettet så har han sett det før...

 

Skal btw prøve å få ned de siste øl'ene!|

Lenke til kommentar
Mr.Nasty.net faktisk  :ermm:

hehe, ja... vi på gruppa ble mrhardware.net <-meg (grunnet hw fetish), mrnasty.net <-Ole m, gunnet at han er ekkel, mrsoftware <-andré har alltid et nytt programm på lager, mrinternett <-helge, uansett hva du har sett på nettet så har han sett det før...

 

Skal btw prøve å få ned de siste øl'ene!|

Lykke til. Du har på sett og vis busta myten om at man ikke kan drikke seg drita på lettøl :D.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Mr.Nasty.net faktisk  :ermm:

hehe, ja... vi på gruppa ble mrhardware.net <-meg (grunnet hw fetish), mrnasty.net <-Ole m, gunnet at han er ekkel, mrsoftware <-andré har alltid et nytt programm på lager, mrinternett <-helge, uansett hva du har sett på nettet så har han sett det før...

 

Skal btw prøve å få ned de siste øl'ene!|

Lykke til. Du har på sett og vis busta myten om at man ikke kan drikke seg drita på lettø :D.

Takk, vil tørre å påstå det. Eller, etter 15 så sa det VELDIG stopp! Så drita full skal litt til, men SVÆRT god brisen er ikke noe problem....

 

DSC00277.JPG

 

FINAL EDIT!!!

 

Nå merker jeg at de andre er mye fullere enn meg (ligger på 2.00+ promille), personlig er jeg skikkelig kvalm og sliten, men vil altså konkludere med at lettøl vil virkelig gjørenoe med deg!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...