Gå til innhold

1 mann + 1 kveld + 18 lettøl = ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehehe kul prosjekt! Tror du skal klare å bli brisen/full hvis drikker raskere. Altså ta noen på styrten osv.

Takk :-)

 

Prøver å kjøre ihvertfall 1 pr 10 min :-)

 

Kenny000: Det er et super trisk, personlig så har jeg hørt at det kalles "Hurricane" :-)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
På denne måten blir luft tilført i flasken og du kan styrte raskere :)

*notere*

 

edit; jeg tror ikke at å styrte er det lureste, siden dette kan medføre kvalme, så prosjektet må avbrytes. Prøv heller å holde et jevnt, høyt tempo (1 / 10 min som du selv sier at du klarer).

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Ta et bøyelig sugerør i flasken.

Bøy den delen som stikker opp av flasken og bøy den slik at den peker nedover langs flasken.

Legg leppene om flasketuten som vanlig og hell nedpå.

 

På denne måten blir luft tilført i flasken og du kan styrte raskere :)

"Hurricane" ja, det har jeg også hørt. Tror ikke at du blir full på dette her nei.

 

Jeg tror målingen med dama di kommer til å bli feil, damer har mye mindre kjøtt og blod så de tåler teoretisk sett mindre en guttene, du burdte hat en kompis på din størrelse eller no for å få en riktigere sammenligning.

 

Ceep 'm cumm'n

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

En god gammel huskeregel som passer bra for ikke alt for små menn er at man får 0.2% per 0.33 med 5%. Mao trenger du ca 10 0.33 med lettøl for å nå samme nivå, pluss en lettøl per time siden du begynte å drikke (men brenner av rundt 0.1 i timen).

 

Igjen, om jeg ikke husker feil, så benytter blåsetestere seg av gjennomsnittsverdier for hvor stor del av alkoholen som kommer ut når vi puster ut. (2100:1 om jeg ikke husker feil, men reelle verdier kan variere rund +- 300), så testing av pust vil alltid kunne bli unøyaktig, oppimot 10-15% om mine tall stemmer.

 

AtW

Lenke til kommentar
En god gammel huskeregel som passer bra for ikke alt for små menn er at man får 0.2% per 0.33 med 5%. Mao trenger du ca 10 0.33 med lettøl for å nå samme nivå, pluss en lettøl per time siden du begynte å drikke (men brenner av rundt 0.1 i timen).

 

Igjen, om jeg ikke husker feil, så benytter blåsetestere seg av gjennomsnittsverdier for hvor stor del av alkoholen som kommer ut når vi puster ut. (2100:1 om jeg ikke husker feil, men reelle verdier kan variere rund +- 300), så testing av pust vil alltid kunne bli unøyaktig, oppimot 10-15% om mine tall stemmer.

 

AtW

Hm... Vet at forrige utgave av testeren ble målt mot politiets tester og da var den faktisk svært nøuyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...