Gå til innhold

Hvilket: Wow, EverQuest, FFXI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol :!:

må bare si at hvis du har prøvd alle spilla'n så gpr du for WoW

kan ikke si at WoW er enkelt heller da du slitter hue av deg på forskellige quester.....

Men det er ikke der n00bs sin feil at dere ikke har prøvd WoW og all de andre.. men WoW tårner langt over eneste nedtur er at det koster å spille!

:love: WoW :love:

:thumbdown: Everquest er noen hakk under WoW men det er ganske bra det å :thumbdown:

:hmm: de andre er noen tusen hakk under :dribble:

:dribble: En hilsen fra Meg til alkle n00bs som ikke har prøvd WoW :tease:

Skrevet

Har testet GW, EverQuest, Lineage II og WoW spiller jeg nå...jeg synes WoW er mye bedre enn de andre, men så er jeg stor blizzard og warcraft fan da :p Stemningen i WoW er noe av det beste ;)

Skrevet

Har spilt alle 3 begynte med everquest,spilte det til jeg gikk over til FFXI!spilte det i 2år,helt konge spill men noen ganger må du vente i 2-3timer bare for og få deg et team og det er;KJIPT!!! det var grunnen for at jeg sluttet og spille det i hele tatt!gått over til WOW nå,fyfaen for et konge spill! :thumbup:

Skrevet
LOL.....

Noobs hele gjengen... (Har avgjort det, går for FFXI)

:p

Jeg hadde nok også valgt FF XI om jeg skulle spillt ett av de spillene (noe jeg ikke skal, hvertfall ikke enda)

Skrevet
LOL.....

Noobs hele gjengen... (Har avgjort det, går for FFXI)

:p

Jeg hadde nok også valgt FF XI om jeg skulle spillt ett av de spillene (noe jeg ikke skal, hvertfall ikke enda)

øyhhh! final fantasy har så livløse figurer å du går lei med en gang lol... :no:

:p BAre prøv WoW hvis du kjenner noen som har det kan de gi deg Guest Pass så du kan spille gratis i 10 dager...

prøv d :thumbup:

Skrevet

Han har kjøpt GW! :w00t:

Og til dere som mener det er grinding i GW: Du grinder og farmer akkurat like mye som du har lyst til. Jeg synes det ikke er noe gøy, men jeg er da blitt lvl 20 og har ascenda og hele pakka. Bare følg storylinen, så slipper du unna grinding.

Skrevet

Det er ikke vits i og lvl grinde i Gw, jeg er lvl 14 på monken min, jeg figther lvl 22 mobs, får bare 24exp pr kill. :p men i missions kan du få 1000xp.

Så grinding er ikke noe vits.

(kansje vist du har berserker scroll)

Skrevet

Selv om jeg er stor fan av WoW vil jeg anbefale Final Fantasy, siden du er så intressert i det. Eneste grunnen til at jeg spiller WoW er at jeg har spilt Warcraft 2/3. Det blir liksom litt spesielt når du hører kjente navn, områder og ser kjente ting.

Skrevet
Litt teit da.. hvorfor diskuter vi? bare lag en avstemmning ... :w00t:

men min stemme går til WoW for de andre spilla suger så inn hælvete

synd da :ohmy:

:hrm:

:hrm:

N00bs

N00bs :hrm:

Det var et saklig einnlegg.. Men siden du synes alle de andre spillene suger har du vel prøvd alle også da?

Min favoritt er helt klart Guild Wars. Men det er fordi jeg liker det Guild Wars tilbyr mye mer enn det gjennomsnittlige MMORPG. Guild Wars er IKKE et MMORPG. Det sier AreaNet selv så det er ikke noe vits å sammenlikne.

Jeg vil også kommentere at man ikke trenger å grinde i Guild Wars. Følger man storyen som nevnt her klarer man seg flott. Det er ikke vanskelig å komme til lvl 20, det som er utfordringen er PVP delen av spillet.

Skrevet

Først vil jeg bare si at FFXI er det ultimate MMORPG :dribble: . Det er vanskelig, men ikke umulig. Det er det eneste MMORPG hvor lagspilling er Alpha-Omega. Mye lønn for strevet, gjør at du vil spille enda mer.

Som forklart tidligere så er WoW altfor lett. Det passer for de som enda synes at spill skal være lette å gjennomføre. Level skal IKKE komme av seg selv, men må jo jobbe lit for dem :roll: Lite valuta for pengene her i forhold til FFXI.

(Off the subject: Star-Wars Galaxies bygger på en genial idè som fungerte i starten, helt til alle ville bli jedi og crew'et lot dem. Galakse med ALTFOR mange jedi, huff :cry: Anarchy Online er utdatert og har ikke lenger noe "spessielt" å tilby spillerne, men bevares det var bra i vell ett år, kansje to)

FFXI er basert på job systemet fra FFV (SNES) for de som husker det, en god del utvidet, men samme idèen (WAR, WHM, BLM, DRG, DRK, PLD, RDM, osv).

Kampsystemet er IKKE likt noe FF. Når du møter en fiende og har lyst på en kamp, velger man bare "Attack" fra menyen og personen din vil angripe. Altså ingen egen "kampskjerm". Du må etter hvert legge inn såkalte "macro" (snarveier) til de forskjellige "Abillities" for å gjøre det enklere og raskere for deg selv. Disse kan inneholde, kommando til f.eks abillity, info til laget, osv.

Lykke til med FFXI! Vi ses i Vana'diel :yes:

PS: JA! MANGE NORDMENN SPILLER FFXI! HAR SPILLT I 2 ÅR NÅ OG HAR MØTT UTALLIG MANGE! BARE TIL INFO :mad:

Skrevet

Jeg kan annbefale everquest 2 på det sterkeste.

Var først et WoW fan, var med i betaen, og spilte helt fra release til en gang i mai, jo og det som skjedde var at jeg rett og slett gikk lei, syns spillet ble litt for repitivt og det greide rett og slett å ikke fengsle meg slik det gjorde i starten, ikke misforstå meg spillet er ikke dårlig, men jeg mistet rett og slett lysten.

Så en uke etter at jeg sluttet eller noe startet jeg med Guild Wars, noe som var veldig kult i starten, men ble bare kjedeligere og kjedeligere for meg, og egentlig likte jeg ikke spillet særlig godt blant annet fordi man bare kunne møte real life folk i byer, og i grupper, og pågrunn av at Guild Wars ikke er et ordentlig mmorpg spill, men et corpg.

Så i ca en månede satt jeg uten et mmorpg spill og skjente suget av å begynne å spille et igjen ble større og større, så her og dagen kjøpte jeg meg everquest 2, og må si så langt er det rått, som sakt har jeg ikke spilt det lenge, men får fortsatt en "WOW" følelse av spillet vær gang jeg skur på spillet, noe av det kule er at jeg fikk meg min egen leilighet etter at du kommer fra den første øya du starter på, som jeg kan dekorer med ditt og datt, veldig kult. Grafikken er helt rå i forhold til andre mmorpg spill jeg har og krever sitt av maskinen din, landskap og slikt er rett og slett nydelig å se på, npcer du snakker med beveger på leppene når de snakker samt med stemmer noe som får meg til å leve meg mer inn i spillet. Kan rett og slett ikke se noe negativt med spillet så langt.

Skrevet

Everquest > alt!

WoW er for lett, og for mange fjortiser som spiller.

FFXI har jeg derimot ikke prøvd, så vil ikke uttale meg.

Everquest er vel det mmorpg'et med mest innhold og som får deg til å sløse mest tid også :p

4 år har jeg spilt nå(desverre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...