Grabby Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg spillte ikke mmorpg før jeg begynte med wow men jeg spiller fordi jeg liker verdenen og storyen og kjenner meg igjen fra warcraft3 og digget de synes du skal spille ffxi siden det høres ut som om det er det som står hjertet ditt nærmest
Piratpjokken Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Eg råder deg til å kjøpe guild wars. visst du ikkje vil det MÅ du ta final fantasy
Arsenal_RULES Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Da står jeg mellom FFXI og Guild Wars! Noen som har noen screenshots av Guild Wars?! (og/eller FFXI)
and91 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Du burde ikke utelukke WoW. Er et herlig spill og hvis dette skal være ditt første MMORPG burde du gå for WoW. + Stor verden + Mange klasser og raser å velge mellom. To faksjoner: Horde / alliance. 4 raser i hver og det er 8 klasser å velge mellom + Nybegynner venlig, men også krevende for personer med mer erfaring + Grafikken er koselig - Du mister alt i nærheten av kontakt med omverden en liten stund, noe som gjør at mange slutter etter en god stund. Jeg hadde gitt opp WoW etter jeg hadde blitt lvl 60 og hadde masse bra equipment, men så kom Battlegrounds, som gir enda mer motivasjon er nå rank 10 og satser på å bli rank 11 på onsdag
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Da står jeg mellom FFXI og Guild Wars! Noen som har noen screenshots av Guild Wars?! (og/eller FFXI) Den nydlige naturen i Lions Arch.
MindTooth Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 WoW er å anbefale hvis dette er ditt første MMORPG, veldig lett å sette seg inn i. Men valget er ditt!
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Gw er og enkelt åsette seg inn i. Har prøvd begge og må si at det er lettere å sette seg inn i Gw Endret 4. juli 2005 av mini me
MindTooth Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Gw er og enkelt åsette seg inn i. Har prøvd begge og må si at det er lettere å sette seg inn i Gw Da sa, har ikke prøvd GW enda, så jeg skal ikke utale meg for sikkert.. Arsenal: Har du funnet spillet ditt enda eller?
Tahiro Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Velg det spillet som interresserer deg mest. De spillene du nevner er helt forskjellige og hvis du er en Final Fantasy fan så spill FFXI. Personlig syns jeg de nevnte spillene gjør en veldig dårlig jobb i å gjenskape verdenene utenom EverQuest 2. EQ2 har en litt mer involverende combat system og verden men du kan kjapt føle deg fortapt da det er millioner av spillere som har spilt eneren i hundre år Har prøvd det meste av MMORPG`s og de er dritgøy men alle har dype feil som gjør at det blir kjedelig etterhvert.
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 "Hei herr Drage nå skal du dø." Møtte på en lvl 30 drage i Fissure of Woe i natt.
mhaugan Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeje. hah. Menne, guild wars vinner klart når det gjelder grafikk. Men jeg råder deg til ikke å gå for et spill bare pga grafikken. Da hadde du sitti å spillt eve-online nå.
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor Guild Wars framfor de andre?! Fordi det ikke har noen månedsavgift.
miagi Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 ingen månedsavgift ? .. faen, hvor fattige er du a ? .. ca 100kr måneden for et online spill jo! ... det skraper du sammen hvis du rydder rommet vettu. "+ Nybegynner venlig, men også krevende for personer med mer erfaring" er du gal mann?! det er ikke krevende, bare forferdelig frustrerende. Feks å løpe fra northern barrens til southrern barrens 3 ganger på en quest og dens followups.
miagi Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 styr unna guild wars. pvp delen er rå, men for å kunne pvpe ordentlig må du grinde deg gjennom 20 lvler for å skaffe spells osv som gjør pvp-charactern din bra. Det er ganske kjedlig. Man grinder seg ikke gjennom 20 levler på GW om man ikke vil. Det går fint å bare spille storyline (missions) og bli level 20. Og det er ikke grind, punktum. Jeg har aldri spilt noen spill i FF serien, men er ikke FFXI et MMORPG, altså, med grind der også? Her kan jeg ta feil... hehe, jeg føler at man grinder masse på¨ guild wars... såklart, du kan lage en lvl 20 pvp char, som er underlegen alle andre. hvorfor ? fordi du ikke har grinda deg opp til lvl 20, skaffa runes, nye spells osv. Guild wars er ett av de kjipeste "grind" spillene jeg har vert borti på lenge, ( selv om lineage 2 tok kaka) !!
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hæ? Hva snakker du om? WoW er det spillet man må grinde mest på! Har ikke opplevd et snev av grinding til lvl 12 ihvertfall!
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hæ? Hva snakker du om? WoW er det spillet man må grinde mest på! Har ikke opplevd et snev av grinding til lvl 12 ihvertfall! Det er ikke grinding i Gw Jeg har spilt til lvl 20
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) ingen månedsavgift ? .. faen, hvor fattige er du a ? .. ca 100kr måneden for et online spill jo! ... det skraper du sammen hvis du rydder rom Hvis du prøver å spørre om jeg er fattig, så skal jeg si deg at jeg absolutt ikke er fattig og ingen sa noe som helst om fattighet eller ikke. Det er et pluss at et spill koster 100 kr i måneden mindre enn andre, det må alle kunne innse. Med unntak av deg da, perhaps. Jeg har det faktisk ganske ryddig på rommet mitt jeg, ingen penger som ligger og slenger der, nei. Endret 4. juli 2005 av ehs5
Arsenal_RULES Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Arsenal: Har du funnet spillet ditt enda eller? Tror nok det blir FFXI, men er jo desverre også en grafikk-hore, så GW ,høres ikke så gale ut! Mer screen-shots
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå