Gå til innhold

Noen som har prøvd N/Me


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også ME/NE, og føler egentlig Mesmer kan gjøre alt Necro kan, bare bedre.. Men jeg spiller stort sett utelukkende PvP, kanskje det har noe med saken å gjøre :)

 

 

edit: Me/N er så langt jeg kan se et bedre valg enn N/Me, siden soul reaping er ganske ubrukelig i PvP, mens fast casting er ganske nyttig :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
necro mesmer er sikkert den beste komboen for en necro vil jeg tro. Jeg har prøvd necro litt, men har aldri helt klart å like den klassen. Synes den er mer en pve en pvp klasse. Synd jeg ikke har fler character slots ledig, ellers skulle jeg prøvd en  :cool:

Stemmer, for så vidt, ettersom necromancern er "avhengig" av corpses. Jeg kjører Me/N, og ærlig talt bruker jeg kun Necromancer-skills, fordi de er så evig mye kulere enn mesmern sine.

Jeg bruker for det meste mesmer skills. Jeg syns de er mye bedre/kulere. Bruker for nesten bare Domination skills (backfire, empathy, chaos storm...)

 

Me/N18

Lenke til kommentar
Jeg er også ME/NE, og føler egentlig Mesmer kan gjøre alt Necro kan, bare bedre.. Men jeg spiller stort sett utelukkende PvP, kanskje det har noe med saken å gjøre

 

 

edit: Me/N er så langt jeg kan se et bedre valg enn N/Me, siden soul reaping er ganske ubrukelig i PvP, mens fast casting er ganske nyttig

 

En necro og en mesmer er nok ganske så forskjellige du, og soul reaping for en summoner er langt fra ubrukelig, med mange attributes i Soul Reaping får man en evig strøm av energy.

 

N/Me slår Me/N i PvP siden du kan få 16 Death Magic da (Putrid <3)

 

Hvis du skal fokusere på Putrid, så er nok N/Me bedre, men blir litt feil å si at N/Me er bedre enn Me/N hvis man fokuserer på anticasting f.eks. :)

Lenke til kommentar
en necro og en mesmer er nok ganske så forskjellige du, og soul reaping for en summoner er langt fra ubrukelig, med mange attributes i Soul Reaping får man en evig strøm av energy.

Soul reaping gjør ingen nytte helt til noen dør. Fast casting gjør nytte på flere plan, og hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke tar med Putried i tombs kommer du til å dø. Det er så enkelt. De fleste lag har med en necro som makser death magic for putrid nå for tiden. Det som skjer er at når en person på det andre laget dør bare trykker du alt du kan på putrid knappen. Det har ingen recast time og 1 sec cast. Den ene putriden de dreper ofte 1-2 andre person, så fortsetter putrid chainen.

Lenke til kommentar
Har en E/me, bruker mye domination magic. Er så gøy å la dem drepe seg selv.

 

Blir som: "Quit hitting youself, quit hitting yourself" som små bøller gjør mot barn...

:love:

 

Hvis jeg skulle gått N/Me ville jeg gått Curses og Insiration Magic. Blood Magic kan fungere til en viss grad i PvP, men Curses er bedre. Death Magic er nesten ubrukelig i PvP da du blir avhengig av corpses. Når det kommer til Energy, så er Inspiration Magic en bedre kilde enn Soul Reaping i PvP. (Jeg bruker begge klassene, men på to forskjellige char's så jeg vet dette.)

Lenke til kommentar

Gjør som dere vil. Uten maxet Putrid (eller en annen måte å utnytte corpses på fortere, som f.eks. necrotic traversal) så kommer dere aldri til å kunne holde HoH. På HoH mappen samles det alltid mange folk på dias'en mot slutten, og da er det bare om å gjøre å få unna putridene først. Dessuten virker det som du glemmer at du har to professions og bruke, og du kan investere i mer enn to/tre forskjellige attributes.

Lenke til kommentar
Vampire touch er en skill som krever nærkamp, og jeg er ikke noen fan av å kaste med inn i de når jeg er mesmer/necromancer. Chaos Storm er jo en bra skill, men den blir jo kraftig slått ned i støvlene av Fire Storm til elementalisten.

 

I damage ja, men Chaos Storm drainer jo energy når den treffer noen som kaster en spell.

Lenke til kommentar
Det virker som om du glemmer at det er flere PvPtyper enn HoH/Tombs. GvG, (Arena teller ikke :p) der det ikke er altar-holding, og putrid ikke er så nyttig.

 

Så du sier at man ikke kan klare seg i Tombs/HoH uten en putrid-necro?

Jeg gir aldri ut GvG builds, men det er sant som du sier at putrid ikke er så utrolig bra der.

 

Putrid er ganske så nyttig i alle maps i Tombs utenom relic maps.

 

Skal ikke si at det er umulig å gjøre det bra uten putrid, men du vil se at for øyeblikket vil du ganske så ofte bli eid av putrid hvis du ikke kommer igang med en skikkelig putrid spam.

Lenke til kommentar
Det er ingen profession som er 100% nødvendig for å ha ett godt lag, trenger bare characters med gode builds og et godt team build!

 

edit: ikke en gang monk er 100% nødvendig, men gjør jo det hele litt enklere :thumbup:

Sorry for double-posten, men er du teit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...