Gå til innhold

Fikse FPS'n min..

Leaf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer litt på det med overstyring, jeg. åssen er det med garanti og overstyring? har en hyundai L90D+ @ 60 Hz (DVI) Ryker garantien om jeg høyner hertzen? Og hvor sikkert er det? kan skjermen ryke og ikke funke mer?

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Skrevet (endret)
Hva i huleste sal du med mer en 75 uansett?

skjermen viser ikke mer..

BTW, hvorfor tror folk CS er krevende?

klarer fint 100fps med et TNT ultra 32mb fra 1998

øø.. fattern sin pc har ett TnT2 model 64 32mb skjermkort! ligger på mellom 20 og 40 fps på cs 1,6 ;)

800mhz cpu, 256mb ram, så rart at TnT ultra gir 100fps ;)

btw: en kompis av meg har gForce fx5200 og har har 60fps max på 1.6 (uten klokk)

litt rart at tnt er bedre enn gForce fx ;)

edit: jeg vet at 5200 er ett drittkort.. men kjenner en annen som har 5500 og har har 71fps!

det er snakk om cs på 1024 oppløsning (800'600 på tnt'en)

Endret av complexity
Skrevet (endret)

Min mening om Geforce 5200 FX:

GeForce 5200 FX, er så dårlig at det gjør vondt. Det er faktisk grunnen til at jeg ikke kjøper produkter fra nVidia...

Edit:

Og da har jeg fett med fps? =) dribble.gif

Samler du på fps? :p

Endret av nd4spd
Skrevet

Tilbake til On Topic.

Har du fått ordnet det?

Selv om du i windows har skjermen til 100hz, så settes den i flere spill til 60hz. Har du da vsync på, så vil fps ikke overstige hvor mange hz som det kjøres i.

Har du da prøvd å skru av vsync?

Skrevet

åssen skrur jeg av vsync? nei nå ligger jeg på mellom 30 og 60 fps på cs.. Jeg hadde 100 før.. Med et slakakort fra 2000! :cry:

Skrevet

Jeg håper folk slutter å mase om han trenger 100fps eller ikke, poenget er at han vill ha det og da bør heller folk komme med forslag på hvordan han kan løse det.

Du trenger ikke å skru av vsync så lenge du klarer å låse skjermen på 100hz, hvilken skjerm har du og hvilken oppløsning spiller du med?

Skrevet

Jeg har en 19" Fujitsu CRT.. Spiller med oppløsning 800 - 600... :no: Er så fortvila.. Brukte nesten 1500 kr på dette skjermkortet =(

Skrevet

GeForce 5200 FX, er så dårlig at det gjør vondt. Det er faktisk grunnen til at jeg ikke kjøper produkter fra nVidia...

hehe.. vi har montert en vifte på det så det ikke skal bli så varmt, fordi det er klokka så mye :p

har selv radeon 9600xt og ligger på 100fps konstant på cs.. man må slå av sperren for å få 100 da. og på atitools ligger jeg på ca 60 uten klokk.. så du burde ha litt mere siden ditt kostet en del mere

Skrevet

hehe.. vi har montert en vifte på det så det ikke skal bli så varmt, fordi det er klokka så mye :p

har selv radeon 9600xt og ligger på 100fps konstant på cs.. man må slå av sperren for å få 100 da. og på atitools ligger jeg på ca 60 uten klokk.. så du burde ha litt mere siden ditt kostet en del mere

Prøvde forresten å overklokke det en gang, men det endte med at jeg fikk mindre og mindre fps :p

@ Leaf:

Jeg hadde også fps problemer med Counterstrike og et Radeon x800, men jeg husker ikke hvordan jeg løste det :hmm:

Skrevet

Moderators oppfordring om å endre tittelen på emnet er ikke fulgt selv om trådstarter følger med i tråden og poster i vei.

En rekke innlegg uten meningsfyllt innhold sees også på som ulovlig bumping.

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...