Gå til innhold

Den Store Tour de France Tråden

LowBalls

Anbefalte innlegg

Skrevet
for ei dritt gruppe kurt kom i utdrudd med i dag"! de ødela alt for seg selv. de kunne ha sammarbeidet mye,MYE MER!! :mad:

ja :yes: noen i gruppa skulle ha rykket mye tiligere og ristet av de svake ryterne og kjøt "lagtempo" :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte nettopp 2 livestrong bånd på G-sport her i bergen, hadde en boks med de ved kassen.

Hvilken? Og hvor mye kostet de?

På Fanatorget på sandsli, 10kr! :ohmy:

Skrevet (endret)

Kjøpte nettopp 2 livestrong bånd på G-sport her i bergen, hadde en boks med de ved kassen.

jeg kjøpt å! bare 1 da.. 10 kr på G-sport i namsos! på Amfi-sæntre!

Endret av M.F.
Skrevet

Var jo moro at Armstrong tok årets første seier en dag før han legger opp.

Og hva skal man si om Rasmussen, hadde ikke helt dagen for å si det sånn. Men at han skulle miste fire plasser var vel litt mye synes jeg.

Skrevet

Rasmussen var for uheldig, 2 velt og 4 sykkel bytter :no: Han har hvertfall kalrt målet sitt da, å ta polkadott trøya

Hadde vært konge hvis vi hadde sett Hushovd først over mållinja på Champ-Elysèes :D

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan de kan si at Lance drar i buksa når han viser tegn til de i bilen, han dradde kanskje litt i buksen 1 gang, men de andre gangene viste han tegn! Det samme gjorde han på åpnings etappen :hrm:

Skrevet (endret)

Digg å se Touren på tv2 webtv uten kommentatorer :p

Lance - Fucking bad weather, eh?

Jan - Yeah, this sux (tysk aksent)

Var noe sånt de sa ivertfall :p

McEwen sa til kamerafyren at han skulle prøve i sprinten :ermm:

McEwen - See you soon honey :thumbup:

McGee har fått nok av sportsbarene etter 3 uker med de. Hamburger i kveld :p

Moureu - "Im singing in the rain....."

Endret av magio
Skrevet (endret)

Gratulerer Thor, dette var virkelig fortjent. Lance beviste i år igjen at han er en av tidenes idrettsutøvere. :)

Endret av LarsP
Skrevet

Sånn da var moroa i touren over for i år, har ikke tall på hvor mange timer jeg har foran skjermen.

Må også klappe meg selv litt på ryggen etter god tipping i min første post i denne tråden. Amstrong tok jeg, men det var vel ikke noe bombe. Hushovd tok jeg, Rasmussen var en av det jeg gjettet på i klatretrøya og jeg hadde riktig lag av de to jeg tippet på. Skulle ha satt noen penger på dette :)

Men for å være helt ærlig det er jo en skandale av eruosport som har fulgt vært sekund så lang. Og ikke sende siste etappe, motogp er moro det. Men i dag så kunne de ha sendt det på eurosport 2.

Sånn da er det bare ca. 11 månder til neste gang. :cry:

Skrevet

Er nesten sånn at jeg vil at Armstrong skal stille til start neste år. Bare for å brife litt.

Ble litt imponert over alle australierene som var blant topp 10 idag.

Og nå er en Discovery trøye bestillt, er jeg heldig får jeg den i løpet av uken som kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...