Gå til innhold

Den Store Tour de France Tråden


LowBalls

Anbefalte innlegg

Er det lov å si at selvtiliten til Ullirch har fått seg en liten knekk :D

 

Men Mayo skuffer stort, aldri vært noen tempo rytter men +- 3 minutter er for mye. Basso er vel ca. 30 sekunder tregere en det jeg trodde han skulle være.

 

Da er det bare å glede seg til i morgen når spurterne skal i krigen...

 

Edit: Skutt leif.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble overaskende, trodde ikke armstrong skulle bli så overlegen! Hvis han hadde hatt like vindforhold som Zabriskie så hadde han sikkert vunnet suverent :!:

 

Måtte le når Ulle ble tatt igjen ja, årets flopp!

 

Samtidig så imponerte Arvesen og slo mange av sammenlagtrytterene :thumbup:

Lenke til kommentar

Du skal ikke se bort i fra at Armstrong slappet av på slutten for å bli nr. to. Slipper å bruke krefter på å forsvare den gule trøya, det koster krefter. De har vist at de kan bruke innsiden av hodet før i det laget der.

Steffen Kjærgaard var inne på tanken. Ingen vits i å bruke krefter før man må, og nå kan han bare ligge bak i feltet å "slappe" av den første uka og vente på fjellene.

 

Jeg skulle likt å vist hva Ullrich tenket når toget Armstrong kjørte forbi han. Hadde vel mest lyst til å grave seg ned. Men de har vel ikke med seg spade i følgebilen. :p

 

Edit: Arvesen imponerte ja, skal se opp for csc på lagtempo de blir tøffe. Hushovd ikke fullt så bra, men han skjønte vel hvor det bar hen ganske tidlig å roet ned til i morgen.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Du skal ikke se bort i fra at Armstrong slappet av på slutten for å bli nr. to. Slipper å bruke krefter på å forsvare den gule trøya, det koster krefter. De har vist at de kan bruke innsiden av hodet før i det laget der.

Steffen Kjærgaard var inne på tanken. Ingen vits i å bruke krefter før man må, og nå kan han bare ligge bak i feltet å "slappe" av den første uka og vente på fjellene.

Akkurat det jeg tenke, var jo likeså i fjor da Cancelara vant og USP fikk en rolig tur frem til lagtempoen, samme bedriften i år altså. Hvis han hadde gått inn for det hadde han nok tatt de 2 sekundene, kanskje pedalglippen i starten kostet han seieren? - Umulig å si.

 

Blir vanskelig å velge mellom Tv2 og eurosport fremover, altså i begynnelsen av hver etappe. Tv2 har jo intervjuer og sånt mens eurosport har sine ting :hmm:

Holder meg nok til eurosport ja, Paache på Tv2 har nok litt for lite kompetanse, men entusiasmen har han :thumbup: Kristiansen og Kjærgård er et bra par det, men Steffen kan nok bli litt slitsom til tider, snakker når jeg vil høre hva Bryunel(?) har å si :devil:

Lenke til kommentar

Steffe Kjærgaard og Stig Kristiansen pleier jo å bytte på. Liker Stig K som ekspert kommentator hakket bedre en Steffen K.

 

De eneste gangene jeg ser på tv2 er i reklamepausene til eurosport. Og litt på starten de har jo som regel snakket med de norske.

Men jeg har sett på eurosport i tror det er siden '93, og der kommer jeg til å holde meg. Startet med de geniale engelskmennen, de gutta kunne sykkel for å si det sånn. Så ble det jo svenske faen :), vet jo også hva de pratet om. Veldig skeptisk til Kristiansen første året, men han har kommet seg. Så når Kristiansen og Kristiansen er sammen da er det å foretrekke fremfor tv2. Eurosport i tre uker med små innslag av tv2, da kommer man langt.

 

Edit: Paache synes jeg blir for slitsom i lengden. Men Thor Eggen og Kaggestad der i mot det er et morsomt par, Eggen er vel en av få jeg vet om som kunne kommentert et parti sjakk sånn at det ble moro. :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gutta som jeg tippet topp tre i kampen om den grønne trøya var der de skulle. Etter å ha sett dette så har troen på at Hushovd tar en etappe i løpet av de nærmeste dagene blitt veldig mye større.

 

Da er det bare å vente på morgendagen og nye timer i stolen. Greit å få med seg tv2 (det vil si Guro Fostervold) på starten også :)

Lenke til kommentar
Du skal ikke se bort i fra at Armstrong slappet av på slutten for å bli nr. to. Slipper å bruke krefter på å forsvare den gule trøya, det koster krefter. De har vist at de kan bruke innsiden av hodet før i det laget der.

Han gjorde det vel av grunnen at laget med den gule trøyen har ansvaret å kjøre feltet, og det ville ikke Discovery Channel.

Om Armstrong hadde fått den gule trøyen hadde de ikke strevet etter å beholde den.

Lenke til kommentar
Du skal ikke se bort i fra at Armstrong slappet av på slutten for å bli nr. to. Slipper å bruke krefter på å forsvare den gule trøya, det koster krefter. De har vist at de kan bruke innsiden av hodet før i det laget der.

Han gjorde det vel av grunnen at laget med den gule trøyen har ansvaret å kjøre feltet, og det ville ikke Discovery Channel.

Om Armstrong hadde fått den gule trøyen hadde de ikke strevet etter å beholde den.

Trodde det var det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Synd med Dave Z på slutten da :ohmy: Så ut til at det var en liten luke frem til han forran, så bare forsvinner bakhjulet under han :no: Tror han hadde beholdt ledertrøyen hvis han hadde vært med inn på den tiden de fikk, for tror Lance var 2,ettelerannet sec

bak Dave Z på tempoen og nå var de 1,97 sec bak.

 

edit: Nå har eurosport også begynt med Crazy Frog :wallbash:

Endret av magio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...