Gå til innhold

Overføre SMS via blåtann?


Anbefalte innlegg

Har fra før SE-T630, og nå kjøpt SE-K700i.

SMS pleier man jo slette med en gang man har lest, men det hender jo en får ei hyggelig eller viktig melding som man vil spare på. Og det kan etterhvert bli en del.

 

Når jeg nå bytter mobil, så bytter jeg SIM kort for å beholde gammelt nr. Og siden jeg er så... lur .. å kjøpe operatørlåst telefon så funker ikke gammelt SIM på ny tlf. (Kan derfor ikke overføre ved å sette inn gammelt simkort)

 

Lurer derfor på:

 

Kontaktliste og bilder får jeg greit overført via blåtann fra tlf til tlf. Men hva med lagrede SMS? De er jo lagret i telefonminnet på T630 (bortsett fra 12 sms i arkiv, som er SIM). Finnes det noen måte å overføre disse på? Enten til min K700i direkte, eller via PC. Jeg har ingen kabler, bare blåtann.

 

Hvis det er mulig, hvordan gjør man dette?

 

Har leita mye på dette forumet, men finner ikke noe topic om dette.

 

Håper dere kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant et program. Men problemet er at T630 ikke er S60. Så derfor får du ikke installert S60-programmet på den og sendt over SMS ved hjelp av Blåtann/Infrarød. Den heter Multitasker 1.0

 

Men til alle andre som har to symbian telefoner og vil gjøre det samme som trådstarter så er dette programmet perfekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...