Gå til innhold

MSN Messenger har klikka:..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får logga på, men etter en stund kommer det en feilrapport og MSN Messenger må lukkes !! Noen andre som har dette problemet?? Hva er feil??

Det er sinnsykt irriterende !!!!!!!!!!!! :mad::thumbdown:

Endret av Vikers88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det irriterende? Du har da ikke betalt noe for å få bruke MSN? Det er en gratis tjeneste. Syntes ikke folk skal klage da. Vær glad det funker til tider. Eller at det eksisterer. Det finnes andre programmer istede for MSN. :dontgetit:

Skrevet

Da er det bare å drite i MSN skitten å heller legge inn -->NOE SOM ER LITT MER PROFFT<-

Altså.. Gaim er jo en klient for bl.a. MSN.

Det du mener er vel å drite i MSN Messenger?

Skrevet

Jeg får melding om at det er noe feil med messenger å den lukkes ! en sånn ting tang man kan sende feilrapport ! men det kommer ikke opp noen side jeg kan løse problemet med :(

Skrevet

Da er det jo systemet som har funnet en feil i messenger. Det skal stå en fil oppe i høyre hjørne som viser hvilken fil som har startet feilen. Hva står det der?

Skrevet (endret)

Tror den letteste løsningen er, som flere har nevnt, er å reinstallere hele.

(Må bare si at jeg liker msn 6.2 best, reklamen der har bugget hos meg, så jeg får ikke sett den :p )

Endret av nd4spd
Skrevet
Tror den letteste løsningen er, som flere har nevnt, er å reinstallere hele.

(Må bare si at jeg liker msn 6.2 best, reklamen der har bugget hos meg, så jeg får ikke sett den :p )

Dette er jo blitt prøvd. Har det samme problemet med mitt tv-kort. Jeg installerer programvaren og skal starte opp det. Så får jeg sånn feilmelding med filtypen (.dll) som feilkilde. Hjelper ganske lite å reinstallere msn da på samme måte, for det kommer til å komme gang på gang. Må bare finne fram til riktig fil tror jeg og erstatte den med en "frisk".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...