Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som at uansett hvor mange Purple Hearths man får, så telles aldri mer enn 1. Jeg har tilsammen fått 3 stk (har prøvd febrilsk å få Basic Knife og Explosive Badgene - og da blir det noen deaths ja lolol...)., men uansett er jeg oppført med kun 1 både i BFHQ og ellers rundt omkring på statssidene på nettet. Lurer på hvorfor.......

Lenke til kommentar
Det ser ut som at uansett hvor mange Purple Hearths man får, så telles aldri mer enn 1. Jeg har tilsammen fått 3 stk (har prøvd febrilsk å få Basic Knife og Explosive Badgene - og da blir det noen deaths ja lolol...)., men uansett er jeg oppført med kun 1 både i BFHQ og ellers rundt omkring på statssidene på nettet. Lurer på hvorfor.......

Sikkert fordi det er en utmerkelse man bare kan få en gang.

Lenke til kommentar
Eg vil bli first sergeant, men veit ikkje korleis eg blir det :( Har alle basics utanom commanderbadge.

First Sergeant,

 

Requirements:

 

* Rank: Gunnery Sergeant

* Score: 20000

* Awards: Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge

 

Har du alt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...