Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Unlocks kanskje?

Ja det kan kanskje være en viss motivasjon for å spille, men ikke en særlig god en. Du får unlocks etterhvert uansett, uten å holde på som en gal for å få diverse bagdes og ribbons. Jeg er kanskje i løvens hule, men poenget er vel at dette kun er for show-off?

cyberpanda sa:

jeg vil bli first sergant, derfor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner vel å dra dette litt off-topic, men er det ditt mål med å spille BF2?

 

Edit:

Ja, hvorfor ikke? Kjekt å ha, kjekt ha!

Kjekt å ha? Hva kan du bruke f.eks. repair badge til? Vise alle andre hvor "flink" du var til å ødelegge og reparere din egen tanks 5 ganger i løpet av én runde? :p

Endret av Radial
Lenke til kommentar
Begynner vel å dra dette litt off-topic, men er det ditt mål med å spille BF2?

 

Edit:

Ja, hvorfor ikke? Kjekt å ha, kjekt ha!

Kjekt å ha? Hva kan du bruke f.eks. repair badge til? Vise alle andre hvor "flink" du var til å ødelegge og reparere din egen tanks 5 ganger i løpet av én runde? :p

Jeg spiller BF2 fordi det skikkelig morsomt, og ser ikke noe problem i å bruke to minutter på å reparere båter i tillegg til arty..

Lenke til kommentar
Fant akkurat nå ut at jeg har Ground defense ribbon, men ikke ground defense badge. :dontgetit:

 

Og hvordan i heiteste skal man få basic drive badge?

jeg fikk basic transport badge på følgende måte

 

ta en FAAV ut til den ene kanten på Wake Island (helst den nordlige kanten)

sett deg i 50.cal. Pass på at ingen fjortisser kommer bakfra og stikker av med den

vent til de første RIB'ene kommer ut fra artilleriøya. Drep.

jeg tok for min del 1 slik med 1 person ombord. Min hovedkilde var en angrepshelopilot som skulle raide den samme basen gang på gang og var en komplett idiot (han sto absolutt stille når han var over flagget)

Lenke til kommentar
Sliter litt med å få til Expert Sniper Combat Badge. Noen som har noen tips?

 

Veteran gikk greit å ta på Wake Island. Men føler at det blir litt knapp tid til Expert.

Karkland 64 player... Hor litt i tanksen :p

 

Cyperpanda: Det er en bug fra EA sin side, når du først er blitt master sergant, så kan du ikke bli first sergant.. Om du fikk f.eks veteran pistol badge samtidig som basic, eller du oppfylte kravene etter at du ble master sergant..

 

Så etter det jeg har forstått, så kan ikke du bli first sergant, men du kan trøste deg med at du er ikke den eneste som ikke har blitt det( Om det er en trøst da..)

Lenke til kommentar

 

Cyperpanda: Det er en bug fra EA sin side, når du først er blitt master sergant, så kan du ikke bli first sergant.. Om du fikk f.eks veteran pistol badge samtidig som basic, eller du oppfylte kravene etter at du ble master sergant..

 

Så etter det jeg har forstått, så kan ikke du bli first sergant, men du kan trøste deg med at du er ikke den eneste som ikke har blitt det( Om det er en trøst da..)

yay EA :w00t:

 

 

det fortsetter bare å overaske meg hvordan noen som klarer å lage et så kickass spill samtidig kan være så inkpompetente til å programere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...