Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløse nettverket faller ut etter en stund!


Anbefalte innlegg

hallo

 

jeg fått meg trådløst kort i pc'n min, og alt funker bra, bortsett fra når jeg går i fra pc'n min i en stund, for (vet ikke hvor lang tid) så kobler den seg fra nettverket. da må jeg restarte pc'n for at nettverket skal funke som normalt :cry:

 

så jeg kan ikke sette store ting på lasting å bare gå, jeg må liksom sitte der hele tiden til det jeg skal ha er ferdiglastet. :dontgetit:

 

har vært ved pc'n min nå i 5 timer uten problem, og jeg vet når jeg legger meg om 10 min, og våker igjen kl 12 om 6 timer, så er nette borte. jeg synes det er så utrolig merkelig.

 

jeg har ikke lagt inn programvaren som fulgte med kortet innlagt, for da koblet den seg ut mens jeg satt på pc'n. :thumbdown:

 

har det samme kortet i den andre pc'n som er i 2. etg, og den her pc'n står i kjeller, og den funker helt som den skal :hmm:

 

HER er kortet som er problemet!

 

andre ting i pc'n:

AMD xp2500

1024 mb Twinmos ram 3200

MSI KT6V

Gainward 6600GT

 

håper det er noen som kan hjelpe meg.

 

edit. skriveleif

 

edit. en ting til, jeg har et godt signal 4av5 "pinner"

Endret av Krezzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet selv med min trådløs forbindelse. Har ikke funnet ut hvordan jeg skal hindre problemet, men har ein "enkel" løsning som fungere for meg. Jeg lar MSN Messenger stå på hele tiden. Da kobler ikke nettverket seg ut. Men MSN Messenger, i mitt tilfelle,må være på pålogget modus. Setter jeg den i noen andre modus, detter forbindelsen ut etter noen minutter. Merkelige greier, men det funker! :D

Endret av vikunja
Lenke til kommentar

åååå... når du sier det så, så glemte jeg og sette min msn til borte når jeg la meg i natt :p .. så når jeg våknet i dag tidlig så hadde jeg fremdeles nett. jauda.. men da er jeg "litt" reddet :cool:

 

men om noen har andre permanente løsninger, så blir jeg glad!

 

takk for hjelpen vikunja

Lenke til kommentar

Jeg bruker samme kort som du har uten trøbbel her. Ser på kompletts brukere at det er flere som har samme problemet som du har...

 

Fra komplett.se

-----------------------

Jag hade problem att få detta kort att fungera med de drivrutiner som följer med (tappade kontakten efter ca en halvtimme varje gång). Tydligen så är det ett problem med XP och service pack 2. Efter en uppgradering av drivrutinerna så funkar det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...