Gå til innhold

Min opplevelse av CS:S på public


Anbefalte innlegg

Ok, dont get me wrong jeg digger spillet, men noe som plager meg noe usannsynlig mye er alle noobsa..

 

Altså, jeg rusher ned midt på dd2, så kommer det en fyr løpende fra ct spawn, han skyter meg i huet. Jeg tenker "nice, han var jo god."

Så speccer jeg han.

Ikke nok med at han omtrent ikke klarer å orientere seg på mappet, det er så vidt han klarer å skyte i retningen av fienden, much less kontrollere recoilen.

 

Nytt scenario:

Her kommer jeg, med kontroll, jeg aimer på han, jeg skyter, han dør ikke så jeg gjør meg klar for en burst til, med siktet på hodet hans, men jeg dør.

Jeg speccer han, og han står da med awp i spawn og prøver å skyte en fyr nedi bspoten.

Man ser på siktet hans at han såvidt klarer å sikte inn på personen.

Fiended løper rundt, og siktet følger halvannen meter bak.

Jeg tenker "herregud han har jo null kontroll."

 

Men guess what, han ligger på toppen av lista, med 18 frags og 8 deaths.

Jeg la ikke merke til dette før han drepte meg og jeg hadde specca han en stund.

So anyway han skyter av sikkert 5 awp skudd mot fienden uten å klare å treffe, og det ser helt latterlig ut egentlig.

 

Omtrent alle jeg speccer er slik.. Noen ganger kommer det en person som er god inn, men for det meste ser man at de er noobs alle sammen.

Men det som plager meg mest er at de klarer å drepe folk.

Man ser på dem at de omtrent ikke vet hva som foregår i spillet, de bare skyter helt vilt rundt seg, men treffer faen meg i de verste gullesprayene som ikke en gang 1.6 kan slå.

 

Det er derfor jeg ikke orker å spille cs:s mye, det blir rett og slett for plagsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi de fleste oldschoolere som har spilt CS en stund hater Source, og de som "nettopp" har begynt synes Source er fett.

 

Forøvrig sånn er det å spille public i 1.6 også. Nesten.

Eller ikke?

Skjer ikke i havet at en fyr som det kan lede stats på en normal 1.6 server.

CSS er utrolig random, skyter man en i beinet kan man få HS, pga dårlige hitpoints.

Jeg syns CSS er moro det av og til, men det er rett og slett for random og lite gjennomført til at jeg bytter fra 1.6

Lenke til kommentar
Fordi de fleste oldschoolere som har spilt CS en stund hater Source, og de som "nettopp" har begynt synes Source er fett.

 

Forøvrig sånn er det å spille public i 1.6 også. Nesten.

Eller ikke?

Skjer ikke i havet at en fyr som det kan lede stats på en normal 1.6 server.

CSS er utrolig random, skyter man en i beinet kan man få HS, pga dårlige hitpoints.

Jeg syns CSS er moro det av og til, men det er rett og slett for random og lite gjennomført til at jeg bytter fra 1.6

Enig med Zezar der ja, en som er så dårlig som trådstarter beskriver kan umulig lede statsen public i cs 1.6. Dette sier som sagt bare litt om cs:s og at dette er evig langt fra bra nok til å brukes i cpl og slikt som angel munoz for en tid sida hadde tenkt til...

Lenke til kommentar
Ser dere at jeg skrev "nesten"? Så klart skjer ikke det i 1.6, men det skjer da heller ikke så ofte i Source. Dog, 1.6-serverene er også proppfulle av "n00bs".

Liker den objektive/nøytrale holdningen din Sosohal :thumbup:

 

Joda, skjønner hva du mente. Noobs er overalt, men tviler ikke på at det er flest av dem i cs:s...

 

Selfølgelig er det flest av dem i cs:s, da det spillet ikke har eksistert i et år en gang.

Lenke til kommentar

Det er jo NÅ en burde begynne og spille CS:S... det blir jo som å begynne på CS 1.6 nå det da.. Altså, Begynner en med CS 1.6 nå, er det MANGE gode folk som du møter, men hvis du begynner og spille CS:S nå, så er det flere som er på ditt nivå, og du kan da bare trene deg opp sammen med alle de andre "noobs'ene"...

 

Har jeg rett, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Det er jo NÅ en burde begynne og spille CS:S... det blir jo som å begynne på CS 1.6 nå det da.. Altså, Begynner en med CS 1.6 nå, er det MANGE gode folk som du møter, men hvis du begynner og spille CS:S nå, så er det flere som er på ditt nivå, og du kan da bare trene deg opp sammen med alle de andre "noobs'ene"...

 

Har jeg rett, eller tar jeg feil?

mja du har rett, men det finnes da noen ubergode allerede. men det har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar

btw jeg fikk en pm fra en fyr som ble sur over at jeg brukte ordet "noobs".

jeg vil bare si at jeg mener ikke dette vondt, det er bare et ord for nybegynnere.

det er bare i cs hvor folk ikke liker ordet noob, hvis du spiller andre spill kaller noobs seg selv for det med et smil om ansiktet, og ingen har noe imot og kalle hverandre det.

 

bare i cs har det blitt slikt et ulovlig ord.

 

men unnskyld til alle som ikke liker det, i meant no offence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...