Gå til innhold

Min opplevelse av CS:S på public


Anbefalte innlegg

ja.. men tenk deg hvordan det er da.

man er i et kompetitivt miljø, hvor det som er mest viktig er å være best, nesten mer viktig enn å ha det morro.

så kommer en som ikke har kontroll i det hele tatt, og skyter deg til døde.

da tenker man "fy faen det killet der var så ufortjent, jeg er jo mye bedre enn han! faen så random det skal bli når dårligere spillere dreper bedre spillere." etc..

 

har du noen gang testa spillet painkiller?

man skal være heldig om man klarer å en gang treffe verdens beste spiller.

er litt slik i quake 3 og ut2004 og..

 

hvis en spiller har gamet lenge, så eier han totalt en server, i motsetning til i cs så kan en som eier dø endel ganger, gjerne bare av gull.

man har lære å leve med dette i 1.6, men i source så virker det som om det er enklere å gulle..

 

det er jo litt min egen skyld siden jeg ikke spiller på folk på mitt nivå i source.

men i 1.6 spiller jeg på catchgamer #5, hvor omtrent ALLE er jævlig gode i forhold til hva man finner på pub.

da kan jeg bli drept uten å bli sur, for jeg vet at killet var fortjent, jeg blir aldri sur når folk som er like gode eller bedre enn meg dreper meg..

 

jaja, men nå driver jeg og leter etter css mix så vi får se :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo NÅ en burde begynne og spille CS:S... det blir jo som å begynne på CS 1.6 nå det da.. Altså, Begynner en med CS 1.6 nå, er det MANGE gode folk som du møter, men hvis du begynner og spille CS:S nå, så er det flere som er på ditt nivå, og du kan da bare trene deg opp sammen med alle de andre "noobs'ene"...

 

Har jeg rett, eller tar jeg feil?

Vel, en blir gjerne bedre av å spille med og mot bedre folk.

 

 

 

 

Og for å snakke om noe annet, er det ikke rart at man blir sinna på amatører som gjør feil, for det er gjerne de som teamflasher, blocker, camper, og gjør all mulig annen dritt.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare "mix" ?? er den en PCW med bare forskjellige spillere, eller hva?

 

Og, Jeg blir ikke sur om noen kaller meg n00b.. det skjer somregel når jeg tar noen, og når de kaller emg n00b, og jeg dreper de gang på gang på gang, så setter jeg meg tilbake, og tenker "Faen, jeg ER god jeg.."

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Tja, er selv Noob på cs:s , derimot så har jeg spilt fps i ganske så mange år.

Det som irriterer meg er spillere som blir forbannet på nye spillere, finnes ikke noe verre enn det, mange ganger så skulle man tro at de ikke husker at de selv har vært noobs.

Helt enig i dette! Nybegynnere skal man behandle med like mye respekt som de som har vert med i gamet en stund :)

 

joiltare: Det går da fint ann at folk i clan spiller mixer med andre da :thumbup:

Hva kaller du deg ingame jolt? kanskje jeg har spilt med deg? spiller du noe på bf.no's servere?

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Joltaire : Når man begynner å tenke at det er urettferdig å bli drept av en annen spiller bare fordi han er noob så må man heller begynne å tenke på å ta seg en pause, kan ikke være sundt å bli forbannet bare fordi at en eller annen spiller har fått inn et treff.

 

Personlig så spiller jeg kun for å ha det moro, av den grunn så spiller jeg ikke så ofte CS da opplevelsen ikke alltid er like gøy, opplever ofte å komme inn i brett hvor jeg ikke har nubb sjangs til å få fram våpenet før jeg er død.

Lenke til kommentar
Hm, fikk tilbud om MIX i natt... men takket nei, orket ikke :p

BTW: Er det noe artig med mix da, når man er vant til og spille public? har en liten følelse av at på mix og PCW og CW så er alt liksom så überseriøst..

Faktisk ikke - er en slags tilvenningssak. Du må nesten regne med å få en del kjeft når du ikke kjenner 100 % til konseptet også. I tillegg kommer du til å hate public mer og mer jo mer vant du blir til å spille PCW-er. Er ikke fett å spille med folk man ikke kjenner heller.

Lenke til kommentar

greit nok at cs er random, men spiller du 1.6 på en bra server treffer du i det minste noenlunde slik du skal, mens css tar random til et helt nytt nivå.

 

spiller du cs 1.6 public møter du som oftest "teh no brain all aim" spillerne som spiller med 1.337 i sens og small crosshair :> (lav sens da, kommer litt ann på skjermkortet\hz og mus\drivere)

 

 

mens i css møter man som oftest "teh letz go random and spray whole town!1111"

 

 

Greit nok at cs skal være litt random, men når hitboksene er helt uberegnelige og rekylen er helt uberegnelig blir det for mye av det gode.

Lenke til kommentar

Har du noen gang tenkt på at det er sikkert mange der ute som irriterer seg over ting du gjør, og de oppfatter deg som en NOOB.

 

kansje du har en dårlig dag. kansje du er frustrert eller opptatt sitter i tlf, hva vet jeg... men tenk etter før du som tydlig vis er så forbanna god skal klage på alle "NOOBSA"

skal eie deg any day

 

SALSA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...