Gå til innhold

Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-09-15 23:40, ^MonEy^ skrev:

Noen andre som er dypt skuffet over at de trådløse Musene til logitech bruker MEGET mye batterier!!

Bytter batterier 2 ganger i måneden på min Logitech cordless Mouseman Wheel.

Er detta normalt forresten?!?!

Det første settet med batterier hadde jeg i ca 3 måneder!!



 

Jeg har en vanlig cordless og en trackball, bytter ca hver 5 uke +/- noen dager.

Lenke til kommentar

Min cordless optical går gjennom et sett ladebatterier på fire uker, mens et sett duracell ultra m3 går på litt under to måneder. Dette er innefor spesifikasjonene for musen, viss du regner inn hvor mye jeg egentlig bruker jævelen. Strømnivået er beregnet ut fra 8-timers dag, med pauser innimellom...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2001-09-15 23:40, ^MonEy^ skrev:

Noen andre som er dypt skuffet over at de trådløse Musene til logitech bruker MEGET mye batterier!!

Bytter batterier 2 ganger i måneden på min Logitech cordless Mouseman Wheel.

Er detta normalt forresten?!?!

Det første settet med batterier hadde jeg i ca 3 måneder!!



 

Jeg har også dette problemet.....jeg fatter det ikke....det ekke bare batteriet som er problemet......når jeg spille så stopper plutselig musa.....et lite sekund....og så negynner den å funke igjen.....det er jævla plagsomt når jeg f.eks spiller counter strike!!!!`=(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+1374861

selv har jeg prøvd en del forskjellige modeller optisk og ikke optisk.

jeg syns selv ikke optisk er best til gaming selvom de optiske nå begynner å bli rimelig stabile.

 

Logitch vil jeg anbefale GamingMouse og Pilot (gamle modellen) til gaming.

BoomSlang er jo også svært kjent men den er dessverre ikke så god spørr du meg. de fleste proffene har en Logitech @ the moment (prater jeg om Q3 & CS - fps¨gaming).

 

kjør gamingmouse + everglide musematte

eller pilot (gamle) + everglide musematte

go kulemus sier bare jeg! ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har everglide attack (quake3 modellen).. Jeg bestillte gaming musa sammen med jabbe. Pokker hvor blir det av den? Det tar lang tid å sende to mus ja. Veldig vanskelig jobb. Hater online data shopping. Alle butikker suger untatt komplett.no. Nå blir det q3 og cs spilling for pokker!

Lenke til kommentar

Gaming mouse fungerer UTMERKET på Icemat! Har hatt Icemat'en min i 6 måneder nå, og er meget fornøyd. Og tro meg: det skal MYE til for at den knuser. Jeg har mange ganger slått musen hardt ned i icemat'en (gale meg!), og vanligvis er det musen som får gjennomgå. Icemat'en er fremdeles god som ny.

Lenke til kommentar

Vel. Jeg har ikke sett nøye etter, men har ikke lagt merke til noen form for riper. Dessuten er jo ikke glasset fullstendig blankt og polert, men ar en mer ru overflate (ellers ville jo ballen bare sklidd). Dermed ikke like lett å se riper i den. Alle jeg vet som bruker Icemat er meget fornøyd med den. Men jeg kan godt tenke meg at en everglide også fungerer bra for den saks skyld. Men vanlig musmatte vil jeg aldri mer skaffe meg. Huff! Nå er det bare å spraye på litt vinduspuss på musmatten, og den blir ren og pen igjen. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg bruker everglide matta, har brukt den i nesten et år nå og er meget fornøyd med den. Men jeg har ikke hatt noen god opplevelse med min gamle

Logitech Cordless Mouseman Wheel, hver gang jeg spillte cs eller aq så lagga det! vil ikke anbefale denne musa til noen! nå bruker jeg razor boomslang 2000 + everglide!!! dette er en bra kombinasjon i alle spill!!! å laggingen er borte!!!! :smile:

Lenke til kommentar

Ordet "lag" behøver ikke nødvendigvis å være relatert til Internett når det brukes. Det er jo som kjent et engelsk ord, og det oversettes slik:

 

Lag - som kommer etter, etternøler, forsinkelse.

 

Men kanskje det av og til kan være greit å faktisk bruke norske ord en gang i blant? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...