Simon88 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Nokon som kan anbefale meg eit godt og bruktbart gratis dvd-avspillingsprogram? Og gi meg linken?
Simon88 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 ok.. Men nokon som veit om eit program som heite noko sånt: Power Dvd ,, eller noko liknande?
miCro Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 PowerDVD er en av de beste dvd-avspillingsprogrammene på markedet. Jeg bruker det selv og er veldig fornøyd hittil. Men du ba om et gratis program, noe PowerDVD desverre ikke er.
Simon88 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 ok. Men kan ikkje du anbefale meg eit program?
th-3 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 VLC er visstnok veldig bra. http://www.videolan.org/mirror.php?mirror=...0.8.1-win32.exe
Simon88 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 eg prøver med det no, men eg får ikkje til å spille av dvd filmen... hmm. Nokke spesielt eg må gjere?
miCro Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Media Player Classic fungerer også fint til å spille av dvd'er. Jeg bruker det som en del av K-Lite Mega Codec Pack, så jeg vet ikke om MPC klarer å spille av dvd'er orginalt.
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 eg prøver med det no, men eg får ikkje til å spille av dvd filmen... hmm. Nokke spesielt eg må gjere? Får du noen feilmld?
GeirGrusom Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er fullstendig latterlig at du betaqler for en DVD spiller til PC-en, men du må betale for en DVD-dekoder, derfor bruker jeg codec pack med DVD-dekoder og Windows Media Player.
Zapking Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Haha er ikke så veldig vanskelig å skaffe seg PowerDVD fullversjon da.....
miCro Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er fullstendig latterlig at du betaqler for en DVD spiller til PC-en, men du må betale for en DVD-dekoder, derfor bruker jeg codec pack med DVD-dekoder og Windows Media Player. Jeg har ikke betalt et øre for PowerDVD, om det du skrev var ment til meg.
mi_R16 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvordan funker alle disse forskjellige programmene med 5.1 lyd? Har brukt MSI DVD 5.1 lenge og det har fungert utmerket.. Men hin dagen når jeg byttet ut p4 1.8 cpuen til 3.0 ghz ville ikke MSI DVD spille dvder lenger. Funker fint med andre filer som avi og mpg osv, men med en gang den prøver en VOB fil blir det program error. Prøvde å reinstallere programmet men det hjalp ikke. Har prøvd før med POWER DVD men hver gang jeg startet programmet restartet pcen bare. Må ha et nytt program, men hva støtter skikkelig flerkanalers lyd?
Simon88 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 (endret) nei, eg får ikkje opp noko feilmelding med VCL playeren... men den nekter å opne dvd cd'er, kommer ikkje opp noko som helst... Det som er problemet med Windows media player (10) er at eg ikkje får valt subtitle.. eg innstalert denne codec packen: Codec pack Nokon som veit kva eg må gjere ? Endret 24. juni 2005 av Simon88
_Adler_ Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er fullstendig latterlig at du betaqler for en DVD spiller til PC-en, men du må betale for en DVD-dekoder, derfor bruker jeg codec pack med DVD-dekoder og Windows Media Player. Jeg har ikke betalt et øre for PowerDVD, om det du skrev var ment til meg. Altså det trenger ikke å være en piratkopi. PowerDVD pleier av og til å følge med i programvarepakken hvis man f.eks. kjøper seg en dvd-brenner Jeg bruker selv PowerDVD og av og til også VLC. Simon88: Har du installert XP Codec pack og det virker fremdeles ikke? Hva med å prøve K-Lite Mega Codec Pack, da følger det som sagt også med MediaPlayer Classic. røv det og si i fra om det funker da.
Simon88 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 ja, eg har instalert XP codec pack! Det funker å spille av, men får ikkje velge subtilte som sagt!!! Men eg skal prøve den siste patchen du nemnte!
miCro Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er fullstendig latterlig at du betaqler for en DVD spiller til PC-en, men du må betale for en DVD-dekoder, derfor bruker jeg codec pack med DVD-dekoder og Windows Media Player. Jeg har ikke betalt et øre for PowerDVD, om det du skrev var ment til meg. Altså det trenger ikke å være en piratkopi. PowerDVD pleier av og til å følge med i programvarepakken hvis man f.eks. kjøper seg en dvd-brenner Jeg bruker selv PowerDVD og av og til også VLC. Nettopp. Det i alle fall slik jeg kom i besittelse av PowerDVD, bare så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå