Gå til innhold

[GTA]Cheats: Bra? ikke?.. bruker du ? eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ikke koder for å komme meg videre, men det er artig å leke seg med diverse biler/fly, og da er det greit med spawnkode. Ellers syns jeg å bruke småjuksete metoder på å skaffe seg penger (hesteveddeløp der man loader hvis man taper) er like teit som å jukse.

Enig i at det ødelegger spillet, men folk har kjøpt spillet, så de bestemmer selv hvordan de vil bruke det.

Lenke til kommentar

Å jukse i eit Grand Theft Auto spel før du er 100% ferdig er fy skam :nei:

 

Men å had det morro med koder i etterkant er for min del eit must. Eit spel med så stor frihet er det perfekte spel for å "kødde" rundt med koder. ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Brukte juksekoder i spill det gjorde jeg da jeg var 10 år og satt og spilte wolfenstein3d (mil) og doom(idkfa og iddqd). Hehe husker dem enda.

 

Slutta med cheats da. Om jeg jukser i spill nå er det etter at jeg har fullført spillet. Har jeg brukt 500 kr på et spill, vil ha maks ut av det, og å labbe rundt i udødlighetsmodus er ikke å utnytte potensialet til et spill :yes:

 

Mener nå jeg :thumbup:

 

Edit: gjett hvem som kom på besøk

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke koder når jeg spiller. Gjordet det før på GTA3 men så spilte jeg igjennom vice uten og da fant jeg ut at jeg ikke trengte koder.

 

Men i og med at jeg mistet saven min :cry: så måtte jeg få tak i en fra dette forumet. En kom til unsetning og nå er jeg like langt som før. Eneste forskjellen er at han hadde brukt kode for å komme opp i hitman level på noen av våpnene. Ellers så er det ikke brukt koder.

 

Skulle ønske jeg kunne tilbakestilt koden han hadde satt en gang. Men det er uansett bedre en å starte spillet fra begynnelsen :yes:

Lenke til kommentar

:p

Eller lim for den saks skyld, du skulle holde nede de tre bokstavene, så fikk du fullt liv, ammo og alle nøkler. Du fikk også en skjerm som sa at du har ødelagt dine sjanser til å få en highscore. :cool:

 

Fikk også fram en skjerm av no slag når du holdte inne t, a og b. Tror det var noe reklame for Commander Keen :!:

Knakede bra spill, wolfenstein altså :thumbup:

Gta: SA er også bra, så det ikke blir så altfo mye OT :whistle:

Lenke til kommentar
:p

Eller lim for den saks skyld, du skulle holde nede de tre bokstavene, så fikk du fullt liv, ammo og alle nøkler. Du fikk også en skjerm som sa at du har ødelagt dine sjanser til å få en highscore. :cool:

 

Fikk også fram en skjerm av no slag når du holdte inne t, a og b. Tror det var noe reklame for Commander Keen :!:

Knakede bra spill, wolfenstein altså :thumbup:

Gta: SA er også bra, så det ikke blir så altfo mye OT :whistle:

Off topic: Uu, kanskje skulle teste det ja. Har faktisk Xp versjon av Wolfenstein, det fulgte med en sånn boks med Return to castle Wolfenstein Special Edition.

 

On topic: Cheats er helt kurrant når man har greid mainly the meste på Grand Theft Auto spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...