Gå til innhold

s600i lanseres i walkman versjonen w600i


Anbefalte innlegg

Sony Ericsson lanserer nå Sony Ericsson S600i spillmobilen i Walkman versjonen w600i.

 

Bilde:

w600_main.jpg

 

Det virker som om SE satser mye på Walkman og mp3-på-mobil nå for tiden. Jeg tviler ikke på at det kommer endel nye oransje walkman versjoner av telefoner fra SE.

 

Hva synes dere? Er dette kult, eller bare utgått?

Ville dere hatt en slik mobil?

 

Kilde: Unofficial Club Sony Ericsson

Endret av Freemobilesite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så nå at den bare kommer til Amerika... da er det som vanlig norge som ikke får noen spennende mobiler :(

Mobilen kommer jo til Norge og, bare med navnet S600i. Forskjellene er sikkert like små som mellom K750i/W800i.

 

Altså, vi nordmenn lider ikke et veldig stort tap her nei :)

Lenke til kommentar

hmm, men kanskje folk er intr. i walkman modellen, og vil gå for den som en mp3-telefon ved siden av at den er en spilltelefon, altså en ultimat ungdomstelefon som kombinerer både spill og musikk... men så kommer jo batteriet også..

 

men likevel, her i Norge får vi sjelden noen special editions eller andre spennende modeller..

Lenke til kommentar
Ja, det må man si er en stor forskjell. Jeg glemte at S600i ikke har støtte for minnekort (typisk SE), så da tenkte jeg at forskjellen blir hvilket minnekort som er bundlet med.

 

Men da er det altså på internminnet som er økt :)

Før du svarer på ting arehei burde du sette deg litt inn i hva det faktisk er du svarer på!

Er så lei alle de små "stikkene" du sender til SE og Samsung, vet du synes Nokia er fantastisk, og deg om det!

Men ikke vær så blind er du snill...

:thumbdown:

 

SE har blitt kjent for å lansere flere best selgere på high end skalaen, og det er det de fleste tenker om SE, bra mobiler med mest mulig teknologi.

Samsung er kjent for sine klapp mobiler, stilige - med ikke fullt så stilige innhold...

Begge disse merkene forsøker nå dreie seg vekk fra dette.

For SE betyr det å lansere flere mid og low end mobiler.

For Samsung sin del betyr det å lansere smart mobiler, som skal konkurrere med S60, og lansere flere high end mobiler, men fremdeles i et stilig skall...

 

S600 er en ungdomsmobil, og er mer en gaming mobil enn en mp3 spiller.

Minnekort utvidelse gjør en mobil mer kostbar, og ikke minst koster MS pro duo endel penger...

 

Så ikke vær skuffet eller hets SE eller andre merker om de ikke lanserer revolusjonerende mobiler hver eneste gang.

Et merke må og bør tilfredstille alles behov, og de spenner fra det billigste til det dyreste.

Jeg personlig foretrekker high end, men ikke alle er som meg eller deg arehei...

Husk det neste gang du er inne på en topic som omhandler SE eller andre merker, du MÅ ikke hetse det hver eneste gang-ok?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Før du svarer på ting arehei burde du sette deg litt inn i hva det faktisk er du svarer på!

Helt enig. Jeg bør ikke uttale meg om noe jeg ikke vet noe om, og prøver å sjelden gjøre det og. Skriver jeg noe som er feil er det selvfølgelig bare å rette på meg så er jeg den første til å innrømme det.

 

Er så lei alle de små "stikkene" du sender til SE og Samsung, vet du synes Nokia er fantastisk, og deg om det!

Men ikke vær så blind er du snill...

Jeg vet ikke hvilke "stikk" du sikter til, og uten eksempler er det vanskelig å ta stilling til hva du egentlig mener med det der. Jeg synes ikke Nokia er fantastisk, men enkelte av deres mobiler er det, i likhet med enkelte av bl.a. SE, Siemens og Samsungs mobiler.

 

SE har blitt kjent for å lansere flere best selgere på high end skalaen, og det er det de fleste tenker om SE, bra mobiler med mest mulig teknologi.

Hvordan kan du uttale deg om hva de fleste tenker om SE? Mener du da i Norge eller på verdensbasis? På verdensbasis er SE nummer 6. Det er derfor vanskelig å se på dem som bestselgere.. De har veldig få modeller, og da er det naturlig at når de selger det antallet de gjør så blir det mange salg per modell.

 

Samsung er kjent for sine klapp mobiler, stilige - med ikke fullt så stilige innhold...

Nok en gang, hvordan kan du som enkeltperson uttale deg om hva Samsung er kjent for generellt?

 

Begge disse merkene forsøker nå dreie seg vekk fra dette.

SE prøver altså å dreie seg vekk fra å ha "bra mobiler med mest mulig teknologi"? Høres genialt ut. (ironi ja)

 

For Samsung sin del betyr det å lansere smart mobiler, som skal konkurrere med S60, og lansere flere high end mobiler, men fremdeles i et stilig skall...

Hvis Samsung skal konkurrere med S60 er det jo rart at de selv utgir S60-mobiler.

 

S600 er en ungdomsmobil, og er mer en gaming mobil enn en mp3 spiller.

Minnekort utvidelse gjør en mobil mer kostbar, og ikke minst koster MS pro duo endel penger...

Har aldri sagt noe annet. W600a derimot er en musikkmobil og bør ha støtte for minnekort. Det at MS Pro Duo er dyrt skal vel ikke tale i fordel for SE?

 

Så ikke vær skuffet eller hets SE eller andre merker om de ikke lanserer revolusjonerende mobiler hver eneste gang.

Hvis jeg ikke får lov til å være skuffet synes jeg du tar fra meg en ganske grunnleggende rettighet. Om jeg ikke får lov til å ha en mening heller blir det enda verre.

 

Et merke må og bør tilfredstille alles behov, og de spenner fra det billigste til det dyreste.

Helt enig. Her skuffer SE, da de rett og slett ikke har noen mobiler helt på toppen, men blir forhåpentligvis bedre utover året med S700i sin oppfølger og UIQ3-mobiler.

Lenke til kommentar

 

 

 

SE prøver altså å dreie seg vekk fra å ha "bra mobiler med mest mulig teknologi"? Høres genialt ut. (ironi ja)

 

Det er jo som Mercedes.

De lager mercedes a-klasse, for å få større marked.

Så har de noen tabber, som Vito.

 

Har aldri sagt noe annet. W600a derimot er en musikkmobil og bør ha støtte for minnekort. Det at MS Pro Duo er dyrt skal vel ikke tale i fordel for SE?

 

Det SE skal ha ros for, er at de gav ut teknologien til opensource, så man kan bla.a. kjøpe scandisk minnebrikker.

Det er ikke alle som trenger mye musikk på mobilen, spørs på hvem den skal appelere til.

 

Hvis jeg ikke får lov til å være skuffet synes jeg du tar fra meg en ganske grunnleggende rettighet. Om jeg ikke får lov til å ha en mening heller blir det enda verre.

 

Hans mening, var at han var skuffet over ditt utsagn.

Ergo, per. def. må han vel lov å ha den meningen, om du mener du skal få lov å ha mening om å være skuffet?

 

...Her skuffer SE, da de rett og slett ikke har noen mobiler helt på toppen...

 

Tror det var en egen S700I i utlandet, med 3G. Med mindre jeg tar feil da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har aldri sagt noe annet. W600a derimot er en musikkmobil og bør ha støtte for minnekort. Det at MS Pro Duo er dyrt skal vel ikke tale i fordel for SE?

 

Det SE skal ha ros for, er at de gav ut teknologien til opensource, så man kan bla.a. kjøpe scandisk minnebrikker.

Det er ikke alle som trenger mye musikk på mobilen, spørs på hvem den skal appelere til.

Ja. Hadde de ikke laget opensource på minnekortet sitt (Sony altså, ikke SE om du skriver) hadde det blitt enda dyrere enn det er den dag i dag. MSD har garantert noen fordeler, men jeg må si jeg bedre liker løsninger med SD- eller MMC-kort.

 

Hvis jeg ikke får lov til å være skuffet synes jeg du tar fra meg en ganske grunnleggende rettighet. Om jeg ikke får lov til å ha en mening heller blir det enda verre.

 

Hans mening, var at han var skuffet over ditt utsagn.

Ergo, per. def. må han vel lov å ha den meningen, om du mener du skal få lov å ha mening om å være skuffet?

Den der skjønte jeg ikke mye av, men klart at Bmwm3 også har krav på å ha sin egen mening :)

 

...Her skuffer SE, da de rett og slett ikke har noen mobiler helt på toppen...

 

Tror det var en egen S700I i utlandet, med 3G. Med mindre jeg tar feil da.

Her sikter du nok til S710a. Den finnes kun i amerika og kommer med støtte for EDGE også, men ikke 3G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...