Gå til innhold

Hva er ditt syn på rasisme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha så det er greit hvis en gjeng somaliere dreper en nordmann pga han ikke liker somaliere?

 

Har jeg sagt at det er greit at en gjeng somaliere dreper en nordmann for ikke å like somaliere? Nei, det har jeg ikke. Har jeg gitt uttrykk for at jeg hadde skjønt et slikt drap? Ja, det har jeg.

 

Var det noen plass du datt ut?

 

Tror du somaliere digger nordmenn eller? Er sikker på at de er minst like rasistiske som nordmenn er..

 

Jeg tror det er like mange forskjeller somaliere seg imellom, som det er oss nordmenn imellom.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg holde kjeft.. jeg hater somaliere for alltid, hva andre synes om det driter jeg i.. jeg har min grunn

 

FOrresten jeg liker ikke innleggen du har skrev i toppen, det er respektløst mener jeg..

Tror du ser selvmotsigelsen jeg. ;)

 

Men deg og din egen tragedie om det.

Lenke til kommentar
jeg og mitt problem.. men du angrep min venn med "vis din venn delte samme holdning, begynner jeg å skjønne hvorfor han ble tatt av dage."

er umoralsk..

Noen ville sagt cause and effect, men allikevel. :shrug:

 

Langt bedre enn å rakke ned på en gruppe mennesker for hva noen andre har gjort.

Lenke til kommentar
velfortjent spør du meg

Å være av samme rase og kultur er ikke velfortjent.

 

Som jeg sa: For å gjøre det enklere... hvis jeg kommer hjem til deg og banker din mor sønder og sammen, vil du da begynne å mislike nordmenn pga det jeg har gjort?

Lenke til kommentar
velfortjent spør du meg

Å være av samme rase og kultur er ikke velfortjent.

 

Som jeg sa: For å gjøre det enklere... hvis jeg kommer hjem til deg og banker din mor sønder og sammen, vil du da begynne å mislike nordmenn pga det jeg har gjort?

da hater jeg deg, og folk rundt deg :thumbdown: neida.. det var bare kødd.. men jeg ahr egentlig flere grunner.. det angår deg ikke, din troll :p

Lenke til kommentar

er litt rasist selv, ganske enkelt fordi når man går i byen eller tar bussen og bussen er stappa med folk hvorav 5 er hvite og noen av de peker på deg og ler uten at du skjønner hva de snakker om, men vet at det er deg...

De verste er de som klager på skatten i norge, vel de kan til helvete se og pelle seg ut hvis det er så ille her da! Blir irritert over snylterne som kommer hit til norge og sitter i en leilighet og mottar penger for ikke en dritt og likevel klager. Kast dem ut alle som en.

Men afrikanere, polakker osv kan få bli for de gjør en innsats for norge.

 

Og en ting til, jeg er nesten sikker på at dere ikke ville hatt en pakistaner som tannlege. ALDRI hadde jeg godtatt det iaffal...

Lenke til kommentar
velfortjent spør du meg

Å være av samme rase og kultur er ikke velfortjent.

 

Som jeg sa: For å gjøre det enklere... hvis jeg kommer hjem til deg og banker din mor sønder og sammen, vil du da begynne å mislike nordmenn pga det jeg har gjort?

da hater jeg deg, og folk rundt deg :thumbdown: neida.. det var bare kødd.. men jeg ahr egentlig flere grunner.. det angår deg ikke, din troll :p

Skjerp deg da "andre_goaaal"

 

Hvis du bare skal sitte her og låse deg og ikke høre på forslag og BARE være imot det "kag" sier kan du jo bare gå...

 

Vi skulle diskutere noe seriøst her! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...