MalvinP Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde et item til salgs på AH i gadgetzan, med 125g som start bid og ikke noe buyout. Så at noen hadde byd opp i 130g, men da jeg fikk pengene i posten var det bare 106g. Jeg trodde det var en bugg å skrev til GM, hvor jeg fikk en standar beskjed tilbake om at siden AH i gadgetzan kan brukes av begge sider kommer det en extra gebyr ved salg. men over 24g i gebyr sysnes jeg var vel mye Konklusjon: Ikke nok med at det nesten ingen som bruker AH i Gadgetzan er det svin dyrt å selge ting der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 er vel 15 % av det du selger som går til gadgetzan, hvordan ellers tror du de hadde holdt det åpen 24/7? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Er selvfølgelig fordi det ikke skal utkonkurrere Ironforge og Ogrimmar. Det ville det nok gjort dersom prisen var lik, med tanke på at markedet er dobbelt så stort. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Goblins er jo skamgjerrige i tillegg Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Tror nok ikke det ville utkonkurrert ah i noen av hovedstedene, folk flest vet ikke om dette gebyret, men likevel selger de ikke ting på ah i gadgetzan... Det er for langt borte fra alt annet til at det kunne blitt mulig... Edit: Skriveleif Endret 21. juni 2005 av Øyh Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 beklager for offtopic, men hvordan blir det å selge på en "nøytral" AH? Når horde og alliance er på ett sted? Blir en ganka eller er det ett "forbud" mot angrep? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Det er vel som i Booty Bay/Ratchet, at man har vakter som karnøfler angriperen. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Solgte en epic på orgrimmar ah for 120g, men jeg fikk bare 115 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 så tar orgimmar 5% av det du selger den for så får du igjen depositumet, det det koster å legge ut itemet. Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 det er vel omtrent bare lightforge settet man selger i gadget. og annet int plate/weapon stuff. /flirt Malvinp Lenke til kommentar
notorled Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Og da selfølgelig Elements. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Pengene Alliance får fra Gadgetzan AH brukes for å gi deg 10% avslag på mount når du er honoured. Samme med Horde. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 er vel 15 % av det du selger som går til gadgetzan, hvordan ellers tror du de hadde holdt det åpen 24/7? Hvor blir det av disse pengene? Blir de bare borte som en slags straff? Eller blir de delt utover alle wow enemyes? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 er vel 15 % av det du selger som går til gadgetzan, hvordan ellers tror du de hadde holdt det åpen 24/7? Hvor blir det av disse pengene? Blir de bare borte som en slags straff? Eller blir de delt utover alle wow enemyes? Se posten min ovenfor. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Alle disse avgiftene (og ting som mounts) er vel der for å suge litt penger ut av økonomien og hindre inflasjon. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Virkelig økonomisystem jo! kansje norge kunne lært litt av blizzard.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) kansje norge kunne lært litt av blizzard.. Ja, spesielt Norge som ble kåret til verdens best økonomisk styrte land. Endret 30. juni 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 kansje norge kunne lært litt av blizzard.. Ja, spesielt Norge som ble kåret til verdens best økonomisk styrte land. hehe word! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 kansje norge kunne lært litt av blizzard.. Ja, spesielt Norge som ble kåret til verdens best økonomisk styrte land. De regnet ikke med Azeroth... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå