Gå til innhold

Er Battlefield 2 lansert?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til du som spiller med 15-30 fps, dette er jo helt villt. Kom deg opp 50fps så er det dugandes.

Og så vil jeg bare rope varsko til alle som spiller et cracka BF2 online- Sjansen ligger der for at du kan bli HW banna 4 life, og da hjelper ikke ny ip eller nytt spill,

Spillet kommer 23Juni, selv om Demoen viser 24.

PB vil ta seg av gutta som jukser og spiller cracked etterhvert.

Sjansen er heller liten for at du får en CD med used CD key her i norge.

Kjøp spillet og join en klan, da vil du få optimal spillnytelse.

Vi søker forøvrig noen fler gutter (over 18år) .. registrer deg på www.tllclan.com/forum

eller gi meg beskjed på mail eller msn: [email protected]

Endret av talgmar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og så vil jeg bare rope varsko til alle som spiller et cracka BF2 online- Sjansen ligger der for at du kan bli HW banna 4 life, og da hjelper ikke ny ip eller nytt spill,

Og hvordan mener du det skal foregå egentlig? Mener du at spillet vil hente ut info om din maskin (BIOS serienummer, MAC-adresse osv) og sende dette med under innlogging? Aldri hørt om det selv, men det ville vel være vanskeligst å komme seg unna. MAC-adressen ville vel være mer vanlig, men da kan du jo kjøpe nytt nettkort, eller bare kjøre software som endrer den.

Generellt så er det vel litt vanskelig å banne på HW.

Skrevet

Vel hvis du cheater/hacker selve softwaren til Punkbuster så vil du få en såkalt "Hardware-Ban".

Vet ikke helt om talgmar mente akkuratt dette..

Og hvorfor dere blander HW & BF2 skjønner jeg ikke, å snakke om "fy fy" versjoner av spill før dem kommer ut er ingen ny sak...

Skrevet (endret)
Forskjellige release datoer vel mest pga. tilpassning av produktet.

USA f. eks har bare 1 språk; Engelsk.

Mens Europa har mange forskjellige språk som MÅ ha spillet på sitt språk(Fransk,Tysk osv)

Klag på de som ikke kan Englesk!

Så vidt jeg har sett finnes det en server "crack" patch ute som folk med "fy fy" versionen kan spille på.

Jeg tror alle disse serverene dere prøver er "cracked" ettersom ikke mange har original versionen enda?

Er berre å overstte det før det lanseres vel. Dei 2 dagane forskjell kan eg ikkje innbille meg har så mykje med oversetting å gjere.

Er det så vanskeleg å oversette det mens spelet blir produsert?

Endret av zeph
Skrevet (endret)
Jeg har lest alle postene dine. Og om du hadde lest min ene post, så ser du at jeg sier at det er ikke uvanlig at en crack ikke fungerer for ALLE, som jo betyr at den kan fungere for noen, og ikke for andre. Så om den da fungerer for faren og broren din, så betyr jo det da at de har annen hardware/drivere som fungerer bedre med denne cracken enn det ditt oppsett gjør.

Dette synes jeg høres veldig, VELDIG urimelig ut.

Før fikk jeg tak i ALLE spillene mine brent med crack og hele pakka. Funket det ikke hos meg med èn crack, funket det ikke hos kompisene heller. Det har heller aldri vært motsatt, funket cracken til meg, funket den til kompisene.

EDIT: For å komme tilbake til saken. Har spilt BF2 litt på broren sin PC nå, og jeg må si at sinleplayer delen er elendig som alltid før.

10 maps (ikke 12 i singleplayer!), hvorav alle er 16-spiller-brett (du kan ikke velge høyere) som du spiller på, mot boter. Det finnes KUN Instant Battle.

Brettene er små, VELDIG små (16-spiller versjonene av hvert brett).

Det er utrolig lite du kan velge mellom av instillinger, slik som tid, antall "tickets" osv.

Dessuten er AI'en, som EA skrøt av siden de hadde laget botene fra scratch denne gangen, pissdårlig. Du kan bli commander og ordre de forskjellige NPC-lagene rundt omkring.

De sier "Roger That" eller "Yes Sir", etc, men utfører sjelden eller aldri en ordre.

Det er egentlig som å spille mot en vegg. En høy og bred murvegg.

Triste, triste saker. For de som gledet seg til å endelig få spilt litt engasjerende BF-singleplayer: Glem det! Dette er dårligere laget enn BFV's singleplayer!

Jeg sier ikke dette bare for å vise et poeng! Det er faktisk sant!!

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Eg lasta ned, cracka og spelte Halo på PC når det kom ut. Fant fort ut at det ikkje var verdt pakninga det kom i. Er ganske sikker på at det finnes mange andre med samme erfaring. Årsak? At det blir lansert i USA før Europa.

Skrevet
[iC,21/06/2005 : 13:10]Dette synes jeg høres veldig, VELDIG urimelig ut.

Før fikk jeg tak i ALLE spillene mine brent med crack og hele pakka. Funket det ikke hos meg med èn crack, funket det ikke hos kompisene heller. Det har heller aldri vært motsatt, funket cracken til meg, funket den til kompisene.

Vel, jeg har opplevd det flere ganger faktisk. Men nok om det ja :)

Triste, triste saker. For de som gledet seg til å endelig få spilt litt engasjerende BF-singleplayer: Glem det! Dette er dårligere laget enn BFV's singleplayer!

Jeg håper egentlig ingen kjøper det med tanke på å spille singleplayer. BF er et multiplayerspill, ferdig med det. Du kan kanskje lære deg å håndtere helikoptere, fly osv litt i singleplayer, men skal du nyte spillet må du jo spille online/LAN!

Dog noe merkelig at du ikke kan velge mer en 16 playermaps da :ermm:

Skrevet

Jeg håper egentlig ingen kjøper det med tanke på å spille singleplayer. BF er et multiplayerspill, ferdig med det. Du kan kanskje lære deg å håndtere helikoptere, fly osv litt i singleplayer, men skal du nyte spillet må du jo spille online/LAN!

Og den gode mini-LAN muligheten i '42 og 'Nam er helt vekk, når botene er borte.

Jeg kan ikke forestille meg at det blir morsomt å komme på et av de LANene da vi er 5-8 folk, og spille BF2 4on4. Det er kjedelig nok å spille mot 8 boter. :cry:

Ja du har temmelig rett, det er meget snodig at du ikke i det hele tatt kan spille på de andre brettene i singleplayer. Lurer på hvorfor de gjorde det slik :hmm: (hastarbeid? Trolig, trolig).

Altså, de sa at det skulle bli en god singleplayer del, da må de for faen klare å holde det!

Om de ikke en gang klarer å fikse en historie del, så må de i allefall klare å gjøre alle brettene spillbar med boter - FOR F***! :realmad:

Egentlig, så langt vil jeg si at BF2 faktisk er DÅRLIGERE enn BFV!

Det er mye bedre grafikk og teamplay-funksjonen med squads og greier er helt fenomenalt (sa jeg ikke fenomenal? Da sier jeg det: Fenomenal!), men følgende

ting trekker også mye ned:

-Elendig menysystem (tar LAAAANG tid å søke opp servere, går ikke an å kopiere og lime inn IP adresser fra MSN, Xfire, Word, osv osv, inn i "Find Server")

-Omtrent ingen historie (brett har mer eller mindre absolutt ingen ting med hverandre å gjøre)

-Få brett (12 i multiplayer, hvert har 3 versjoner; 16-, 32- og 64-versjonen)

-Sykt, SYKT dårlig AI

-Få maps å velge i på singleplayer

-Singleplayer generelt amatørmessig laget

-Mye dårligere (og mye mer kravstor) grafikk enn det som ble lovet

-Mindre våpen å velge i enn i BFV

-Horribelt dårlige, "bomsikre", og uinteressante våpen

-Masse lags når man spiller på nett (nesten alle servere lagger litt av og til - spiller man på USA-servere får man 150-250 ping)

-Diverse bugs (man kan bli drept ved å røre lillefingeren på en tanks eller en motorbåt som beveger seg i 0.5km/t)

Men igjen, de som har spilt multiplayer vet at det er helt sykt konge, men det trenger nok 2-5 oppdateringer før jeg vil si meg fornøyd, ja.

Skrevet (endret)
[iC,21/06/2005 : 15:21] Altså, de sa at det skulle bli en god singleplayer del, da må de for faen klare å holde det!

Om de ikke en gang klarer å fikse en historie del, så må de i allefall klare å gjøre alle brettene spillbar med boter - FOR F***! :realmad:

Egentlig, så langt vil jeg si at BF2 faktisk er DÅRLIGERE enn BFV!

Det er mye bedre grafikk og teamplay-funksjonen med squads og greier er helt fenomenalt (sa jeg ikke fenomenal? Da sier jeg det: Fenomenal!), men følgende

ting trekker også mye ned:

-Elendig menysystem (tar LAAAANG tid å søke opp servere, går ikke an å kopiere og lime inn IP adresser fra MSN, Xfire, Word, osv osv, inn i "Find Server")

-Omtrent ingen historie (brett har mer eller mindre absolutt ingen ting med hverandre å gjøre)

-Få brett (12 i multiplayer, hvert har 3 versjoner; 16-, 32- og 64-versjonen)

-Sykt, SYKT dårlig AI

-Få maps å velge i på singleplayer

-Singleplayer generelt amatørmessig laget

-Mye dårligere (og mye mer kravstor) grafikk enn det som ble lovet

-Mindre våpen å velge i enn i BFV

-Horribelt dårlige, "bomsikre", og uinteressante våpen

-Masse lags når man spiller på nett (nesten alle servere lagger litt av og til - spiller man på USA-servere får man 150-250 ping)

-Diverse bugs (man kan bli drept ved å røre lillefingeren på en tanks eller en motorbåt som beveger seg i 0.5km/t)

Det er en del bugs ja, men å si at det er dårligere enn forgjengerne er vel å ta litt hardt i? Vent med å dømme spillet til etter du har kjøpt det, og etter at den første patchen kommer.

Skru også litt ned på koffeininntaket, det finnes tross alt verre ting her i livet enn småfeil i et spill du ikke en gang har betalt for. Makan... Slett det nå bare hvis du mener at det er så himmla dårlig!

Nå i ettertid ser jeg jo også at mange av (-) punktene du kommer her er helt latterlige! At man får godt over 100 i ping på servere i USA er vel ikke noe nytt?

Det er flere klasser og flere våpen i bf2 enn i bfv, og det er heller ikke særlig kravstort, det er bare mye gammel hw der ute.

Endret av OpusNR1
Skrevet

Jeg syntes piratkopiering er greit, sålenge det skjer i kontrolerte former, folk kjøper spillene de liker og bruker kun warez til å evaluere spillene om de er verdig for kjøp. Derimot å skryte av at man kommer inn på Online servere med "cracka" versjon blir for dumt.

Oppfordrer hvertfall alle som liker spillet og spiller piratkopien til å kjøpe det...

Skrevet (endret)
Til du som spiller med 15-30 fps, dette er jo helt villt. Kom deg opp 50fps så er det dugandes.

Spillet kommer 23Juni, selv om Demoen viser 24.

PB vil ta seg av gutta som jukser og spiller cracked etterhvert.

(...)

Skjønner at du vil signaliserer til folk at de absolutt må kjøpe spillet... Ingen sier noe annet! (Håper jeg)

Men den varsku'en din reagerer jeg litt på.

Det er ikke særlig smart av EA/Dice å gjøre slik du tror dem skulle gjøre. De ville aldri finne på blokere ut kundene som etter lansering godt kunne finne på å kjøpe spillet.

Det du kaller "HW-ban" er også en myte som ikke er praktisk mulig, om jeg så ikke har oversett noe nytt.

Også har PunkBuster fungert lenge på cracked spill kilent og spill server for Battlefield 1942. Men hensikten med PB har da aldri vært å detektere no-cd cracks eller servere med avslått master-server autentikasjon, men ta de som endrer spillereglene.

EA/Dice kan banne CD nøkler, og server admins kan også blokere de individuelt sammen med IP'er, men det hjelper ikke akkuratt her.

Endret av Fury
Skrevet (endret)
[iC,21/06/2005 : 16:21]

-snip-

Synes du virkelig bør roe deg ned et par hakk nå. Du syter og klager over et spill som du ikke en gang har betalt for?

Og når ble det vanlig at servere i USA _IKKE_ gav 150+ ping til klienter i Norge?

Endret av Pytagoras
Skrevet

Angående det med servere: Jeg har mang en gang spilt spill som CS, CS Source, Soldier Of Fortune II, Battlefield 1942 og Halo på Amerikanske servere, og har aldri opplevd en generell ping som ligger stabilt på høyt nivå.

Angående dette med "sutringa", så kan det feiltolkes litt.

Jeg har spilt demoen på nett dag ut og natt inn, og er helt lamslått over hvor konge det er!

Multiplayeren redder spillet på alle mulige negative punkter, men like vel er singleplayer delen helt horribelt dårlig.

Jo, OpusNR1, BF2 ER dårligere enn BFV, men det er bare når det gjelder singleplayer.

BFV hadde ikke en god singleplayer, men der kunne du i det minste velge ting som antall boter, hvor lang tid spillet skulle vare, "antall tickets", antall fiender kontra venner, osv.

BF2 har over hodet ingen valg, annet enn en tredelt vanskelighetsgrad.

Du kan velge mellom 10 maps, kun den minste versjonen av hvert brett, og det er ingen valg av tid, tickets, antall boter, osv. Man MÅ spille mot 8 boter og ha 7 boter på lag, noe som jeg fant utrolig kjedelig.

Dessuten, er det bare jeg som har opplevd det slik at server-browseren er kjempetreg, at det tar sykt lang tid å joine enkelte games (sikkert noe med pingen å gjøre), og at hele BF2-menyen generelt sett er klossete oppbygd?

Og Pytagoras, selvfølgelig har jeg ikke betalt for et spill som ikke har kommet enda.

Men jeg sitter nå her, med 400kr i lomma og venter på at torsdagen skal sive inn.

Jeg kan love deg at jeg er den aller, aller første som er inn døra til Norli den morgenen, for dette spillet skal skaffes!

Håper bare at det ikke går så sykt hakkete på PC'n min med den originale versjonen da. :cry: (har hatt og har enda store problemer med den versjonen jeg har nå, har konstant 1-4 FPS i motsetning til flere i familien og alle kompisene, som bruker akkurat samme versjon, og som ikke har noen problemer).

Skrevet

PC - Battlefield 2 (DVD-ROM) Sendt 2005-06-20 1 409 kr 409 kr

cdon.no har sendt spelet mitt! dvs eg får det i dag!

jippi!... bare synd pc'n ikkje kjem før torsdag

Skrevet
PC - Battlefield 2 (DVD-ROM) Sendt 2005-06-20 1 409 kr 409 kr

cdon.no har sendt spelet mitt! dvs eg får det i dag!

jippi!... bare synd pc'n ikkje kjem før torsdag

det vil jo si at du får spillet dagen før release? går det ann da cornel??? :!:

Skrevet

Ja, det er mulig. Selv har jeg et par venner som har fått det i dag.

Jeg har ikke forhåndsbestilt det, men får det i dag jeg også. Var innom min lokale butikk og hørte om de hadde fått det inn og det hadde de. Fikk se esken (den var stor).

Ble lovet, om jeg kom tilbake rett før de stengte (kl.18:00) skulle jeg få med meg et eksemplar.

Skrevet
Ja, det er mulig. Selv har jeg et par venner som har fått det i dag.

Jeg har ikke forhåndsbestilt det, men får det i dag jeg også. Var innom min lokale butikk og hørte om de hadde fått det inn og det hadde de. Fikk se esken (den var stor).

Ble lovet, om jeg kom tilbake rett før de stengte (kl.18:00) skulle jeg få med meg et eksemplar.

Bare refererte til det cornel sa i en annen tråd.. har selv fått spillet, og det betyr jo at det er en piratkopi i følge folk her. :thumbup:

Skrevet
Synes du virkelig bør roe deg ned et par hakk nå. Du syter og klager over et spill som du ikke en gang har betalt for?

Hvordan personen har skaffet seg spillet er fullstendig irrelevant. Meningene om spillet blir det samme uansett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...