Gå til innhold

"Tett" i halsen

Grundig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

I går fikk jeg det man kan kalle et ekstremt allergi-anfall og jeg nøys vel godt over 50 ganger. I går kveld kjente jeg at jeg var "tett" og slikt i halsen, men håpet det skulle bedre seg over natten. Det gjorde det selvfølgelig IKKE. Stemmen min er fullstendig forvrengt, det føles ut som om noe blokkerer i halsen og jeg må hoste veldig hardt for i det hele tatt få opp noe av det slimet som har slått leir i halsen min. Noen som har vært borti det samme? Er det all nysingen som har gjort det eller er jeg rett ogslett blitt skikkelig forkjølet? Hva er det beste å gjøre for å løse oppp all driten som har festet seg i halsen? Noen gode forslag? Håper på gode anbefalinger fra dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, alltid like bra å nyse jævli mange ganger (minst 20) på rad..

Tror noe som heter «Solhatt» skal hjelpe mot slikt..

Edit; Ja, tror Plumbo er det beste i dette tilfellet.. :)

Endret av Marvil
Skrevet

Ja, vann løser opp det meste. Men du kan jo også prøve noe hostesaft o.l

Men, nyse 50 ganger på rad? det må vel være personlig rekord?

min rekord er bare på 10 :p

Skrevet

Vel, ikke 50 på rad. Når jeg gikk på barneskolen og det var ekstremt mye pollen ute nøys jeg 100 ganger i løp0et av kort tid. Da var jeg så snørrete og jævlig at læreren bare måtte sende meg hjem. Det var jævlig det :(

Takk for seriøse forslag, skal prøve ut noen av de :) Keep them coming!

Skrevet
Sett at man faktisk oppnår en tidels orgasme( elns) hver gang man nyser, så må det jo være ganske digg å nyse 50 ganger :p

Alt kommer ikke på en gang.. :p

Skrevet
Sett at man faktisk oppnår en tidels orgasme( elns) hver gang man nyser, så må det jo være ganske digg å nyse 50 ganger :p

Det er ikke spesielt digg å nyse kraftig mange ganger etter hverandre... Jeg nyser meg til blods hver gang jeg prøver å slå plenen, og det er IKKE digg...

Skrevet

Det er ikke spesielt digg å nyse kraftig mange ganger etter hverandre... Jeg nyser meg til blods hver gang jeg prøver å slå plenen, og det er IKKE digg...

Må være den eneste nytten jeg ser i at jeg er allergisk mot alt er grønt, slipper å klippe plenen når jeg er hjemme om sommern :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...